rosa102 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 witam brać motocyklową i zapytam jak to możliwe.Odstawiłem motocykl na serwis tj.czyszczenie,synchronizacje.łańcuszek zawory oraz ogólny przegląd.Podczas serwisu sprawdzono ciśnienie w cylindrach i okazało się że miernik nie wykazuje na żadnym cylindrze ciśnienia chyba w jednym minimalnie.Zapytam więc jak dojechałem do serwisu czy to było możliwe?Powiem tylko że to bardzo dobry serwis i wierzę w to co robią i mówią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 witam,jeśli tak jest naprawdę jak mówią w serwisie to czeka Cie wymiana silnika,a jak długo posiadasz moto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 (edytowane) witam brać motocyklową i zapytam jak to możliwe.Odstawiłem motocykl na serwis tj.czyszczenie,synchronizacje.łańcuszek zawory oraz ogólny przegląd.Podczas serwisu sprawdzono ciśnienie w cylindrach i okazało się że miernik nie wykazuje na żadnym cylindrze ciśnienia chyba w jednym minimalnie.Zapytam więc jak dojechałem do serwisu czy to było możliwe?Powiem tylko że to bardzo dobry serwis i wierzę w to co robią i mówiąWitamBZDURY BZDURY!! jeśli nie masz ciśnienia na cylindrach to jak zapalałeś moto?? jeśli miałbyś 8bar to masz złom a nie silnik a co dopiero 0bar moja rada powiec im żeby nie grali w człona lub zmienili manometr a jeśli bedą sie upierali to zapal motor i poprostu odjedź z tego serwisu!!Ludzie niedajcie się brać bez mydła niech choć mydło do tego celu stosują!! A tu macie mydło jak by ktoś chciał mieć lżejhttp://moto.allegro.pl/item472985732_miern...a_promocja.html Edytowane 9 Listopada 2008 przez sq9jkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Jak byś nie miał ciśnienia to byś tam nie dojechał, no chyba że pchałeś moto do serwisu. poprostu odjedź z tego serwisu!!Dokładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 I dla tego cały czas drapię się po głowie bo jeżdziłem ,do serwisu przyjechałem bez problemu co prawda ostatnio trochę się ksztusił ale to przez brudne gażniki.po wekendzie ma być zdjęta głowica aby sprawdzić uszczelniacze na zaworach oraz poerścienie.tylko że to koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 I dla tego cały czas drapię się po głowie bo jeżdziłem ,do serwisu przyjechałem bez problemu co prawda ostatnio trochę się ksztusił ale to przez brudne gażniki.po wekendzie ma być zdjęta głowica aby sprawdzić uszczelniacze na zaworach oraz poerścienie.tylko że to kosztaCzłowieku to co ty tu piszesz to do telewizji sie nadaje a napewno do radia ZET głowice żeby sprawdzić pierścienie hahaha ciekawe jak jak pierścienie są na tłoku a żeby je sprawdzić to trzeba je wyjąć a tu sama głowica niewystarczy tylko korbowody trzeba odkręcać a żeby korby odkręcić trzeba mise odkręcić więc chyba remont bedą ci robić :DA od kiedy to uszczelniacze na zaworach są odpowiedzialne za kompresje??chłopie zabieraj sprzęt do domu bo albo pracują tam debile albo chcą cie nabić na pal i wkoło domu na nim nosić tylko zmienisz wtedy modulacje i będziesz mówił jak kobieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 widzisz mam to moto od lata wcześniej jeżdziłem MZ250 ale 20 lat temu.Chciałem aby wszystko było sprawdzone przez fachowców abym nie nabroił.podobno zalewając cylindry widać jak płyn przenika przez pierścienie,a uszczelniacze cóż przy mocnym dodaniu gazu był czarny dym ale co ciekawe stan oleju się nie zmieniał bez dolewek.może błędem było sprawdzanie kompresji przy zdjętej pokrywie zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Pokrywa zaworów nie ma nic od rzeczy. Sam piszesz że ostatnio miałeś moto 20 lat temu. Może przyznałeś się ludziom w serwisie że laik jesteś i chcą Cie wydymać jak małą dziewczynkę. ;) Zdobądź miernik i sam zmierz. Po tym wlej trochę oleju w cylindry i jeszcze raz zmierz. Olej uszczelnia chwilowo tłok-cylinder i wtedy powinno być duże ciśnienie. A jak silnik chodzi i jeździ to na pewno masz tam jakiekolwiek ciśnienie. Bez tego nawet WSK nie zapali. :D Zresztą, jak mieszkasz w okolicy to może podjedź do któregoś ze forumowych specjalistów. Oni Ci doradzą. Jest tu kilku z różnych części Polski i na pewno w Twojej okolicy ktoś się znajdzie. pzdr. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) witam brać motocyklową i zapytam jak to możliwe.Odstawiłem motocykl na serwis tj.czyszczenie,synchronizacje.łańcuszek zawory oraz ogólny przegląd.Podczas serwisu sprawdzono ciśnienie w cylindrach i okazało się że miernik nie wykazuje na żadnym cylindrze ciśnienia chyba w jednym minimalnie.Zapytam więc jak dojechałem do serwisu czy to było możliwe?Powiem tylko że to bardzo dobry serwis i wierzę w to co robią i mówią Hej, może szukają sponsora :D Edytowane 11 Listopada 2008 przez HunterM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 tak to prawda powiedziałem że jestem laikiem ale mam trochę oleju w głowie i na zdrowy rozsądek gdyby tak było to moto by nawet nie zaskoczyło a on czy zimny czy ciepły polił od ręki co prawda szybko nie śmigam ale czasem na budziku miałem 170.Co do tego abym oddał do jakiegoś forumowicza to właśnie u takiego jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 niestety sa tacy "mechanicy" ktorzy chca jak najbardziej zedrzec z osob ktorzy sie nie znaja. dobrze ze zapytales bo moglby cie drogo wyjsc ten motorek :Dpozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Co do tego abym oddał do jakiegoś forumowicza to właśnie u takiego jest?????????????? Napisz co to za serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 tak wleją ci nafty na tłoki o pokażą jak wpływa do misy :D ale jaja posłuchaj pierścienie możesz sprawdzić rozbierając silnik i wyciągając pierścień z rowka tłoka pużniej wkładasz sam pierścień bez tłoka do cylindra i mieżysz szczeline na zamku pierścienia a wlewanie nic nieda zawsze nafta wpłynie w dół bo pierścienie nie są pełnym okręgiem tylko mają zamki wiec mają szczeliny zadzwoń do tego serwisu i powiec in że przyjeżdżasz po moto i ma być w takim samym stanie jak go przywoziłeś i na tym koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witam,a druga sprawa jest taka że jakbyś miał zajechane pierścienie to moto dymiłoby na niebiesko także zabieraj moto stamtąd jak najprędzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 to teraz zabiliście mi ćwieka sam nie wiem co robić.Sam nic nie zrobię bo i nie mam warunków i się na tym nie znam a do mieszkania go nie wprowadzę(nałożnica nie pozwoli)i dla tego postawiłem go w Poznańskim serwisie.Nie podam nazwy bo nie o to tu chodzi.Może to tylko chwilowa słabość i wszystko skończy się jak w bajce z tego co piszecie to wniosek jest taki aby odebrać moto .Zapłacić za czyszczenie gażników synchronizację ustawienie zaworów podpięcie łańcuszka wymianę oleju.Nie przejmować się tym brakiem ciśnienia tylko czekać do wiosny i śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi