rrrudy25 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 (edytowane) OK spróbuje zrobić tak jak mówisz.A tak z ciekawości jaki gazior masz teraz skoro mikuni leży w pudełku? Edytowane 28 Kwietnia 2009 przez rrrudy25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Sto razy lepszego Keihina FCR. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasil Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 tak sobie wyszukuje danych technicznych dla rocznika 2000 i 2001 i znalazlem takie cos ze wg tej strony rocznik 2000( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_620_supermoto_2000.php ) posiada 60 koni ale juz rocznik 2001( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc4_6...ermoto_2001.php ) ma 50. to prawda czy poprostu ktos sie pomylil?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 kwestia wiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Panowie! Jaką dyszę polecacie do Keihina FCR-MX 41? Moto to Ktm 625 sxc + kompletny Akrap. I czy warto kombinować z pozostałymi dyszami (idling jet 42, main air jet 200, idling air jet 100, starting jet 85), czy tylko wymieniać główną (main jet 165)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Uwaga! Odkopałem stary temat. Czy keihin fcr podchodzi bez przeróbek zamiast dellorto (rollgaz wiem, że na dwie linki musi być). Czy może byc FCR 39 z YZF 426, bo wiem że niby montowali FCR 41 do LC4, czy ten tak samo podejdzie na kruciec. Czy trzeba coś potem w gaźniku zmieniać (dysze iglice itp)?Chciałbym wymienić gaźnik bo ktm nie chce mi zapalać gdy jest bardzo gorący, za to na zimno i normalnej temp. pracy odpala na strzał.Regulacje nic nie pomagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 I inne czynnik wykluczyłeś? Może zawory mają problem z luzem stąd problem z paleniem na ciepło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 I inne czynnik wykluczyłeś? Może zawory mają problem z luzem stąd problem z paleniem na ciepło ? Silnik po całkowitym remoncie, zawory są ustawione prawidłowo, niestety gaźniki dellorto tak mają. Zmienię jeszcze świecę, moze coś pomoże, teraz mam zwykłą ngk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 dellorciak nie jest taki zly , ja tez mialem problemy ze swoim , ale go ustawilem i pali zimny czy cieply od kopa , max 2 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 dellorciak nie jest taki zly , ja tez mialem problemy ze swoim , ale go ustawilem i pali zimny czy cieply od kopa , max 2Heh mi niestety nie wychodzi to ustawianie, spróbuję minimalnie obniżyć poziom paliwa, poprzedni właściciel drastycznie obniżył jego poziom ale motocykl nie wkręcał się na obroty. Zmienie tez świecę na Denso. Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Do mnie to nie przemawia w ogóle " delorciaki tak mają". Miałem 3 ktm-y z gaźnikiem dellorto i z żadnym nie miałem problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin: przegoogluj dokładnie internet, kiedyś jak brałem pod uwagę lc4 to coś mi sie zdaje że ten ,,hot start'' w dellorto to mechanizm minimalnie unoszący przepustnice, czyli na chłopski rozum równie dobrze mógłbyś lekko uchylić manetkę.... poszukaj w internecie bo pewny nie jestem.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Sprawę pewnie rozwiązał by tez Hot start ale, niestety w dellorto go nie ma, może spróbuję go dorobić :icon_biggrin: przegoogluj dokładnie internet, kiedyś jak brałem pod uwagę lc4 to coś mi sie zdaje że ten ,,hot start'' w dellorto to mechanizm minimalnie unoszący przepustnice, czyli na chłopski rozum równie dobrze mógłbyś lekko uchylić manetkę.... poszukaj w internecie bo pewny nie jestem....wiem wiem, dlatego to gó..o wart jest, hot start to powinien być zwiększona dawka powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgadza sie , hot start w delorciaku unosi minimalnie przepustnice . Bully , moze oddaj gaznik do czyszczenia ultradzwiekami , moj dopiero po gruntownym czyszczeniu kompresorem ozyl. Co do keihina , jest duzy i znajduje sie bardzo blisko kolektora , czytaj i pytaj tu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ , pytaj goscia fxrider - bo jest teraz na etapie montowania tego gaznika. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Co do keihina , jest duzy i znajduje sie bardzo blisko kolektora , czytaj i pytaj tu - http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ , pytaj goscia fxrider - bo jest teraz na etapie montowania tego gaznika.Keihin wchodzi bez problemu, wymienić albo dorobić trzeba redukcję króćca od filtra powietrza. Co do bliskości kolektora to fakt, wystarczy lekko wgnieść rurę w miejscu styku gaźnika (dokładnie pokrywki pompki przyspieszającej) i jest luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.