Frem Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Do VFR się przymierzałem na zlocie, więc bez powodu to ja nie mówiłe, że to nie dla mnie. Sv 650 jest poprostu brzydki i ma 70 pare kucy, popsrtu mi się to moto nie podoba. Panowie ja już naprawdę wybrałem, ale dylemat został, bo na cbr i fzs się ładnie mieszczę i jest dobrze. Ale ciągle nie wiem czy brać sporta czy szosowego. Wiem, że fazerem będzie się jeździć podobnie jak na Xj, ale będzie lepiej bo fzs wypełnia braki Xjoty i daje wiekszego powera. A cbr kusi, bo jest lekki mały zwarty i można sobie pozwolić nim na to i owo. I dlatego, że nie wiem co wybrać to się czepiam wszystkiego, w tym opon. Czy w cbr plastiki wchodzą w wibracje takie denerwujące w jakiś konretnych obrotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 (edytowane) Serwis nie należy do najtańszych przy VFR, ale...przekonaj się jak często musisz ten serwis odwiedzać kolego, to się zdziwisz :bigrazz: Jeśli już miałbym wybierac między fzs,a f3, to skusiłbym się na hondę, ale wybór należy do Ciebie. Nie napalaj się na jeden z tych dwóch modeli, tylko po prostu wybierz sprzet młodszy w lepszym stanie technicznym. edit. Odnosnie spalania - cos za cos. Srednio 7 l, ale pozycja jazdy, dobry moment i dźwięk kół zebatych robi swoje i gdyby nawet paliła 10 litrów i tak bym jej na nic innego nie zamienił - to już się nazywa miłość :-) O wyglądzie i monowachaczu nie wspomne :-) Wagi się zupełnie nie czuje podczas jazdy, prowadzi się elegancko. Udanych zakupów kolego !!! Edytowane 27 Listopada 2008 przez serwient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 z tym litrem to żadna prowokacja .. ludzie boja się litrów .. a tak naprawdę nie ma czego .. szczególnie przy rzędówce .. nie ma co dywagować .. masz moto? .. jeździsz już trochę? ... na wiosnę będą dni otwarte w salonach ..to wybrać się .. popróbować .. a zapomnisz o 600 .. Jak jesteś niepewny co do swoich możliowści to spróbuj 1000-ca ale rzedówkę .. a daj sobie spokój z V-kami czy tryplami .. a tak offtopic .. nie wiem czy jest na forum .. ale mój kolega po jednym sezonie z xj600 przesiada sie właśnie na Buella x12 ... a dla znawców tematu .. to pomijają wygląd, to ten motorek to rzeźnik jakich mało .. :icon_twisted: na światłach nie ma chyba takiego pojazdu co by miał lepszy start. Sranie w banie na śniadanie. Ludzie boją sie litrów? jest inaczej, bo kupują litry własnie po to ,aby nadrobić swoją nieumiejętność jazdy i nadążenie za kolegami na litrach, którzy też mają takie myslenie. Ja znam gościa ,który na Transalpie 750 złykał gościa na R1 na trasie około 15km. Dodam, że gośc na R1 śmiga już nią 5 lat. Kolega dobrze kombinuje przesiadając się z xj na F3 albo Fazera. Jakby przesiadł sie na litra to tez zaden problem, ale ucierpiałyby umiejętnosci myśle. Ja przesiadłem sie z ETZ na VFR. Juz 3 sezon zakończyłem VFR i dopiero zacząłem wyczuwać ten motocykl i powoli opanowywać jazde pojemnosciami wiekszymi niz 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 (edytowane) Serwis nie należy do najtańszych przy VFR, ale...przekonaj się jak często musisz ten serwis odwiedzać kolego, to się zdziwisz :bigrazz: FZS - zawory co 42 tys km bodajze :bigrazz: Sv 650 jest poprostu brzydki i ma 70 pare kucy, popsrtu mi się to moto nie podoba. Tez tak myslalem dopoki sie nie przejechalem :) Edytowane 27 Listopada 2008 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 w VFR zawory co 24 tys, z tym, ze kolega przy przebiegu ponad 70 tys nie musial ich regulowac, poniewaz nie bylo zadnych luzów od nowości i to nie jest żaden mit :bigrazz: Wymianę oleju producent przewidział co 12 tys, ale nie oszukujmy sie 10 to max. Generalnie rozrząd masz z głowy. Silnik nie wysilony i dopracowany pod każdym względem, zreszta po co ja się tu bede rozpisywac :wink: KTO MA TEN WIE :icon_exclaim: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Tak