Skocz do zawartości

FZS 600 czy CBR F3


Rekomendowane odpowiedzi

Do VFR się przymierzałem na zlocie, więc bez powodu to ja nie mówiłe, że to nie dla mnie. Sv 650 jest poprostu brzydki i ma 70 pare kucy, popsrtu mi się to moto nie podoba.

Panowie ja już naprawdę wybrałem, ale dylemat został, bo na cbr i fzs się ładnie mieszczę i jest dobrze. Ale ciągle nie wiem czy brać sporta czy szosowego. Wiem, że fazerem będzie się jeździć podobnie jak na Xj, ale będzie lepiej bo fzs wypełnia braki Xjoty i daje wiekszego powera. A cbr kusi, bo jest lekki mały zwarty i można sobie pozwolić nim na to i owo. I dlatego, że nie wiem co wybrać to się czepiam wszystkiego, w tym opon. Czy w cbr plastiki wchodzą w wibracje takie denerwujące w jakiś konretnych obrotach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis nie należy do najtańszych przy VFR, ale...przekonaj się jak często musisz ten serwis odwiedzać kolego, to się zdziwisz :bigrazz:

Jeśli już miałbym wybierac między fzs,a f3, to skusiłbym się na hondę, ale wybór należy do Ciebie.

Nie napalaj się na jeden z tych dwóch modeli, tylko po prostu wybierz sprzet młodszy w lepszym stanie technicznym.

 

edit.

Odnosnie spalania - cos za cos. Srednio 7 l, ale pozycja jazdy, dobry moment i dźwięk kół zebatych robi swoje i gdyby nawet paliła 10 litrów i tak bym jej na nic innego nie zamienił - to już się nazywa miłość :-) O wyglądzie i monowachaczu nie wspomne :-)

Wagi się zupełnie nie czuje podczas jazdy, prowadzi się elegancko.

 

Udanych zakupów kolego !!!

Edytowane przez serwient
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym litrem to żadna prowokacja .. ludzie boja się litrów .. a tak naprawdę nie ma czego .. szczególnie przy rzędówce .. nie ma co dywagować ..

masz moto? .. jeździsz już trochę? ... na wiosnę będą dni otwarte w salonach ..to wybrać się .. popróbować .. a zapomnisz o 600 ..

 

Jak jesteś niepewny co do swoich możliowści to spróbuj 1000-ca ale rzedówkę .. a daj sobie spokój z V-kami czy tryplami ..

 

a tak offtopic .. nie wiem czy jest na forum .. ale mój kolega po jednym sezonie z xj600 przesiada sie właśnie na Buella x12 ... a dla znawców tematu .. to pomijają wygląd, to ten motorek to rzeźnik jakich mało .. :icon_twisted: na światłach nie ma chyba takiego pojazdu co by miał lepszy start.

 

Sranie w banie na śniadanie. Ludzie boją sie litrów? jest inaczej, bo kupują litry własnie po to ,aby nadrobić swoją nieumiejętność jazdy i nadążenie za kolegami na litrach, którzy też mają takie myslenie. Ja znam gościa ,który na Transalpie 750 złykał gościa na R1 na trasie około 15km. Dodam, że gośc na R1 śmiga już nią 5 lat. Kolega dobrze kombinuje przesiadając się z xj na F3 albo Fazera. Jakby przesiadł sie na litra to tez zaden problem, ale ucierpiałyby umiejętnosci myśle. Ja przesiadłem sie z ETZ na VFR. Juz 3 sezon zakończyłem VFR i dopiero zacząłem wyczuwać ten motocykl i powoli opanowywać jazde pojemnosciami wiekszymi niz 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis nie należy do najtańszych przy VFR, ale...przekonaj się jak często musisz ten serwis odwiedzać kolego, to się zdziwisz :bigrazz:

FZS - zawory co 42 tys km bodajze :bigrazz:

Sv 650 jest poprostu brzydki i ma 70 pare kucy, popsrtu mi się to moto nie podoba.

