Skocz do zawartości

tuning LC4


Rekomendowane odpowiedzi

tak sobie wyszukuje danych technicznych dla rocznika 2000 i 2001 i znalazlem takie cos ze wg tej strony rocznik 2000( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_620_supermoto_2000.php ) posiada 60 koni ale juz rocznik 2001( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc4_6...ermoto_2001.php ) ma 50. to prawda czy poprostu ktos sie pomylil?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Panowie!

Jaką dyszę polecacie do Keihina FCR-MX 41? Moto to Ktm 625 sxc + kompletny Akrap.

I czy warto kombinować z pozostałymi dyszami (idling jet 42, main air jet 200, idling air jet 100, starting jet 85), czy tylko wymieniać główną (main jet 165)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Uwaga! Odkopałem stary temat.

 

Czy keihin fcr podchodzi bez przeróbek zamiast dellorto (rollgaz wiem, że na dwie linki musi być). Czy może byc FCR 39 z YZF 426, bo wiem że niby montowali FCR 41 do LC4, czy ten tak samo podejdzie na kruciec. Czy trzeba coś potem w gaźniku zmieniać (dysze iglice itp)?

Chciałbym wymienić gaźnik bo ktm nie chce mi zapalać gdy jest bardzo gorący, za to na zimno i normalnej temp. pracy odpala na strzał.

Regulacje nic nie pomagają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I inne czynnik wykluczyłeś? Może zawory mają problem z luzem stąd problem z paleniem na ciepło ?

 

Silnik po całkowitym remoncie, zawory są ustawione prawidłowo, niestety gaźniki dellorto tak mają. Zmienię jeszcze świecę, moze coś pomoże, teraz mam zwykłą ngk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dellorciak nie jest taki zly , ja tez mialem problemy ze swoim , ale go ustawilem i pali zimny czy cieply od kopa , max 2

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dellorciak nie jest taki zly , ja tez mialem problemy ze swoim , ale go ustawilem i pali zimny czy cieply od kopa , max 2

Heh mi niestety nie wychodzi to ustawianie, spróbuję minimalnie obniżyć poziom paliwa, poprzedni właściciel drastycznie obniżył jego poziom ale motocykl nie wkręcał się na obroty. Zmienie tez świecę na Denso. Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin:

 

przegoogluj dokładnie internet, kiedyś jak brałem pod uwagę lc4 to coś mi sie zdaje że ten ,,hot start'' w dellorto to mechanizm minimalnie unoszący przepustnice, czyli na chłopski rozum równie dobrze mógłbyś lekko uchylić manetkę....

 

poszukaj w internecie bo pewny nie jestem....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin:

 

przegoogluj dokładnie internet, kiedyś jak brałem pod uwagę lc4 to coś mi sie zdaje że ten ,,hot start'' w dellorto to mechanizm minimalnie unoszący przepustnice, czyli na chłopski rozum równie dobrze mógłbyś lekko uchylić manetkę....

 

poszukaj w internecie bo pewny nie jestem....

wiem wiem, dlatego to gó..o wart jest, hot start to powinien być zwiększona dawka powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie , hot start w delorciaku unosi minimalnie przepustnice . Bully , moze oddaj gaznik do czyszczenia ultradzwiekami , moj dopiero po gruntownym czyszczeniu kompresorem ozyl. Co do keihina , jest duzy i znajduje sie bardzo blisko kolektora , czytaj i pytaj tu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ , pytaj goscia fxrider - bo jest teraz na etapie montowania tego gaznika.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do keihina , jest duzy i znajduje sie bardzo blisko kolektora , czytaj i pytaj tu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ , pytaj goscia fxrider - bo jest teraz na etapie montowania tego gaznika.

Keihin wchodzi bez problemu, wymienić albo dorobić trzeba redukcję króćca od filtra powietrza. Co do bliskości kolektora to fakt, wystarczy lekko wgnieść rurę w miejscu styku gaźnika (dokładnie pokrywki pompki przyspieszającej) i jest luz.

 

img2958m.th.jpg

img2952r.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...