Avi Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Czyli przeczucie mnie nie mylilo :evil: Moi znajomi tez wypowiadaja sie pozytywnie o Metzeler. Dziekuje za podpowiedzi. Dalsze sugestie mile widziane ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 za bardzo przyzwoitą kase mozna kupic Avony Venom, a na pewno nie sa gorsze od metzelerow. Moim skromnym zdaniem to najlepsze gumy do chopperow/cruiserow...Swietnie trzymaja na mokrym ( moze dlatego, ze wyprodukowano je na wyspach brytyjskich, gdzie ciagle pada ) i wytrzymuja dlugie przebiegi. U mnie z tylu wytrzymala 17 tys km przy raczej ostrej jezdzie. W shadole wytrzyma pewnie ze dwa razy wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost rider Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Witam. Ja na początku sezonu wymieniłem mojego starego danlopa na przednim kole na Metzelera Maratahon i nie narzekam. Dużo lepiej się trzyma drogi, pewniej wchodzę w zakręty, łatwiej się składa. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Cześć, Powiedzcie proszę, czy warto założyć do Draga 650 opony o innym bieżniku niż te standardowe -np. Dunlop (mam na mysli tylko kierunkowe rowki), Czy można założyć z bardziej skomplikowanym bieżnikiem?Moja watpliwość wynika z niepewności jazdy po mokrej nawierzchni na moich oponach, które wygladaja dobrze(25 tys. km), ale cos "pływają"... Zdrówka i pogody Koronka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 hmm... na pewno jeśli nie czujesz się na tych komfortowo (a nie napisałeś jakie są, a to na pewno pomogłoby forumowym znawcom oponek zdiagnozować problem) to warto zmienić. rozumiem, że masz takie, jakie dała fabryka przy sprzedaży..? nie zawsze jest to optymalny wybór... co natomiast mogę poradzić jako osoba nie specjalizująca się w oponach: poszukaj informacji, jakie opony dopuszczone są do twojego motocykla w niemczech. tamtejsze prawo wymaga specjalnego dopuszczenia danego modelu opon do konkretnego motocykla; da ci to pojęcie, z jakiego zakresu możesz wybierać. potem siadasz i szukasz rankingów opon, opisów, tabeli porównawczych i wybierasz odpowiednie wg własnego uznaniataka prymitywna i czasochłonna metoda "zrób to sam", ale jeśli nie będzie innych podpowiedzi to powinno zadziałać ;) BTW chciałbym, żeby u mnie gumy wytrzymywały 25kkm... ;)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Polecam Metzeler ME 880, jeździłem na takich, trzymają się drogi jak magnes :icon_mrgreen: , tylko 25tys.km to raczej na nich nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Cześc,dzięki, mam rzeczywiście Dunlopy, ale Wasze rady sa super: albo metoda sam- i dzięki za kierunke "na Niemcy" oraz konkret Metzelera.A propos tych 25 k km - to przecież chopper - przy moim zakresie czasu wolnego - nie dam rady wiecej jeździć, choć bardzo bym chciał. Raz jeszcze dzięki,K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 A propos tych 25 k km - to przecież chopper - przy moim zakresie czasu wolnego - nie dam rady wiecej jeździć, choć bardzo bym chciał. ależ nie chodzi o to ile jeździsz, ale o to ile opony wytrzymały. moje ostatnie skończyły się po ca 15kkm :crossy: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 No coż, tak wyszło, ale juz kończa sie, wiec szukam i pytam, dzięki, K http://www.bikepics.com/members/koronka44/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 1. Michelin Commander2. Metzeller ME 880 Marathon Info ze stron internetowych producentów jako zalecane do XVS 650 Classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Bardzo dziękuję, skorzystam z rad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) 1. Michelin Commander2. Metzeller ME 880 Marathon A ja mam Bridgestony ( chyba tak sie pisze ).Pewnie skoro moto smigalo w jUKeju to i angliki mu zalozono :( Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość livgren Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Czesc, ja mam doswiadczenia z Bridgestone exedra, Dunlopami D404 i Me 880.Metzelery zdecydowanie najlepsze- super przyczepnosc i trwalosc w miare dobra (min 20tys).Bridgestony wydawaly mi sie twarde. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldas7 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Czesc, ja mam doswiadczenia z Bridgestone exedra, Dunlopami D404 i Me 880.Metzelery zdecydowanie najlepsze- super przyczepnosc i trwalosc w miare dobra (min 20tys).Bridgestony wydawaly mi sie twarde. PZDR Dokładnie ja śmigam na Bridgestone exedra i też odnoszę wrażenie, że są twarde jak drewniane kloce. Jak przyjdzie czas na zmiany to raczej już nie zainwestuje w Bridgestone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zawsze miałem Dunlopy, ale teraz zamówiłem coś, co jest bardziej miękkie, oczywiście mniej trwałeale tez tańsze. Koledzy z Yamahy polecili mi Maxiss (chyba tak pisze się to). Zakładam jutro i zobaczę.Choć ostatnio koleś z jednego z serwisów powiedział mi, że drag 650 to nie nadaje sie do jazdyani hamowania, a właściwie do niczego, więc nie wiem, czy mam prawo cokolwiek powiedzieć....Ale napisze Wam o tych oponkach. Kosztowały 700 zł komplet. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.