Skocz do zawartości

Odpalanie po przerwie


Katsumoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem ze swoim moto, chciałem go dzisiaj przepalić ale moto stal dobre kilka tyg w nie ogrzewanym garażu i dziś w ogóle nie chce zagadać, znacie jakieś patenty co zrobić żeby przywrócić go do życia?

 

podać jeszcze jakieś dane?

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już było wspomniane pewnie to gaźnik, mi jak nie chcial moto odpalic to zawsze zapobiegawczo przeczysciłem świece i czasami wlałem troszke waszki bezpośrednio na tlok i wtedy nie bylo opcji żeby nie odpalił, choc pewnie to nie najlepsza metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lanie paliwa bezpośrednio na tłok na pewno nie jest dobra metodą

 

sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika, jak dochodzi to ssanie i kopiesz/kręcisz możesz przy dolocie nogi do końca odkręcać lekko manetkę.

 

Najlepiej wyczyścić gaźnik i świecę, wtedy musi odpalić z buta.

 

Po długim postoju odparowuje całe paliwo z gaźnika i syf może osadzić się na zaworku iglicowym, który się zatnie przez co do gaźnika nie wlatuje paliwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Zbadaj czy paliwo dolata do gażnika, czyświeca mokra.Sprawdź czy kranik nie ma pozycji PRI , a jaezeli ma to ustaw na niej na 2 minuty i potem na res lub on w zaleznosci od ilości zupy w baku.

2.Wykręc swiece , wygrzej , przeczyść.

3.Idź po start spray na stacje lub nową świece ;]

 

Stawiam na suchy gaźnik, jak masz komore pływakową pustą i podcisnieniowy kranik to trza sie sporo nakopać zanim sie wypełni.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego na takie zimowe temperatury inne dysze w gaźniku, inna świeca oraz najlepiej trochę ciepłego powietrza do filtra powietrza(suszarka xD).

Pzdr, Maciek

 

Swoją YadZke zimą tylko tak odpalę :icon_mrgreen: Opalarka lub suszarka i ogień pod siedzenie do filtra powietrza :icon_twisted: Przekope ją 2x żeby zassała trochę ciepłego powietrza no i z pierwszego gada :icon_mrgreen:

 

ewentualnie wcześniej możesz przechylić moto tak aby trochę paliwa poleciało z gaźnika :flesje:

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto odpalił, opowiem jak to było: rano przed szkolą wprowadziłem moto do ciepłego garażu i stal tam póki nie wróciłem ze szkoły, przychodzę chce go odpalić dalej nic i tu zaczęła się kicha bo postanowiłem odkręcić świece i tutaj moja boska XR doprowadziła mnie do szewskiej pasji ponieważ gniazdo świecy ma na samym środku silnika centralnie pod rama... i musiałem ściągać siedzenie, bak a i tak dalej nie widziałem jaki tam klucz wchodzi bo jest tam ciasno jak skur****n, ile ja się okombinowałem żeby w ogóle znaleźć odpowiedni klucz, na tel poszło się paś 20 zł (a w miedzy czasie zapiąłem moto za auto i wio na asfalt z nim ale to tez gówno dało) aż dodzwoniłem się od mechanika który robił mi jakiś czas temu z moim moto, okazało się ze to musiał być specjalnie dorabiany przez niego klucz 18 z bardzo cienkimi ściankami, odkręciłem i iskra była, ale dalej nie palił, wykręciłem świece od KTM EXC 450 i tak na krotko poskręcałem wszystko i moto zagadał od szczała wiec pojechałem kupić nowa świece i wszystko jest prawie ok bo lepsza by była świeca na 16 klucz a nie na 18 bo bym miał lepsze dojście...

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cóż,nie każdy lubi brudzić sobie ręce i woli oddawac moto do mechaników,ale zeby miec problem z odkręceniem świecy??

 

ja mam problemy z odpalaniem mojej xlki w niskich temperaturach,kiedyś na zimnym<tzn w lecie lub na jesieni> musiałem przekopać na odprężniku i ssaniu i walnąć porządnie z buta bez odpr.,teraz na ssaniu za cholerę się nie odezwie

 

uwazam ze niezłym patentem jest odkręcanie śrubki<tej co ją można ruszyć ręką> o jeden obrót<tak jakby zmniejszyć obroty> i po odpaleniu spowrotem ustawić na ok 1.3 tys rpm

 

jutro przetestuję trick z suszarką/farelką :D

 

ktoś zna jakieś podobne patenty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne problemy macie, mój klx gdy postoi w nie ogrzewanym garażu pali od strzała od czasu do czasu pomarudzi i zgaśnie ale za drugim razem musi chodzić nie ma opcji.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...