Skocz do zawartości

dimitrus007

Go.Naked
  • Postów

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dimitrus007

  • Urodziny 09/20/1981

Informacje profilowe

  • Lubię
    Wino, kobiety i śpiew.
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBF 1000A '08
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dimitrus007

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam, wentylator często się załącza. Taki urok hondowskiego literka.
  2. Co do błotnika - ja skusiłem się na oryginalny i jestem bardzo zadowolony. Dobrze chroni zawieszenie przed zabrudzeniami i jest bardzo łatwy w czyszczeniu. Dostajesz go w kolorze nadwozia. Ma tylko jedną wadę - cena ok. 600 jest lekką przesadą, ale co tam - raz się żyje :). Ja korzystam z kufra centralnego Givi (jest większy i tańszy od akcesoryjnego Hondy) i żeby zobaczyć go w lusterku, to muszę się nieźle nagminastykować. Co do prędkości - z kuframi bocznymi (35l), dużym centralym i z pasażerką nie zauważyłem żadnych problemów na drodze. Przelotowa na autostradzie 160-180 km/h spokojnie do zrobienia.
  3. Jak w temacie. Szczegóły w linku. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=932697759
  4. Szukałem na stronach Ohlinsa i jemu podobnych, ale nigdzie CBF 1000 nie uwzględniają. Do Plazy zadzwonię, ale wątpię żeby coś mieli skoro w necie tego nie ma. Pewnie pozostaje przystosowanie z jakiegoś innego sprzęta - wybadam na forach i dam znać jak coś znajdę. Co mnie do tego skłania ? Lekka tendencja do klasycznego shimmy przy jeździe z pasażerem. Wiem, że to głównie wina opon Bridgestone, ale myślę o zabezpieczeniu się na przyszłość. W tym roku zmienię opony na Pilot Road'y pomyślałem jednak o amorze skrętu jako fajnym dodatku.
  5. Koledzy, czy spotkał się ktoś z was z amortyzatorem skrętu pasującym do CBFki 1000 ?
  6. Drodzy, poniżej kawał ciężkiej pracy 5 facetów, którzy chcieli złożyć hołd legendzie. Tydzień zarywania nocy, bo przecież w ciągu dnia trzeba machać łopatą... Zrobiliśmy to najlepiej jak potrafiliśmy biorąc pod uwagę spratańskie warunki, w których przyszło nam nagrywać tę balladę. Zespół Go Naked! od momentu powstania 3 lata temu był blisko związany ze środowiskiem 2oo. W tej knajpie rodziły się świeże pomysły, wybuchały i ucichały kłótnie w sprawach muzycznych, ze słynną kiełbą i piwem bezalkoholowym w tle graliśmy pierwsze sztuki. Utwór poświęcony pamięci Griszy, spiritus movens całego tego bałaganu, to nasze prywatne pożegnanie. I oby nie było więcej takich okazji... Trzymaj się Grzesiu, gdziekolwiek jesteś ! Mamy nadzieję, że dołożymy swoją cegiełkę do utrwalenia pamięci o Tobie. Wersja do posłuchania na youtube. Linki pod którymi można ściągnąć plik w formacie mp3. http://rapidshare.com/files/270640218/Go_N...eci_Griszy_.mp3 Mirror 1 http://hmlysy.republika.pl/Go_Naked_-_Gabinet_2oo_twarzy.mp3 Mirror 2 http://gonaked.republika.pl/Go_Naked_-_Gab..._2oo_twarzy.mp3 Mirror 3 http://www.megaupload.com/?d=SRFNQOI1
  7. Miałem Pirelli Sport Deamony w CB 500 - świetne opony. No nic, cierpliwie czekam, aż nadejdzie czas "miszelinów".
  8. Ja mam kufer centralny i boczne Givi i jest bezawaryjnie. Stelaże bez kufrów też prezentują się bardzo ładnie. Jak widać po opiniach, chyba dobrze że nie zdecydowałem się na oryginalne hondowskie. Martwią mnie opony Bridgestone. Szkoda, że nie mogę ich zareklamować (w sumie brak konkretnego powodu), ale prowadzenie na nich jest wyjątkowo przeciętne. W tym sezonie zrobię sporo kilometrów (kilka długich wyjazdów), więc może w przyszłym wymienię na "Miszeliny" - słyszę o nich dużo lepsze opinie.
  9. Ten zacny serwis to Honda Plaza na ul. Malowniczej, ale ja tam kupowałem swój sprzęt, normalnie pewnie zamontowanie ok. 150 pln kosztuje. Co do pękniętej owiewki to Ci nie pomogę. Znam magików co poxipolem takie rzeczy robią, ale pewnie wolisz coś ładniejszego.
  10. Wracając do montowania crash padów. Faktycznie nie da się ich zamontować do pełnej owiewki bez ingerencji mechanicznej. Trzeba było wyciąć kawałek plastiku. Serwis jednak ładnie (wycięte kanty dodatkowo zabezpieczone gumową osłonką) i za darmo mi to zrobił. Tak jak mówiłem, śmigam bardzo dużo z plecaczkiem, więc spalanie na poziomie powyżej 7 litrów jest dla mnie normą. Przez to dokucza mi tylko 19 litrów zbiornika, bo zasięg zmniejsza się do 250 km. Natomiast jazda w pojedynkę to czysty szał i radość :)
  11. Robiłem maksymalne hamowanie na suchym i ABS działa bardzo delikatnie. Nawinąłem 1500 km i już nawet do opon się nie mogę przyczepić, bo zaczęły ładnie mnie prowadzić w zakrętach. Ja jeżdżę głównie z pasażerem i kufrem, to spalanie w trasie mam powyżej 7 litrów.
  12. Ja dostałem seryjnie Bridgestone Battlax. Problemem nie okazały się opony (które obecnie spisują się bez rewelacji, ale i bez zarzutu), tylko zbyt mocno skręcona główka ramy. Korekta w serwisie i jest git. Obecnie, po przejechaniu 1000 km jestem wyjątkowo z CBFki zadowolony.
  13. Taaaa, ale "banan" z twarzy nie schodził Ci jeszcze długo po opuszczenia siodła :) A teraz dorabiasz jakąś durną ideologię o nudności Yamahy... I może jeszcze powiesz, że mimo wszystko wolisz swojego Lifana ?
  14. dimitrus007

    ROMET R250V

    Nie zgodzę się z Tobą. Zamawianie części do Rometa to była droga przez mękę, na klosz od lampy się nie doczekałem, oryginalnych śrub nie mieli, na gmole czekałem kilka tygodni etc... Obecnie zaopatruję się w Honda Plaza i najdłużej czekałem 2 dni na część...
  15. Współczuję :) Ja w zeszłym sezonie zrobiłem 14 tyś. W tym będzie więcej ze względu na wakacyjny wypad po Europie (ok. 8 tyś w 3 tygodnie) i to mi zawyży wynik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...