Skocz do zawartości

Tarcze sprzęgłowe JUNAK do wyścigów, szukam


Tom_H
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Szukam osoby która może mi doradzić gdzie mogę dorobić tarcze sprzęgłowe do JUNAKA które by nie pęczniały przy większych obciążeniach , lub gdzie dostać lepszej jakości korki do tarcz.

 

Pozdro

 

Tomek

 

Najlepszy korek dostaniesz w restauracjach serwujących oryginalny francuski szampan lub w wytwórniach korka i wyrobów korkowych (najlepsze podobno są w Hiszpanii, gdzie rośnie ten materiał). Niestety ale w Polsce to trudny temat, bo trudno dojść do firm robiących np. podstawki korkowe, ale spróbuj na przykład tu: http://www.korek.home.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobił okleine całościowa z materiału sztucznego.

 

Tylko, że to co można dostać w sklepach (np. do Fiata 126) nie nadaje się do pracy w oleju. Osobiście uważam, że jednak sprzęgła z wkładkami korkowymi (ale z porządnego materiału, a nie odpadu) są najlepsze do sprzęgła tego typu co w Junaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wydaje mi się, aby korki puchły pod obciążeniem. Przypuszczam, że chodzi Ci o ciągnięcie sprzęgła po tym jak dasz mocniej w pi#$ę - jeśli tak, to nie są temu winne korki, tylko przekładki. Najprawdopodobniej są wypaczone i pod wpływem temperatury wyginają się uniemożliwiając pełne wysprzęglenie.

Jeśli się mylę, to opisz dokładnie o co Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteś w UK to szukaj tam. Angole robią wszystko do wszystkiego, a nawet na zamówienie zrobią za dobrą cenę. Zresztą małych firm prowadzonych przez bikerów dla bikerów też jest sporo. Skoro robią nawet odlewy silnika do Vincenta Black Shadow to i do Janka dorobią sprzęgło na zamówienie. :)

Może znajdę jakiś cynk o sprzęgłach w UK to dam znać.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że to co można dostać w sklepach (np. do Fiata 126) nie nadaje się do pracy w oleju. Osobiście uważam, że jednak sprzęgła z wkładkami korkowymi (ale z porządnego materiału, a nie odpadu) są najlepsze do sprzęgła tego typu co w Junaku.

 

Trudno aby material stosowan do sprzegiel suchych pracowal w oleju....

:clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapisz sie na liste Dziki Junak.

Kilku z jej czlonkow eksperymentuje z Junakami, jeden sie sciga i on wlasne buduje teraz silnik krotkoskokowy do ktorego dostosowal sprzeglo od Suzuki.

Zrobil to bardzo ladnie i twierdzi ze bedzie to zespol pasujacy do kazdego Junaka.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za porady.

 

Muszę pogmerać z tym sprzęgłem bo maszyna musi znów mocno gadać

bo w 2009 czeka ją dalej walka z bardzo mocnymi klasykami w klasie 350 ( mv agusta, honda , bsa ... ) a to sprzęgło jest bardzo uciązliwe jak po jeździe treningowej zaczyna sprzęgło wymiękać i tzeba zabierać się za regulację. W 2008 startowałem jak była naprawdę gorąca pogoda i sprzęgło nie wyrabiało bo w 2007 roku miałem starty w deszczu i było spoko.

 

Na 2009 rok moja maszyna będzie przechodziła mocne zmiany co do zawieszenia, masy i troszkę silnik.

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...