Skocz do zawartości

sanche_z

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sanche_z

  • Urodziny 09/18/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Nurkowanie i Linux
  • Skąd
    Opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBF 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.szymanek.net/imot/imot_start.html

Osiągnięcia sanche_z

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Kiedys kiedy jeszcze mialem samochod, sprobowalem go zapalic na pych. I co? Zaplacilem (wtedy) 150 DM za modul zaplonowy, sprowadzony extra z Francji (Peugeot) przez prywaciarza z Wroclawia. Tyle na temat pychu nowoczesnych silnikow i ukladow zaplonowych. @Pawel - nie irytuj sie. Taka to juz nasza narodowa cecha-kazy ma swoje zdanie. I chwala mu za to. Amen :crossy:
  2. Zapraszam Wszystkich do obejrzenia zdjec z monachijskiego Imot-u z dzisiaj. Zdjęcia TUTAJ Miłego oglądania. Pozdrawiam :D spragnionych wiosny wszystkich :)
  3. Dzieki. Wlasnie znalazlem potwierdzenie na Triuphrat. net tego co napisales. Ten typ tak musi miec a jeg jezdziec musi byc twardzielem. Dzieli za odpowiedz:-)
  4. Witam wszystkich w Nowym Roku :biggrin: Mam pytanie - czy zauwazyl ktos jezdzacy Triumphem z trzema garami :biggrin: dziwne "wibrowanie" prawej manetki gazu? U mnie jest tak, ze kiedy jade ok. 50 km w roznych zakresach obrotow, moja prawa reka (lewa o dziwo wcale) zaczyna dretwiec od drgan manetki gazu. Zamierzam wymienic albo kierownice (na model z Thunderbirda) albo tylko same manetki na grubsze i takie z wiekszymi i ciezszymi odwaznikami. Czy ktos z Was sie z tym juz z tym problemem spotkal? Jesli tak to jak je zniwelowaliscie? Prosze o opinie. Pozdrawiam
  5. 5-ty miedzynarodowy zjazd Moto Guzzi w Niemczech -- > Leonsberg w Bawarii, ok. 150 km od Monachium. 30.09.2006. Jako ze jestem w okolicy, zrobie pare zdjec. Tu jest mapa
  6. Rzeklbym: 1.) Simering pradnicy 2.) Pokrywa sprzegla
  7. A tak na troche bardziej powaznie Koledzy bajkerzy, to przeciez kazdy z nas wie ze Junak to swietna fura. Ja w archaicznych czasach testowalem zdolnosci crossowe Junaka uciekajac Milicji Obywatelskiej :biggrin: przez pole ziemniakow. Ich Nyska :D nie maila szans... Spylilem.. No i czy to nie super motocykl?
  8. A moze zacina Ci sie linka od gazu?
  9. Jako ze nic nie moglem znalezc o moim Adventurerze wysuplalem dewizy :D i od paru dni mam anglojezyczne wydanie ksiazki serwisowej Hayesa o trzy i cztero cylindrowych Triuphach: •750 Trident•748cc•91 - 99 •750 Daytona•748cc•91 - 93 •750 Speed Triple•748cc•1996 •900 Trident•885cc•91 - 98 •900 Trophy•885cc•91 - 99 •900 Daytona•885cc•92 - 96 •900 Daytona Super III•885cc•94 - 96 •900 Sprint•885cc•93 - 98 •900 Sprint Sport•885cc•96 - 98 •900 Sprint Executive•885cc•1998 •900 Speed Triple•885cc•94 - 96 •900 Thunderbird•885cc•95 - 98 •900 Thunderbird Sport•885cc•98 - 99 •900 Adventurer•885cc•96 - 99 •900 Legend TT•885cc•98 - 99 •900 Tiger•885cc•93 - 98 •1000 Daytona•998cc•91 - 93 •1200 Trophy•1180cc•91 - 99 •1200 Daytona•1180cc•93 - 98 Jesli bedzie taka wola Wasza :icon_exclaim: to zeskanuje cala ksiege i podrzuce na upload. Tylko tak sie zastanawiam ilu ludziom to wogole moze byc potrzebne. dlatego glupio pytam. :D Jak ktos chce to pisac
  10. Nie znam sie na tym jakosspecjalnie ale mi sa znane 3 typy O-ringow w lancuchu: O, X, Z. Typ O to lancuch dla maszyn o pojemnosci do 250 ccm i mocy do max. ok. 80 KM. . Typ X to specjalnie uformowana powiedzchnia ogniwa, tak aby uszczelniacz na O-ringu idealnie zakrywal wnetrze i bolec. Na takie ogniwo przypadaja 4 uszczelniacze co powoduje jego ekstremalnie dluga zywotnosc w porownaniu ze zwyklym lancuchem. Typ Z to szczyt techniki "lancuchowej": przeznaczony dla nieprzecietnych mocy i predkosci osiaganych na maszynie. Zewnetrzne pokrycie bolca jest pozlacane. Bolce i rolki sa z mieszanki aluminium i stali. Wnetrze bolca jest praktycznie zamkniete dla czynnikow zewnetrznych (pyl, brudy) Zaslyszane od mechanika ;)
