Skocz do zawartości

FZS 600 czy CBR F3


Rekomendowane odpowiedzi

F3 podczas powstawania jeszcze na etapie projektowania miała być motocyklem turystyczno-sportowym, wyszło to co wyszło :biggrin: faktycznie pozycja nie jest za wygodna na trasę, ale sam motocykl ma wiele innych plusów, które ekompensuja niewygodną pozycję. Jak wypada na tle Twojej drudiej opcji nie jestem powiedziec gdyż nie miałem okazii testowania fazera.

Teraz przesiadan sie na vtr 1000f, niezły przeskok ale mam nadzieje, ze dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie pozycja nie jest za wygodna na trasę, ale sam motocykl ma wiele innych plusów, które ekompensuja niewygodną pozycję

 

 

YYy jeździłeś czymś innym? Pozycja w CBR f3 jest baaardzo wygodna. Spokojnie dało się spędzać cały dzień w siodle bez żadnych nieprzyjemnych uczuć. A na Fazerze to już w ogóle musi być jeszcze wygodniej bo kierownica jest znacznie wyżej.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYy jeździłeś czymś innym? Pozycja w CBR f3 jest baaardzo wygodna. Spokojnie dało się spędzać cały dzień w siodle bez żadnych nieprzyjemnych uczuć. A na Fazerze to już w ogóle musi być jeszcze wygodniej bo kierownica jest znacznie wyżej.

Tak miałem okazję :biggrin: sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam (owszem, mój kolega twierdzi że jego R1 jest wygodne Więc przyjmijmy, że to raczej kwestia upodobań), zwłaszcza że plecaczek nie wytrzyma zbyt długiej trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem okazję :biggrin: sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam (owszem, mój kolega twierdzi że jego R1 jest wygodne Więc przyjmijmy, że to raczej kwestia upodobań), zwłaszcza że plecaczek nie wytrzyma zbyt długiej trasy.

 

Widzę, że jesteś Lublina, jak czytasz lubelskie subforum, to zobacz temat "Mikołaje do Roboty". Prawdopodobnie pojawie się tam, bo już nie wytrzymam, może zamienimy się na chwilę motórami i opiszemy wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jesteś Lublina, jak czytasz lubelskie subforum, to zobacz temat "Mikołaje do Roboty". Prawdopodobnie pojawie się tam, bo już nie wytrzymam, może zamienimy się na chwilę motórami i opiszemy wrażenia.

Niestety w tym sezonie moja f3 nie nada się do jazdy i chyba juz raczej nigdy :banghead: Rozwalona w drobny mak :icon_evil: Posta czytałem i tylko finansowo mogę wesprzeć akcję. Pozdro i do zobaczenia na trasie Lublin-Lubartów :buttrock:

Ps życze przyczepności w mikołajki.

Edytowane przez rafał 84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem okazję biggrin.gif sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam

 

 

Czyli najwyraźniej jesteś z tych którzy do turystyki kupują Goldwingi :D

Ja dalej będę się upierał, że f3 do sportowej turystyki jest świetna :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo :)

 

Jak wszyscy dobrze wiemy f3 i fazer maja wiele cech wspolnych, ale tez pod wieloma wzgledami sie roznia. Jesli chodzi o moc, na pewno oba motocykle spelnia twoje wymagania w porownaniu do xj. Oba dysponuja podobnym potencjalem.

 

Piszesz, ze chcesz jezdzic daleko. Tu bym stawial na fazera - pozycja bardziej klasyczna, wygodniejsza na dluzsze trasy. Po winklach spokojnie nim posmigasz (np. kolega koniaczek po alpach pieknie smigal), wyprzedzac tez fajnie sie da (ale przy wiekszych predkosciach kazdej 600 do litra brakuje przy wyprzedzaniu). Jesli naprawde wolisz turystyke, to gdybys kupil f3, uwazam ze wrocisz i tak do bardziej klasycznego motocykla. Z drugiej strony, majac f3 moglbys powiedziec, ze miales cos 'scigowego'. Kupujaz fazera moze bedziesz ciagle chcial sprobowac 'sciga'.

 

Jesli jednak sklaniasz sie w strone f3, to moze rozwaz yzf 600 - cos pomiedzy fazerem a f3. Pozycja troche wygodniejsza niz w f3, bardziej turystyczny (spokojnie zrobilem 600km jednego dnia i nic mnie nie bolalo). Lepiej sie tez prowadzi po naszych polskich drogach, dobrze wybiera dziury i koleiny (subiektywnie). Hamulce ma z r1 i bardzo dobrze sie sprawuja. Szczerze moge polecic.

Edytowane przez IT_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IT dobrze gada :) Tcat ładnie sie wpasuje pomiedzy fazera a F3-super maszyna-wygodny, mało pali, duzy zasięg, ma ostrego kopa(niczym nie ustępuje CBR)-dobra ochrona przed wiatrem, deszczem-chciałem kupic Tcata ale wczesniej trafił mi sie w dobrym stanie Fazer-jakby nie fazer śmigałbym kotem.

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj bym polemizował z tym, że niczym nie ustępuję CBR. Po pierwsze to nie ma tak niezawodnej opinii jak CBR'ki (przykładowo wielu użytkowników skarży się na skrzynie biegów) oraz jest cięższy od CBR i to zauważalnie. Choć sam kotek w sobie też zawsze robił na mnie pozytywne wrażenie i sam rozważałem jego zakup.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to sorry :) Choć w tej klasie to czy moto ustępuję w kwestii odejścia bardziej zależy od kierowcy niż modelu :P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w tym sezonie moja f3 nie nada się do jazdy i chyba juz raczej nigdy :banghead: Rozwalona w drobny mak :icon_evil: Posta czytałem i tylko finansowo mogę wesprzeć akcję. Pozdro i do zobaczenia na trasie Lublin-Lubartów :buttrock:

Ps życze przyczepności w mikołajki.

 

A co zrobiłeś? Po sezonie potrzaskałeś motór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...