Strumyck Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) Powiedźcie mi jeśli możecie czy DRZ 400 S z przebiegiem w okolicy 16000 km wymaga jakiegoś większego nakładu kosztów i pracy jeśli jest oczywiście eksploatowany normalnie?? Jak to wygląda od strony technicznej, po jakim okresie lub przebiegu zazwyczaj trzeba zmieniać tłok oraz inne elementy silnika czy zawieszenia?? Szukam czegoś odpowiedniego dla siebie i z tego co widzę to te motocykle z lat 2000-2004 zazwyczaj mają nalatane powyżej 15000 tyś km. Załóżmy, że motocykl jak 400 S jest użytkowany optymalnie z przeznaczeniem, to przy jakim dystansie będzie konieczny większy remont?? Edytowane 15 Listopada 2008 przez Strumyck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Te motory nie katowane są długodystansowe/ W S tłok wytrzyma ok. 30000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 No nie wiem... Na necie(youtube) jest filmik jak koleś rozbiera WR450 po przejechaniu 30tys km i silnik jest w dobrym stanie. Porobił jakieś drobne poprawki(coś w głowicy), złożył i śmiga dalej. A na innych jego filmikach widać że używał maszyne zgodnie z przeznaczeniem. Więc moim zdaniem DRZ 400 E może spokojnie robić przebiegi 30-40tys km (chodzi mi o tłok, bo rozrząd pewnie szybciej) a DRZ400 S jeszcze większy spokojnie. Pozdrawiam, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dzięki za odpowiedz. Mam dylemat bo moto w super stanie kosztuje jakieś 12 tyś a mam na oku z przebiegiem 31 000 za 8 tyś. Jak to bywa dylematy są nieodzowne wśród amatorów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Jeśli dojdzie do potrzeby wymiany tłoku w 4T tak np. po 30 tyś przebiegu to jakie są przybliżone koszta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Jeżeli nie trzeba obrabiać cylindra, koszt tłoka+pierścieni+sworznia to ok 300-500zł, koszt kompletu uszczelek top end 100-200zł + koszty robocizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Czyli przy pierwszej wymianie tłoka jeśli zrobi się to w porę raczej koszt naprawy nie powinien być wyższy niż 1000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Przy samej wymianie tloka to nie przekroczysz tej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 (edytowane) Co za sens ma wymiana samego tłoka?? Jeśli zostawimy starą korbe, to kiedy dostanie sprężania, korba poprostu wyjdzie bokiem, i rozwali nam pół silnika. Edytowane 9 Lipca 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Co za sens ma wymiana samego tłoka?? Jeśli zostawimy starą korbe, to kiedy dostanie sprężania, korba poprostu wyjdzie bokiem, i rozwali nam pół silnika. Kolego, korba musi przeżyć co najmniej 2 tłoki. Choć są wyjątki,np. lc4 600, tam korba lubi polecieć częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Wądpie, w crossach może i tak jest, ale po przebiegu 30tys korba napewno ma już jakiś luz, a po wymianie tłoka długo nie polata. jak już robić to wszystko :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) Wądpie, w crossach może i tak jest, ale po przebiegu 30tys korba napewno ma już jakiś luz, a po wymianie tłoka długo nie polata. jak już robić to wszystko :bigrazz: no nie wiem czy tak napewno, mam znajomka, który jezdził dr 650r od 15tyskm do 80tys, 2x wymieniał tłok, a korba ciągle była cacy drz jest coprawda bardziej wysilony, ale wątpię aby korba kwalifikowała się do wymiany przed przekroczeniem 50 000 tys km, chyba, że ktoś katuje na zimnym silniku, albo nie dba o olej Edytowane 10 Lipca 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.