mick Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Witam Przymierzam sie do tego motocykla. Dotychczas jezdzilem NTV Revere i bardzo ja sobie chwalilem. Mam kilka pytan do uzytkownikow i mechanikow: 1. Czy zawory regulowane sa tradycyjnie srubkowo czy hydraulicznie? 2. Do czegosluzy takie male ustrojstwo zamocowane na ramie pod air boxem po lewej stronie moto (widoczne po zdjeciu owiewki) polaczone przewodami z odpowietrzeniem slnika? 3. Po co na tylnym wahaczu' date=' na lewym ramieniu jest dodatkowe ucho, jakby na amortyzator? 4. Czy ktos sie orientuje ile mogo kosztowac deflektory akcesoryjne na rece i nogi oraz glebsze pokrywy kufrow? 5. Czy silniki byly skladane w Hiszpanii czy tez przychodzily zlozone z Japonii? 6. Ile i jakiego oleju miesci sie w lagach? Z gory dzieki za odpowiedzi.[/quote'] Mój kumpel właśnie szuka kupca na ten sprzęt, więc jeśli potrzebujesz jakieś info to daj mi cynk na PW i Was skontaktuje. pozdro,Mick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 siemka tak się składa że to ja jestem kolegą Micka :D (od niego wiem o tym temacie, Wielkie dzięki Mick :D ) mam na sprzedaz Honde nt650v deauville rok 99(sprowadzona) jak cos to info na [email protected] bądź tez 607 716 685pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Czy nie ma na Forum aktualnych lub bylych uzytkownikow Deauvillki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 no ale nie rozumiem po co ci oni?co jeszcze chesz wiedziec o tym sprzecie? albo chce sie cos kupic albo nie, a ty jakies dziwne pytania zadajesz :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomGór Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Czy ktoś ma tą hondę? Jakie wrażenia z jazdy?Na co zwrócić uwagę przy zakupie rocznika 1998-2001.Dzięki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 osobiscie nie posiadam, ale sam zastanawialem sie nad kupnem, poza tym kilku znajomych tym jezdzi: nie przejmuj sie silnikiem, ta V-ka siedzi w roznych hondach (miedzy innymi w transalpie) od 1978, oczywiscie z pewnymi zmianami ;) , wiec te silniki wytrzymuja nawet 200K mil czyli jakies 340.000 km, skrzynie biegow nie sa, podobno, najmocniejsze, ale zacznij sie przygladac skrzyni dopiero jesli moto ma powyzesz 50 tys, wewnetrzna strona wachacza moze rdzewiec od srodka, jesli moto nie bylo dokladnie myte, tak samo wydech i jeszcze jedna rzecz to uszczelki od teleskopow, to tyle jesli chodzi o dull-vila :banghead: 340-380 km na zbiorniku gruuuubo sie zastanawiam nad kupnem, teraz wychodzi nowy 700 deauville, wiec cena 650-tki powinna spasc na leb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Bardzo dobry motocykl do jeżdżenia. Mimo endurowatego wyglądu nie nadaje się w teren. Nadaje się za to znakomicie na gorsze nawierzchnie. Rzadkie konieczności wizyt w warsztatach celem przeglądów, wymiany oleju itd. Spora zaleta przy turystyce. O mały włos nie zakupiłem czegos takiego, ale nie wpadóo mi nic godnego w łapska.A przy oględzinach zwracaj uwagę na WSZYSTKO. Główka ramy (spawy, lakier), chłodnica (nie ocaleje przy dwonku) Kolanka wydechu (jak poprzednio), przód baku paliwa tudzież). Symetria poajdzu (przy solidnej wywrotce kufrry wyginają tył ramy). Stan wszystkich plastików. Silnik to mniejszy problem, bo trwały jest niebywale. Pozdrówka W Gliwicach stał deauville z roku 2003 za 17tys. Warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 u nas w krosnie były 3 debilki ;) mówie były bo jedna stoi rozwalona po szlifie, druga sprzedana a trzecia jeszcze jest :P Co do motoru to jeździ sie super, wygodny i w ogóle. Silnik ten sam co w transalpie tylko inne przełożenia. Ogólnie motor typowo turystyczny. