Skocz do zawartości

Użytkownicy NTV wyraźcie swoje opinie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przymierzam sie do tego motocykla. Dotychczas jezdzilem NTV Revere i bardzo ja sobie chwalilem.

 

Mam kilka pytan do uzytkownikow i mechanikow:

 

1. Czy zawory regulowane sa tradycyjnie srubkowo czy hydraulicznie?

 

2. Do czegosluzy takie male ustrojstwo zamocowane na ramie pod air boxem po lewej stronie moto (widoczne po zdjeciu owiewki) polaczone przewodami z odpowietrzeniem slnika?

 

3. Po co na tylnym wahaczu, na lewym ramieniu jest dodatkowe ucho, jakby na amortyzator?

 

4. Czy ktos sie orientuje ile mogo kosztowac deflektory akcesoryjne na rece i nogi oraz glebsze pokrywy kufrow?

 

5. Czy silniki byly skladane w Hiszpanii czy tez przychodzily zlozone z Japonii?

 

6. Ile i jakiego oleju miesci sie w lagach?

 

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mogę odpowiedzieć Ci tylko na część pytania 4.

Większe pokrywy kufrów kosztują 1 700 zł w salonie Hondy, widziałem kiedyś takie na niemieckim E-bayu za 100 EURO.

Moim zdaniem jest to świetny uniwersalny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wlasnie zastanawiam sie nad zakupem revere :( szukalem o tym motorku, ale jest malo. Pisza tylko ze bezawaryjne i w ogole. A tobie jak sie nim jezdzi? ile pali w miescie no i jak z kosztami serwisu? bo nie pracuje i nie chce wydawac calej kasy na motor :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nim nie jeżdże. Szukałem informacji i znalazłem. Właśnie dzis byłem w Suzuki na Włókniatzy 38. W serwisie stoi Jedna Deauville na serwisie. Robią ją po szlifie. Pogadałem kiedyś z mechanikami o tym motorku. Jak widać nie tylko internet służy dozdobywania wiedzy...

 

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sprzedaje moja NTV rocznik 1992 w stanie wizualnym, hmm tu rysa tam zmatowienie lakieru, ale technicznie tip-top. Przez 4 sezony ekploatacji musialem wymienic 4 oringi w ukladzie chlodzenia. I to wszystko. Zadnej ingerencji w silnik. Tylko regulacja na wiosne zaworow, synchro gaznikow, wymiana plynow, klockow, opon i nic wiecej. Jako ciekawostke podam fakt, ze spalila mi sie tylko 1!!! zarowka. Dlatego nie szukam innego motocykla jak tylko NTV.

 

Spalanie od 3,7 do 5,5l/100km. Ale wiem, ze potrafia u bardziej krewkich kierowcow wsiorbac nawet 7l/100km

 

Ta hydrauliczna regulacja zaworow to pewna sprawa? NTV ma regulacja srubkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chydrauliczna regulacja to spory plus, przynajmniej w niezuzytym silniku. Tak mysle. Ciekawe, ze w motocyklch to wielka rzadkosc.

 

Ciekaw jestem ile kosztuja te smieszne akcesoryjne plastikowe owiewki na rece i nogi. Moze ktos ma koncepcje, gzie to prawdzic na necie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w salonie Hondy. Na fiszkach widac ewidentnie, ze zawory reguluje sie srubkami.

 

Wysoka szyba Hondy kosztuje 1000zl, plytka, lakierowana pokrywa kufra kosztuje takze 1000zl. Ceny deflektorow na rece i nogi nie bylo w cenniku. Moze ktos z Was wie, gdzie i za ile mozna je kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...