Skocz do zawartości

bori

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bori

  • Urodziny 09/12/1975

Osobiste

  • Motocykl
    CBF1k
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bori

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. bori

    Ankona -> Zadar

    No i dalo rade. Jednak jadroline tyle tylko iz trzeba bylo wybrac rejsik dwa dni pozniej. Za 2 osoby plus moto z kabinka z widokiem na morze 1190 PLN. IMO kabine warto miec zeby wziac przysznic o i troche sie wyspac jak bialy czlowiek. Wyplyniecie o 22:00, zaladunek od 20:00, motki jak zwykle maja pierszenstwo, przyplyniecie i wyladunek o 07:00, sniadanie o 06:00 :icon_eek:
  2. bori

    Ankona -> Zadar

    W tym roku wybieram sie do Itali, ale zeby bylo krocej powrot planuje przez Chorwacje i tu pojawia sie haslo prom :-). W zasadzie juz nastawilem sie na trase Ankona Zadar ale jakos mam problem ze znalezieniem lini i zarezerwowaniem biletu. Znalazlem co prawda jadrolinie ale spanie na pokladzie albo w kajucie z kims obcym (takie opcje mialem do wyboru) jakos mnie nie pociaga. (Juz mam pasazerke). Inne linie kursuja glownie do splitu. Moze ktos ma jakies doswiadczenia i chce sie podzielic sugestiami ?
  3. Ja zamowilem te miejsze ale przyszly wieksze i tak juz zostalo. W sumie dobrze wyszlo. Motocykl nie staje sie krowa i dalo rade w budapeszcie w korkach sie przeciskac. Fajnie ze wchodza troche pod motocykl. Co prawda kufer nie jest wtedy pudelkiem i trzeba umiejetnie go pakowac.
  4. Czy ja wiem czy tak malo w tym watku jest z 5. (W tym ja :-) moze klienci wola sprzety made in Japan ? :wink: Jesli chodzi o spalanie to u mnie sie wacha od 5 l / 100km (spokojna trasa) do ponad 9 l / 100 km (ostre swiatla).
  5. Tak naprawde to trzeba troche pojezdzic aby wyrobic sobie opinie i to najlepiej roznymi typami. Wyglad sprzetu ktory sie podoba daje duzo satysfakcji ale tez sa inne elementy. Aktualnie ciezko mi by bylo zrezygnowac owiewki, mozliwosci przyspieszenie do 200km/h i porecznosci w miescie. Wiekszosc chopperkow ma tez niestety miniaturowy zbiornik paliwa co z polaczeniu z duzo pojemnosc powoduje czeste wizyty na stacjiach - w trasie nienajlepsza opcja. Wyglada na to iz trzeb miec kilka sprzetow :-).
  6. Po 9kkm stwierdzam iz + Dosc szybki (w sensie przyspieszen). Elastyczny silnik Wygodny (zwlaszcza dla pasazera) Daje spokojne rade w warszawskich korkach. - Wieje. (mimo regulowanej owiewki). Brakuje nadbiegu. Koncza sie obroty a nie moc. Ciasno zestopiowana skrzynia. W zasadzie 2,4,5 sa zbedne. Mi osobiscie nie podoba sie takie zestrojenie skrzyni biegow, ale zato swietnie wypada w durnych testach na elastycznosc na ostatnim biegu w prasie.
  7. Wreszcie ktos z podobnym podejsciem. Jezdze sam bo wiekszosc jak uslyszy ze 6kPLN / tydzien to wymieka. URLOP MA BYC PRZYJEMNOSCIA BEZ OGRANICZEN. A samo zobaczyc to ja se moge w TV. Licze prosto 100 Euro (Hotel) + 50 Euro (Pasza) + 30 EURO (Paliwo) = 180 Euro / Dzien Przewaznie jest to gorne oszacowanie i na atrakcje starcza w ramach w/w obliczen.
  8. Jezdze 3 sezon, w sumie 14kkm w tym 7kmm na przyslowiowym litrze. Nigdy nie mialem problemow z orientowaniem sie w sytuacji na drodze - moze dlatego iz zrobilem ponad 200kkm samochodem. Czytajac twoja wypowiedz wnioskuje iz raczej sie zgadzasz z moja teza z jednym wyjatkiem - pomieszales umiejetnosci techniczne jazdy oraz doswiaczenie na droge.
  9. No nie. Ale prawda jest taka iz pradopodobienstwo unikniecia kolizji w funkcji umiejentosci nie jest liniowe. Na poczatku gwaltownie rosnie a potem juz bardzo deklikatnie zeby nie powiedziec wcale. Zas prawdowobobienistwo znalezienia sie w sytuacji niebiezpieczniej bardzo silnie zalezy od oleju - w glowie.
  10. Gosc jest beznadziejny, szpanerek za kaske tatusia, stara sie silic na inny wizerunek ale przy nerwach slabo mu to wychodzi. Takim kolesiom to do 30tki kazal bym uno fire 1,0 40 KM jezdzic ;-). A tak na powaznie po winiem kupic sobie zblokowana RRke.
  11. Ze niby masz przekladnie hydrokinetyczna czy jak :crossy: bo nie sadze ze zostales zmuszony do uzywania nizszego biegu. Przy tych samych obrotach spalanie jest zalezne od otwarcia przepustnicy i to jest raczej powodem.
  12. Ja dostalem 5,5 % na motocykl i 25 % na kufry. Nie wszyscy polacy to kombinatorzy ktorzy nie dadza nikomu zarobic.
  13. To nie jest takie oczywiste dla wszystkich 250kg moze byc tak samo manewrowe jak 190kg.
  14. Sam wtrysk obniza zuzycie paliwa. To ze nowe sprzety pala wiecej to zasluga norm jakosci spalin.
  15. Jak dla mnie najwazniejsza jest szerokosc. GPZ ma ponizej 70cm szerokosci i tak bywa iz w mega korku na odcinku kino femina a plac bankowy (<1km) musialem zatrzymywac sie ze 3 - 4 razy. Goscie w GL czy na chopperkach a i owczem radza sobie w korkach ale primo tych lzejszych ktore mimo wszystko jada i secundo robia to glownie dzieki chamstu i wymuszaniu zrobienia sobie miejsca - wiem co pisze widzialem kilku w akcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...