Damiano Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jeżeli miałbym tyle kasy to nie oglądałbym sie ani chwili i latał XRką ale za max 4500 nie znajde XRy, pozostaje XT, TT, XL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Jeżeli miałbym tyle kasy to nie oglądałbym sie ani chwili i latał XRką ale za max 4500 nie znajde XRy, pozostaje XT, TT, XL. No niestety za 4500 będzie trudno ale można i za te pieniądze znaleźć XR600 w sensownym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No niestety za 4500 będzie trudno ale można i za te pieniądze znaleźć XR600 w sensownym stanie. Ano... Przy takich założeniach i w teren w jakim Damiano jeździ chyba to xt 600 . Tanie , coś tam można wybrać a i co z pewnością dla kolegi ważne, niedrogie w utrzymaniu. Nawet jakby remoncik byl mały konieczny to nieduza kasa. Jak stwierdzi, że jednak masa przeszkadza będzie myślał co dalej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Na jesieni też szukałem jakiegoś enduro w tych pieniądzach. Oglądałem xr600 i jako model bardzo mi przypadł do gustu, lekki, ale był w takim stanie, że nawet nie chciałem jazdy próbnej. Następnie oglądałem XT 600 i mocno zawiodłem się na tym sprzęcie, ciężki i mułowaty. W końcu kupiłem xlr125 i jestem zadowolony, lekki, niezłe zawieszenie, na asfalcie mocy brakuje, na torze też pewnie nie za dobrze, ale kupiłem z przeznaczeniem na las i polne drogi, a tu się sprawdza znakomicie. Koszty utrzymania minimalne, co 3 tyś km wymiana litra oleju, spalania nie przekracza 3 litrów. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Na jesieni też szukałem jakiegoś enduro w tych pieniądzach. Oglądałem xr600 i jako model bardzo mi przypadł do gustu, lekki, ale był w takim stanie, że nawet nie chciałem jazdy próbnej. Następnie oglądałem XT 600 i mocno zawiodłem się na tym sprzęcie, ciężki i mułowaty. W końcu kupiłem xlr125 i jestem zadowolony, lekki, niezłe zawieszenie, na asfalcie mocy brakuje, na torze też pewnie nie za dobrze, ale kupiłem z przeznaczeniem na las i polne drogi, a tu się sprawdza znakomicie. Koszty utrzymania minimalne, co 3 tyś km wymiana litra oleju, spalania nie przekracza 3 litrów. Wątpie żeby damianowi odpowiadało 125 w 4t :icon_twisted: Damian, bierz tak jak ci mówiłem. Elo Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 350 jest słabe a ty piszesz, o 125 4t, dobrze mówisz kamsel kupuje traktora i na wiosne oramy pola :cool: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 XT 600 da sie orać nawet w ciężkim terenie. Ale wymaga to bardzo twardej ręki i siły. O ile samo prowadzenie nie nastręcza problemów to balansowanie czy grząski teren porafia wycisnac cały pot z kierowcy. O glebach nie wspominam, to nie jest lekkie zajęcie podnoscic prawie 170kg. Mocy nie ma za duzo, ale ma całkiem spory moment obr. 600 nadaje sie w lekki, płaski teren lub asfalt jako uniwersalne moto z terenowym zacięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 350 jest słabe... Zależy, jeśli jeździsz w średnim i ciężkim terenie, i potrafisz naprawdę na maxa wykręcić DRe czy XTka 350 to jest już wmiare dobry kozak... Na proste jest ścigacz, nie enduro :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Może nie tyle słabe co sposób oddawania mocy bardzo płynnie chodzi o XT, słaba zawiecha, słabe hamulce, jeszcze mułowate, już wole kupić 600 troche cięższe ale na mój teren powinno dać rade, a mocy ma wystarczająco żeby pole zorać. Chociaż nie powiedziałem że będzie to na pewno XT, będe szukał też TT, XL i na końcu XT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Ja chce ulepszyć zawieszenie w tym motorku i co wy na pomysł żeby wsadzić tylny amorek od dr350 (94r). Tylko nie wiem czy spasuje.Może wiecie A tak kilka słów o tym motorku.To same pozytywy gdyby nie 2 wady hamulce i zawieszenie.Świetny silnik nie do zajechania.Myślę,że świetny motorek dla amatorów i śr.doświadczonych.Po pewnym czasie zaczyna brakować mocy.Ja zmieniłem przełożenie i zastosowałem grubszy łańcuch,teraz mocy jest w sam raz jak do jazdy w terenie. Pozdrawiam i polecam moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) xt 600 się nie nadaje do terenu koniec i kropka(350 mało mocy? hmm całkiem niezły dół ma) ps. jak chcesz koniecznie 600 to dobry material na supermoto:) Edytowane 18 Marca 2010 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 ps. jak chcesz koniecznie 600 to dobry material na supermoto:) Załóż do TIR'a opony slicki i powiedz że to rajdówka....no, więc tak własnie xt nadaje sie na supermoto. Tu trzeba kupe mocy i niską wage żeby SM miało jakikolwiek sens. W terenie bez nadmiaru mocy xt radzi sobie lepiej niż na asfalcie, gdzie nie ma ani dobrego przyspieszenia ani v-max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Załóż do TIR'a opony slicki i powiedz że to rajdówka....no, więc tak własnie xt nadaje sie na supermoto. Tu trzeba kupe mocy i niską wage żeby SM miało jakikolwiek sens. W terenie bez nadmiaru mocy xt radzi sobie lepiej niż na asfalcie, gdzie nie ma ani dobrego przyspieszenia ani v-max. Widać , ze kolega chce mieć coś teoretycznie "z pazurem" Do enduro 350 sie nadaje, ale jak sie chce bokiem z winkla wychodzić to już nie bardzo - ale z xt 600 bedzie podobnie. Jak chcesz mieć lepsze oddawanie mocy do weź inna 600 tę. TTR zcdecydowanie lepiej dzierga z dołu i fajniej boczkiem idzie niż XT 600. Myśle, że nie ma co już dalej wywodzić sie nad tym. Co kupisz przy takich założeniach to będzie miało jakieś wady. Zależy które koledze mniej będa przeszkadzać. Wydaje sie, ze Damiano to bardziej "polny oracz" niż endurzysta szukający udziwnień w terenie..... Edytowane 22 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 murdoch2 dobrze pisze, kupiłem DR 600 i po jednym wyjeździe moge napisać tyle że, waga jak na razie nie przeszkadza mi tragicznie, zawieszenie nie jest najgorsze, mocy ma na tyle żeby przeorać pole czyli ok, bokami całkiem przyjemnie i łatwo sie lata. Ogólnie nie jest źle. Zapomniałbym o fotkach :bigrazz: http://yfrog.com/591001476pj http://yfrog.com/421001477j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ile trzeba nalać oleju do przedniego zawieszeni i czy olej silnikowy 10w może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.