Tez tak myslalem dopoki sie nie przejechalem :)

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w VFR zawory co 24 tys, z tym, ze kolega przy przebiegu ponad 70 tys nie musial ich regulowac, poniewaz nie bylo zadnych luzów od nowości i to nie jest żaden mit :bigrazz:

Wymianę oleju producent przewidział co 12 tys, ale nie oszukujmy sie 10 to max.

Generalnie rozrząd masz z głowy.

Silnik nie wysilony i dopracowany pod każdym względem, zreszta po co ja się tu bede rozpisywac :wink:

KTO MA TEN WIE :icon_exclaim: :flesje:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Zajc napisal wczesniej, po przesiadce z kilofazera zaskoczyla go moc malej sv.

Czy ja gdzies napisalem ze zaskoczyla mnie moc SV? Zaskoczyla mnie reakcja tego silnika podczas redukcji-a nie moc...to dosc duza roznica ;P Zeby konkretnie wystartowac i tak trzeba do konca odkrecac i tak ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

power w SV650??? no ja powiem tyle że smigałem troche tym sprzetem i powera to ja nie odczułem! lekki,wąski, łatwo go sie przezuca z jednej mańki na drugą-łatwo go polubić :) ale powera to ona napewno nie ma!

 

z tych 2 ja osobiście brałbym CBR-sprawdzi sie w turystyce a do tego można bardziej poświrować niz na FZS-w Yamasze upierdliwa jest skrzynia-jak dla mnie CBR bardziej dopracowany sprzęt!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Frem...

Jeśli chcesz bawić się w mototurystę to nie wiem czy CBR jest dobrym wyborem. Przyznam otwarcie, nigdy nie jeździłem CBR, ale widzę, że pozycja jest niewygodna na dłuższe podróże. Fazer jest turystykiem, ale te 90 KM też daje frajdę i się włącza "świr" to też jest czym pocisnąć. Spalenie? Ja 5l nie przekroczyłem. Na torze byłem raz, ale nic nie powiem bo to w sumie przypadkiem jeździłem...

 

Przypomina mi się sytuacja, jak któregoś razu jechaliśmy nad Okuninkę przez taki las, gdzie był długi, równy, prosty odcinek drogi i kilku z nas włączył się "świr". Jak byliśmy na miejscu, podchodzi od mnie kolega i pyta:

" -Haju ile ty miałeś jak mnie brałeś?

- Nie wiem

- Bo ja miałem 170 a wziąłeś mnie jakbym stał" (albo "jak furmankę" nie pamiętam już)

FZS po 2002r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie Fazer mocno paliwożerny nie jest, ale tutaj to przesadziłeś...

 

No chyba, że nie spalił Ci mniej niż 5 :wink:

A właśnie nie...

Nie przekroczyłem 5l...

Najwięcej ile obliczyłem to było 4,9l/100km przy czym więcej jeżdżę na trasie niż po mieście, jakieś 110-120km/h

Edytowane przez Hajo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec wlasnie o to mi chodzilo - f3 rowniez wchodzilo jako sport, wtedy byla to rewelacja. nie zgodzie sie co do pozycji za kierownica - turystyczna pozycje to ma zx14 albo bmw k1200gt

 

To Ty chyba nie wiesz jak wygląda prawdziwie sportowa pozycja :icon_razz: I to prawda, na F3 to turystyczna pozycja z delikatnym naciskiem w stronę sportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../

btw. Hajo - twoja fazerka w avatarze? Ten model jest chyba najładniejszy z fazerek plus do tego pług, super :clap:

Tak...

 

Też uważam, że ten rocznik jest najładniejszy, zwłaszcza z pługiem. Dlatego też poleciłem go, poza tym Fazer jest produkowany od 98', a ten model który mam od 02'. Najnowszą F3 znalazłem z 98' czyli jakby nie patrzeć trochę zciuchana będzie :) Nie liczyłbym, że po takim czasie, przybędzie kucyków, nie mówiąc już o tym, żeby nie była tłuczona...

 

/.../ I to prawda, na F3 to turystyczna pozycja z delikatnym naciskiem w stronę sportu.

 

W zasadzie tak jak Fazer...

Edytowane przez Hajo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...