biegan38 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 cześć chciałbym usłyszeć waszą opinie ,jeśli byście mieli do wyboru Yamahe xj 600 z 1986 roku o przebiegu 50 tysięcy lub suzuki gs 500 z 1991 roku o przebiegu 40 tysiecy w tej samej cenie to jaki był by wasz wybór i dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 cześć chciałbym usłyszeć waszą opinie ,jeśli byście mieli do wyboru Yamahe xj 600 z 1986 roku o przebiegu 50 tysięcy lub suzuki gs 500 z 1991 roku o przebiegu 40 tysiecy w tej samej cenie to jaki był by wasz wybór i dlaczego ? GS500 dlatego że: - młodsza konstrukcja - tańszy w eksploatacji - bardziej stabilny w zakrętach z plecaczkiem - ładniejszy - ładnie idzie na koło :icon_mrgreen: Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 50tyś to miała przy kupnie nakulana moja XJ 12 lat młodsza a i tak stan licznika potraktowałem z przymrożeniem oka. Jak chcesz jeździć gdzieś dalej kup XJ Jak chcesz jeździć po mieście kup GS Co do urody to ogólnie się nie dyskutuje ale jak popatrzysz na detale w obu wersjach N to zobaczysz że inżynierowie Yamahy próbowali jej dodać co nieco szyku, o GS tego powiedzieć się nie da (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Oba motocykle są średnie pod względem urody (CB SF i NTV Revere rulez :buttrock: ). Mimo to najprawdopodobniej ja kupię XJ bo wolę kupić bardzo młody egzemplarz XJ inż dziadziunia CB. Moto ma przede wszystkim jeździć i się podobać a nie na odwrót :wink: Ale w Twoim przypadku mimo wszystko jednak chyba bym stawiał na rocznik... Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Co do urody to ogólnie się nie dyskutuje ale jak popatrzysz na detale w obu wersjach N to zobaczysz że inżynierowie Yamahy próbowali jej dodać co nieco szyku Wersja N z 1986 roku? Były takie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Ta..po kuracji tuningowej u Ździszka w garażu :lalag: "N" dopiero w XJ 600 od 1993r. - nowy model. Skoro chłopak pyta o XJ 86 i GS 91 to raczej ma ograniczony budżet i doradzanie mu ostatnich roczników z XJ 600 Div mija się z celem. Zadbana XJ i GS nawet z pierwszych lat produkcji będą asię dobrze sprawowały. Napisze teraz w tym temacie bo w końcu znalazł się w odpowiednim dziale. Przesiadłem się z XJ 1987 na GS 500. Jedno co mogę powiedzieć po kilkunastu dniach jazdy : Jest o wiele stabilniejszy i pewniejszy podczas jazdy niż stara XJ. Rama jest sztywniejsza a zawieszenie lepiej dostrojone co przekłąda się na stabilniejszą jazdę. Miejsca na pokładzie pomimo tego,że GS jest mniejsze od XJ jest w sam raz. Chudy raczej nie jestem ale bez problemu znajduję wygodną pozycję. Pozycja kierowcy na XJ jest bardziej turystyczna a na GS "aktywna" - lepiej się czuje motocykl. Pasażerka twierdzi,że tak samo niewygodnie jak na XJ ;) - twarde kanapy. Osiagi : nie ma co ukrywać nieco słabsze (72 vs 45KM) ale radość z jazdy golaskiem za tą cenę nieporównywalnie większa. Na moje potrzeby w zupełności wsystarcza. Powyżej 140km/h i tak po klacie i łbie wali. XJ była elastyczniejsza ( wiadomo 4 cylindry, większy moment obr.) Dostępnośc cześci do XJ 51J jest już ograniczona a z GS nie ma wcale problemu gdyż niedawno zakończoyła się jego produkcja. Serwisowanie i czesci zamienne są tańsze. Ważna dla mnie sprawa to spalanie . Stara, poprawnie wyregulowana XJ przy GS to pijaczka. Uroda hm.. Stara XJ to typowy przedstawiciel stylistyki lat 80tych - kanciasto i kwadratowo :) GS ma linie klasycznego motocykla, która nie "starzeje" się tak szybko. Wiele osó uważa GS za moto na początek kariery. Miałem już sporo motocykli ( mocniejszych i słabszych) i chciałem sobie sprawić własnie GSa i jestem zadowolony. Jak ktoś nie liczy każdej sekundy i km/h a chce kupić tani i raczej bezawaryjny, poręczny i ładny motocykl to GS jest dobrym wyborem. Uważać trzeba na skatowane maszyny bo tych wśród GSów jest sporo. Stare XJ mają zazwyczaj nakręcone konkretne przebiegi i stan ich silników także często jest raczej średni. Także z kupnem należy uważac i dokładnie zbadać motocykle przed zakupem bo wpakoawać się w minę nie trudno.. Moja XJ była w super stanie i nigdy mnie nie zawiodła a nakręciła kilometrów sporo przez swa sezony. Edytowane 4 Grudnia 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blebleble Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja stawiał bym na XJ. Wieksza, mocniejsza, ma owiewkę, do mniejszej bądź większej turystki idealna,dostępność i ceny części w porównywalnej cenie co GS. Sam mam XJ 600 z 85 roku nakręcone ma 98 tys km i oprócz wymiany oleju i regulacji nic przy niej nie robie. Idealny sprzęt na początek a wygląd to kwestia gustu. Jeden lubi rybki drugi ci.ki a trzeci jak mu nogi śmierdzą :) Cytuj CRASH PADY do wszystkich motocykli tel 530603084 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Tak jak napisał Raio, w 100% się zgadzam, mój kolega kiedyś dosiadał właśnie XJ600 i miał nakulanie w niej 12 tysięcy :lalag: Kupił miała 60 sprzedawał miała ponad 120 i chodziła jak laleczka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Leon, GSem sie lepiej jezdzi bo ma rame przestrzenna ( ktos wie co to jest ?) i zawieszenie / kola zywcem przeniesione z GSXF. Z kolei stara XJ ma przyjemnioejszy i mocniejszy silnik, ale drozszy w obsludze niz 2 cylindrowy GS. Jak ktos jest cienko z kasa to zdecydowanie GS. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Taka Adamie wiem dlaczego GS się lepiej prowadzi i czym jest rama przestrzenna spawana ( odporniejsza na siły skręcające) w tym przypadku z profili prostokątnych. :icon_razz: :wink: Edytowane 5 Grudnia 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 że tak wtrące... bo rozważam miedzy XJ 600N a CB500 . Za cb przemawia tańsze koszty utrzymania. Noi ponoć silniki cebulki 500 wytrzymują przebiegi rzędu 500tyś . Ktoś coś może o tym powiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Moja cebula ma dopiero 83tyś, ale nie zamierzam się z nią rozstawać, więc dam znać jak dobiję do 500tyś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 że tak wtrące... bo rozważam miedzy XJ 600N a CB500 . Noi ponoć silniki cebulki 500 wytrzymują przebiegi rzędu 500tyś . Ktoś coś może o tym powiedzieć ? :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :icon_rolleyes: :eek: :eek: :eek: Aż mnie zatkało. Powiem tylko tyle - w życiu! Myślę, że ze 150tyś jeśli się o niego dbało to max. Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ohoo robi się ciekawie. Idę po czipsy i piwo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Aż mnie zatkało. Powiem tylko tyle - w życiu! Myślę, że ze 150tyś jeśli się o niego dbało to max Dla mnie to też jest przeogromny przebieg na takie moto, ale ktoś sie tak spierał... więc prosze o opinie na ten temat - SPRAWDZONE !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.