motoivan Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Planuję zakup tego moto , czy to dobra koncepcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam. Moim zdaniem bardzo dobra. Uniwersalne moto na miasto i trase z dużym zapasem momentu obr. ( neutralne w prowadzeniu) Po przesiadce z 500-tki w sam raz . Sam się do niego przymierzałem , tylko nie było wersji bez owiewki!(szukałem klasycznego nakeda). Na forum powinien być jakis temat , bo jest sporo użytkownikow CBF 100 ( poszukaj ,to może coś się znajdzie). Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Sam się nad nią zastanawiałem, ale wybrałem co wybrałem. Moto na pewno wygodne, dobrze zrobione, maszynownia też na pewno Cię zadowoli. Szybę możesz regulować, kierę, siedzenie i podnóżki tez więc na pewno łatwo ją sobie dopasujesz do siebie. W końcu to litr i 100 kucy. No i w końcu Honda. Akcesoriów do tego Ci nie zabraknie. Jeździ to na pewno pięknie więc nic tylko brać jak Ci się podoba. Zbyhu taką lata od jakiegoś czasu, zagadaj z nim. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Pepper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bori Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Planuję zakup tego moto , czy to dobra koncepcja? Po 9kkm stwierdzam iz + Dosc szybki (w sensie przyspieszen). Elastyczny silnik Wygodny (zwlaszcza dla pasazera) Daje spokojne rade w warszawskich korkach. - Wieje. (mimo regulowanej owiewki). Brakuje nadbiegu. Koncza sie obroty a nie moc. Ciasno zestopiowana skrzynia. W zasadzie 2,4,5 sa zbedne. Mi osobiscie nie podoba sie takie zestrojenie skrzyni biegow, ale zato swietnie wypada w durnych testach na elastycznosc na ostatnim biegu w prasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Mam wersje bez ABS z owiewkami, 08`. 8 tys km. Ja jestem zadowolony. Nie wiem czego oczekujesz od motocykla, skrobnij a postaram się napisąć czy pasuje w Twoje założenia i oczekiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Zbyhu z forum na niej śmiga, skontaktuj się z nim jeśli chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Szukam czegoś uniwersalnego , często jeźdźę w delegacje a wolałbym w sezonie latać na moto niź samochodem więc musi być wygodny w trasę . Stołeczne korki teź musi pokonać więc kombinuję źe odepnę kufry i dam sobie w mieście radę , nie jest chyba duźo szersza od mojej cebulki. Oczekuję takźe niezłego kopa i elastycznego silnika , to chybawszystko czego potrzebuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) Szukam czegoś uniwersalnego , często jeźdźę w delegacje a wolałbym w sezonie latać na moto niź samochodem więc musi być wygodny w trasę . Stołeczne korki teź musi pokonać więc kombinuję źe odepnę kufry i dam sobie w mieście radę , nie jest chyba duźo szersza od mojej cebulki. Oczekuję takźe niezłego kopa i elastycznego silnika , to chybawszystko czego potrzebuję. Motocykl jest wygodny, mówię to z perspektywy wzrostu 187 cm. Bez zastrzeżeń, pozycja nie obciaża mocno nadagarstków, komfort jazdy jest do 160-180 km/h, potem zaczyna sie szarpanie z wiatrem i jest mniej miło. Przelotówka w granicach 100-140 km/h realna, nie męczaca. Nie ma w tym motocyklu niczego co by zmuszało do szybkiej czy wolnej jazdy, czyli uniwersalność pełną gęba. Zawieszenie nei jest przesadnie miękkie, reflektor mocny (krótkie). Hamulce maja bardzo dobra dozowalność. W mieście daje radę, silnik jest na tyle elastyczny przy wydłubywaniu sobei drogi w korkach nie ma w praktyce potrzeby dodawania gazu przy starcie, silnik idzie jak traktor z