  11. Czegos nie rozumiem. 8O Nie prosciej wejsc na ponizszego linka i obejrzec wszystkie? LINK
  12. sorry NefryT, ale mam tylko 156 sztuk. Wiecej - za rok, jak kupię lepszy aparat :D
  13. Witam. Dziś bylem na wystawie motocyklowej IMOT 2006 w Monachium i chcę sie z Wami podzielić wrażeniami. Jest to duża impreza trwająca 3 dni ciesząca się wsród niemieckiego grona motocyklistów bardzo dużym powodzeniem. W zeszłym roku odwiedziło ją ponad 51 tysięcy ludzi. Organizatorzy reklamują te targi jako jedne największych w Europie. W tym roku miałem okazję się przekonać o tym, że to impreza duża, dobrze przygotowana i oferująca „dla każdego coś miłego“. Problem polega jednak na jej popularności. Odwiedza ją tyle ludzi, że czasem nie ma jak zrobić porządnego zdjęcia. Dlatego też trochę zdjęć zrobiłem z ludźmi siedzącymi na bikach, a niektóre z nich są nieostre:-) Po prostu, za często mnie ktoś popychał albo wchodzil mi „w kadr“. Szczególnie okupowane były stoiska marek japońskich Co do wystawców, pozytywnie można wyrazić się tylko o dealerach i specjalistach od tuningu. Ich stoiska były przygotowane prefesjonalnie i z rozmachem. Natomiast sprzedawcy ubrań i akcesoriów chcieli najwyraźniej pozbyć się towarów zalegających w magazynach pod szyldem „specjalnej promocji“ z okazji targów... Co do nowości ze świata samych motocykli, niestety wielu wystawców poszło po najniższej linii oporu i pokazało modele z zeszłego roku, albo podrasowane zabytki. Nie wszyscy jednak poszli na łatwiznę: KTM pokazał model Adventure: 1000 ccm, 98 KM/95Nm z dwóch cylindrów za jedyne 12600 euro. Poza tym model 950 Super Enduro z mocą 98 KM, wagą poniżej 200 kg i skokiem widelca przeniego 25,5 cm. Ducati Nowy Monster S2R 1000 ma unowocześniony silnik 992 ccm o mocy 95 KM z zapożyczonym od S4R tylnym aluminiowym wahaczem. Na dokładkę maszyna dostała podwójny układ wydechowy i odlewane pięcioramienne tylne koło. Do tego dochodzi w pełni regulowane zawieszenie „Showa“ oraz czterotłoczkowe hamulce „Brembo“. Do łyknięcia za jedyne 10050 euro. Triumph pokazał nowy model Scrambler, bazujący na sprawdzonym już modelu Bonneville. Ta jednostka o 865ccm z dwóch cylindrów osiąga 54 KM. Lakier w dwóch odcieniach i skrzyżowane wydechy przypominają o angielskim uwielbieniu dla wszelkich detali. Cena – od 9000 euro. Model Rocket III ze swą szeroką kanapą kierowcy, przedłużonymi podnóżkami w stylu harleya i poszerzoną kierownicą, prezentuje sie nie tylko jak rasowy chopper. Jego silnik robi wrażenie: 140 KM rozpedza tego kolosa do ponad 200 km/h. Przy wadze 350 kg cena też nie należy do najniższych: dajesz 19000 euro i spadasz na kwadrat.. Sportowa charakterystyka Daytony 675 i jej legendarny „tripple“ o mocy 123 KM z wąskim, ciekawym trzyrurowym układem wydechowym pod siedzeniem i ceną 10400 euro zamykają tegoroczne nowości z fabryki w Hinckley. MV Augusta Modele Brutale 910 R i 910 S powalą na kolana każdego fanatyka prędkości. Te monstra szos posiadające unowocześnione widelce teleskopowe typu upside down i zabójcze hamulce „Brembo“ maja silniki z 909 ccm i mocą 136 KM. Ich miłośnicy muszą, niestety, dysponować sporą kasą aby dosiąść jednego z nich. Cena zaczyzna się od 17600 euro. Aprilia Najciekawszy w tym roku moim zdaniem był model Pegaso 650 Trail. 