Skocz do zawartości

Przebieg


Rekomendowane odpowiedzi

Powiedźcie mi jeśli możecie czy DRZ 400 S z przebiegiem w okolicy 16000 km wymaga jakiegoś większego nakładu kosztów i pracy jeśli jest oczywiście eksploatowany normalnie?? Jak to wygląda od strony technicznej, po jakim okresie lub przebiegu zazwyczaj trzeba zmieniać tłok oraz inne elementy silnika czy zawieszenia??

 

Szukam czegoś odpowiedniego dla siebie i z tego co widzę to te motocykle z lat 2000-2004 zazwyczaj mają nalatane powyżej 15000 tyś km.

Załóżmy, że motocykl jak 400 S jest użytkowany optymalnie z przeznaczeniem, to przy jakim dystansie będzie konieczny większy remont??

 

Edytowane przez Strumyck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem... Na necie(youtube) jest filmik jak koleś rozbiera WR450 po przejechaniu 30tys km i silnik jest w dobrym stanie. Porobił jakieś drobne poprawki(coś w głowicy), złożył i śmiga dalej. A na innych jego filmikach widać że używał maszyne zgodnie z przeznaczeniem. Więc moim zdaniem DRZ 400 E może spokojnie robić przebiegi 30-40tys km (chodzi mi o tłok, bo rozrząd pewnie szybciej) a DRZ400 S jeszcze większy spokojnie.

Pozdrawiam, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
Co za sens ma wymiana samego tłoka?? Jeśli zostawimy starą korbe, to kiedy dostanie sprężania, korba poprostu wyjdzie bokiem, i rozwali nam pół silnika.

Kolego, korba musi przeżyć co najmniej 2 tłoki. Choć są wyjątki,np. lc4 600, tam korba lubi polecieć częściej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wądpie, w crossach może i tak jest, ale po przebiegu 30tys korba napewno ma już jakiś luz, a po wymianie tłoka długo nie polata. jak już robić to wszystko :bigrazz:

no nie wiem czy tak napewno, mam znajomka, który jezdził dr 650r od 15tyskm do 80tys, 2x wymieniał tłok, a korba ciągle była cacy

 

drz jest coprawda bardziej wysilony, ale wątpię aby korba kwalifikowała się do wymiany przed przekroczeniem 50 000 tys km, chyba, że ktoś katuje na zimnym silniku, albo nie dba o olej

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...