biegu jałowego. Pozycja też sprzyja jeździe miejskiej-stosunkowo wysoko kierownica, brak szerokich plastików. Kop jest, ale taki cywilizowany, elastyczność taka że wiadrami można ciagnąć. Plus ukryty CBF, to minimalne koszta serwisowe. Na 1 przegladzie zostawiłem chyba 150 PLN (2000 km), na drugim 6 tys km 180 PLN. Duży serwis co 12 tys (olej, filtry w dużym serwisie sie zmienia), bardzo duży serwis co 24 tys (zawory, świece itd). Minusy motocykla-uboga tablica wskaźników, brak podświetlenia przełącznika TRIPów. Swiatła krótkie BDB, długie szału nie robia. Dla jednych plus dla innych minus-motocykl nie rzuca sie w oczy. To samo z wydechami-jednemu przypasuje ciche basowe mruczenie, innemu potrzeba więcej decybeli. Motocykl bardzo cichy, bezwibracyjny. Spalanie motocykla-srednio trasa to widełki miedzy 5 a 6 litrów (mi wychodzi pośrodku), miasto około 7-8. Przy bardzo szybkiej jeździe, czy dynamicznej, kręcąc do 9-10.000 obr spalanie może dojść do 10-11 litrów bez problemu. Przez 8 tys km nie miałem żadnej awarii, problemów. Uczciwie mogę powiedziec że jestem zadowolony biorąc całokształt. i to im dłużej jeźdżę, tym bardziej zadowolenie jest odczuwalne. Nie chcę tu wystawiać mega laurki, tylko jak pogodzisz się z uniwersalnośćia maszyny, i nie będziesz oczekiwał emocji estetyczno emocjonalno jeździeckich w stylu np. Aprilia RSV 1000, to myslę ze wybór moze być trafiony Pozdrawiam. Edytowane 12 Lutego 2009 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź . Z tego co napisałeś to jest to moto dla mnie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Tak się właśnie złożyło, że w poniedziałek odbieram z salonu Hondę CBF 1000A z pełną owiewką. Przesiadam się z CB 500 i mam nadzieję pojeździć nowym sprzętem 4-5 lat zanim przesiądę się na coś mocniejszego. Z opinii użytkowników stwierdzam, że to motocykl idealny dla mnie (3 z kolei w mojej prywatnej historii). Planuję wyprawę do Portugalii w połowie roku, więc od lipca będę już się mógł wypowiadać konkretnie jak podoba mi się ten motocykl w mieście, a jak w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 No to jest nas dwóch. Ja swoją CBF1000 Tourist z pełną owiewką odbiorę ok. 10 marca z saloonu w Siedlcach , tylko tam mieli srebrną z 2008. Do zobaczenia na warszawskich ulicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Pełna owiewka w tej Hondzie jest absolutnie fantastyczna. To już nie jest wizualnie nudny motocykl - sprawia wrażenie o wiele dynamiczniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 W sumie nie nastawiałem się na pełną owiewkę ,zamiast niej chciałem komplet kufrów w promocji ale promocja się zmienila. Teraz jednak jestem zadowolony , mam boczne kufry i full owiewkę , dobry zestaw na podróźe a i sprzęt dobrze wygląda . Martwi mnie tylko czy da się zainstalować crash pady przy pełnej owiewce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Crash pady wydają się problematyczne w zakładaniu na ten rodzaj owiewki, ale jutro sobie to dokładnie obejrzę. Ja w sumie też nastawiałem się na fabryczne kufry w promocji, ale koniec końców brak takowej wyszedł mi na dobre, bo kupiłem zestaw Givi. Przy porównywalnych cenach (a nawet niższych) mam ok. 20 litrów pojemności łącznej więcej (kufer centralny + boczne). Jutro pierwsze wrażenia z jazdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Dziś oźeniłem swoją cebulkę , to moźe w jeszcze w tym tygodniu uda mi się odebrać CBF-kę. Napisz jak się sprawuje ABS bardzo mnie to ciekawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.