48 -konny silnik o pojemności 660 ccm zadowoli nie tylko młodzież dosiadającą ten sprzęt. Także sponsorzy (rodzice) ucieszą się z faktu, że cena tej wszechstronnej maszyny offroadowej nie przekracza 6750 euro. Dla tych fanów enduro, którym synowie i córy smęcą całymi dniami o kasie na następną imprezkę, albo np. kupnie IPOD-a :-) śpieszę donieść, że Aprilia pokazała także model Tuono 1000R. Za jedyne 11300 euro mogą odwiedzić np. Twierdzę Boyen ich nowym nabytkiem o niepospolitych parametrach: 998 ccm, 133 KM, unowocześniona, wzmocniona rama i nowe hamulce „Brembo“ , widelec „Showa“ i regulowane zawieszenie „Sachs“-a. To jak, „głowy rodziny“? Rezygnujecie już z kupna tej Toyoty? Moto Guzzi Jedynie model Griso wzbudzał ciekawość wśród opatrzonych i dobrze już znanych konstrukcji. Ten typowy naked bike ze śmiesznie poprowadzonym układem wydechowym i silnikiem V2 o rozstawie 90 stopni (ach to niezapomniane bulgotanie i rzucanie na boki każdej Guzzi..) osiąga 88 KM. Jego rama okalająca bak była chyba projektowna po dużej ilości Prosecco... Mimo tego wszystkiego cena 12000 euro, to przynajmniej jak na polskie warunki, lekki przerost formy nad treścią. MZ Tak, tak, nie macie oczopląsu. Ta stara, poczciwa emzetka pokazała się w Monachium. Ot, stała w tym roku samotnie w kącie jednej z hal wystawowych. Mimo uporczywych starań poszukiwania sponsorów fabryka planuje nadal podbić świat modelem 1000SF o mocy 113 KM, oraz modelem Baghira SM (50 KM) z serii 660 Supermoto. Niestety, fabryka sprzedała w roku 2005 powalającą ilość 87 maszyn. Niesforni klienci nie dają sie nawet przyciagnąc ofertą 53 ekstra kolorów lakieru oferowanych do każdego z zamówień. A ja jeszcze pamiętam czasy kiedy TS-ke 150 musialem „wystać“ na zmianę w tygodniowej, społecznej kolejce w sklepie GS-u. Mówcie co chcecie, ale czasy się jednak zmieniły.... BMW pokazało nowy zespół napędowy. Dwucylindrowy silnik nie jest zbudowany jak każde dotychczasowe BMW jako boxer. Modele F800S i F800ST to, zdaniem producenta, konkurencja dla produkcji japońskich do przemierzania np. alpejskich serpentyn. HD Amerykański koncern przedstawił w Monachium model Night Rod w oczywiście czarnych barwach. Ponadto nowe modele serii Dyna upiększyły stanowisko Harleya. Siostrzana firma Buell pokazała po raz pierwszy w Monachium model XB12X Ulysses w lekko zmodyfikowanej, offroadowej wersji. Honda chroni kierowców Gold Winga airbagiem i ABS-em. Osiągająca spore sukcesy CBF 600, została rozwiercona do 1 litra i razem z seryjnym ABS-em jest do kupienia za jedyne 8000 euro. Kawasaki Moc 200 KM osiągnęła ZZR 1400 i jak to widać niestety na zdjęciach była hitem stoiska na tegorocznej wystawie. Każdy odwiedzający chciał na niej posiedzieć i chociaż na postoju wcisnąć gaz do dechy:-) Suzuki Pokazała między innymi model Intrudera M 1800 R, nowy supercruiser o pojemności ponad 2,3 litra i mocy ponad 130 KM . Motto „dużej pojemności nie da się niczym zastąpić oprócz jeszcze większej pojemności“ daje do myślenia gdy stoi się przy tym czołgu na 2 kołach. Yamaha nie chcąc pozostać w tyle za konkurencją pokazała rownież prawie dwulitrowe maleństwo. Model VX 1900 to kolejny supercruiser w programie Yamahy, która nie zapomina również o początkujących kierowcach z niezbyt zasobnym portfelem. Model MT-03 to planowany hit tego roku w grupie niedrogich maszyn tej firmy Wiem, że jest wiele firm i modeli o ktorych wcale nie wspomniałem. Jednak przy tak bogatej gamie wystawienniczej jak ta w Monachium, aby wszystko dokładnie opisać, musiałbym siedzieć nad tym tekstem do rana... Zapraszam do galerii (sorrki ale zrobiona na szybko) z monachijskich targów na stronę: http://www.szymanek.net/imot/ a teraz ide spac :D
  14. Witam. Czy znacie jakies inne linki z "muzyka" silnikow?? Ta t Czech jest suuper! :D
  15. Moze to glupie, ale zapytam: a po co chcesz zmieniac fabryczna, specjalnie dla tego sprzetu dostosowana instalacje elektryczna? Jak mialem Junaka, to mialo to sens z powodu cewki zaplonowej i alternatora ale japonca z oryginalnymi 6V bym po prostu nie zmienial. Poza tym to chyba drogo by wyszlo :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...