jak Zajc napisal wczesniej, po przesiadce z kilofazera zaskoczyla go moc malej sv. Czy ja gdzies napisalem ze zaskoczyla mnie moc SV? Zaskoczyla mnie reakcja tego silnika podczas redukcji-a nie moc...to dosc duza roznica ;P Zeby konkretnie wystartowac i tak trzeba do konca odkrecac i tak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Panowie i Panie Kolega Frem wybrał to moze zróbmy małe głosowanie wśród osób które pisały na ten temat Cbr czy fazer ja stawiam na CBR pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Jesli sv Ci sie nie podoba to popatrz na wersje gaznikowa ;) Frem, nie wazne ktore moto kupisz, bedziesz zadowolony (CBR) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 power w SV650??? no ja powiem tyle że smigałem troche tym sprzetem i powera to ja nie odczułem! lekki,wąski, łatwo go sie przezuca z jednej mańki na drugą-łatwo go polubić :) ale powera to ona napewno nie ma! z tych 2 ja osobiście brałbym CBR-sprawdzi sie w turystyce a do tego można bardziej poświrować niz na FZS-w Yamasze upierdliwa jest skrzynia-jak dla mnie CBR bardziej dopracowany sprzęt! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Kolego Frem... Jeśli chcesz bawić się w mototurystę to nie wiem czy CBR jest dobrym wyborem. Przyznam otwarcie, nigdy nie jeździłem CBR, ale widzę, że pozycja jest niewygodna na dłuższe podróże. Fazer jest turystykiem, ale te 90 KM też daje frajdę i się włącza "świr" to też jest czym pocisnąć. Spalenie? Ja 5l nie przekroczyłem. Na torze byłem raz, ale nic nie powiem bo to w sumie przypadkiem jeździłem... Przypomina mi się sytuacja, jak któregoś razu jechaliśmy nad Okuninkę przez taki las, gdzie był długi, równy, prosty odcinek drogi i kilku z nas włączył się "świr". Jak byliśmy na miejscu, podchodzi od mnie kolega i pyta: " -Haju ile ty miałeś jak mnie brałeś? - Nie wiem - Bo ja miałem 170 a wziąłeś mnie jakbym stał" (albo "jak furmankę" nie pamiętam już) FZS po 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Spalenie? Ja 5l nie przekroczyłem. Faktycznie Fazer mocno paliwożerny nie jest, ale tutaj to przesadziłeś... No chyba, że nie spalił Ci mniej niż 5 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Faktycznie Fazer mocno paliwożerny nie jest, ale tutaj to przesadziłeś... No chyba, że nie spalił Ci mniej niż 5 :wink: A właśnie nie... Nie przekroczyłem 5l... Najwięcej ile obliczyłem to było 4,9l/100km przy czym więcej jeżdżę na trasie niż po mieście, jakieś 110-120km/h Edytowane 28 Listopada 2008 przez Hajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Ja stawiam na HONDE :bigrazz: btw. Hajo - twoja fazerka w avatarze? Ten model jest chyba najładniejszy z fazerek plus do tego pług, super :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 no wiec wlasnie o to mi chodzilo - f3 rowniez wchodzilo jako sport, wtedy byla to rewelacja. nie zgodzie sie co do pozycji za kierownica - turystyczna pozycje to ma zx14 albo bmw k1200gt To Ty chyba nie wiesz jak wygląda prawdziwie sportowa pozycja :icon_razz: I to prawda, na F3 to turystyczna pozycja z delikatnym naciskiem w stronę sportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) /.../ btw. Hajo - twoja fazerka w avatarze? Ten model jest chyba najładniejszy z fazerek plus do tego pług, super :clap: Tak... Też uważam, że ten rocznik jest najładniejszy, zwłaszcza z pługiem. Dlatego też poleciłem go, poza tym Fazer jest produkowany od 98', a ten model który mam od 02'. Najnowszą F3 znalazłem z 98' czyli jakby nie patrzeć trochę zciuchana będzie :) Nie liczyłbym, że po takim czasie, przybędzie kucyków, nie mówiąc już o tym, żeby nie była tłuczona... /.../ I to prawda, na F3 to turystyczna pozycja z delikatnym naciskiem w stronę sportu. W zasadzie tak jak Fazer... Edytowane 28 Listopada 2008 przez Hajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.