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jako Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 witaj - mój znajomy ma taki sprzęcik od tamtego roku. Parę razy przejechałem się tym i uważam, że do spokojnej i turystycznej jazdy jest bardzo dobry. Przede wszystkim ma napęd wałem - nie ma syfu na feldze i żadnego smaru nie musisz wozić ze sobą. Co do silnika to w pojedynkę jest OK, we dwójkę i z bagażem przydałoby się parę koników więcej. Ogólnie kumpel jest super zadowolny i nie chce zmieniać na nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Mimo endurowatego wyglądu nie nadaje się w teren Hmmmmm nie widze tu żadnego podobieństwa do enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 (edytowane) Pytanie do wlascicieli Devilki, starsznie mi sie podoba.To ze moto zacne i bezawaryjne to wiem, tylko: -czy przy 190cm wzrostu ( i slusznej wadze) nie bedzie za mala-650ccm, jakie przedkosci przelotowe, mozna np w 2 osoby trzymac 140km?- czy obciazona w 2 osoby daje rade-jakie spalanie trasa, miasto ile oleju lyka?- ile wytrzymuje silnik? czy np przebieg 50tys stanowi problem, kiedy wymienia sie rozrzad? Sprzedaje wlasnie ze wzgledu na gabaryty moja XJ 600 i nie wiem czy nie bedzie to zamiana siekierki na kijek?Za wszelkie uwagi bede wdzieczny.Pzdr. Edytowane 30 Lipca 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 To ten sam piec co chodzi w Transalpie i Africe Twin...spokojnie wytrzyma ponad 100 tys km (oczywiście odpowiednio serwisowany) , motocykl ten dość popularny w Anglii z racji na swoją wszechstronność...dobry na długie trasy a i stosunkowo poręczny i lekki w mieście ... do wypadów we dwoje owszem nadaje się , ale podczas wyprzedzania będzie czuć brak mocy...ale jeśli preferujesz spokojną jazdę nad ekspresowe przeloty, to powinien wystarczyć... tym bardziej że trudno będzie znaleźć podobny motocykl oferujący tak wiele za raczej niewielkie pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Wal do Drogowca ... on ci nakresli ..szczegoły.. :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Wal do Drogowca ... on ci nakresli ..szczegoły.. :icon_twisted:Drogowiec ma juz 700, chyba nawet salonowa?To o mechanice za wiele mi nie powie, ale dzieki za przypomnienie.Mnie intersuje:- przy ilu km wymienia sie lancuch rozrzadu, jest jeden czy 2 - moc, juz kilka razy spotkalem sie z opinia ze troche brakuj, co to znaczy, nie zalezy mi na sciganiu sie na drodze, ale czy mozna sprawnie w 2 osoby trzymac predkosc przelotowa w granicy 140km - graniczne zuzycie silnika mozna brac z przebiegiem powyzej 50-70tys czy juz trzeba uwazac. -jak jest z wyprzedzaniem w 2 osoby powiedzmy przy 120 Powiem tak Devilka z moca TDM to by bylo to! Szkoda ze w Europie nie ma z silnikami 800 Pacific Coast? Troche juz 600 latalem (mialem 2 XJ 600) i teraz mysle o czyms wiekszym. Ale Devilka poprostu jest sliczna i zonie tez sie podoba;-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 hmm... swego czasu interesując się "debilką" ;) znalazłem całkiem sensowne informacje na prm, głównie wypowiadał się MrMetal użytkujący nt650v przez ładnych kilka latAFAIR prędkości rzędu 130-40 uważał za maksymalne z dwoma osobami na pokładzie, wyprzedzanie przy takich wartościach na budziku za kłopotliwe. "brakowanie" mocy w tym przypadku oznacza, że do wyprzedzania raczej dynamicznie nie przyspieszysz, tylko trzeba się rozbujać (mowa o podróży z obciążeniem). poza tym narzekał na hałas powyżej 130kmhpc800 dają się kupić, również przyglądałem się im ca 1,5roku temu; odstrasza egzotyka konstrukcji, a co za tym idzie potencjalne kłopoty z częściami. parametry silnikowe nie odbiegają znacząco od deauvillejsz ps. nie wiem, co miał autor na myśli pisząc o niewielkiej cenie... jak dla mnie biorąc pod uwagę pojemność silnika to jeden z droższych motocykli tej klasy (faktem jest natomiast, że pod wieloma innymi względami jest bardzo fajnym sprzętem) Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.