Tom_H Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam Szukam osoby która może mi doradzić gdzie mogę dorobić tarcze sprzęgłowe do JUNAKA które by nie pęczniały przy większych obciążeniach , lub gdzie dostać lepszej jakości korki do tarcz. Pozdro Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam Szukam osoby która może mi doradzić gdzie mogę dorobić tarcze sprzęgłowe do JUNAKA które by nie pęczniały przy większych obciążeniach , lub gdzie dostać lepszej jakości korki do tarcz. Pozdro Tomek Najlepszy korek dostaniesz w restauracjach serwujących oryginalny francuski szampan lub w wytwórniach korka i wyrobów korkowych (najlepsze podobno są w Hiszpanii, gdzie rośnie ten materiał). Niestety ale w Polsce to trudny temat, bo trudno dojść do firm robiących np. podstawki korkowe, ale spróbuj na przykład tu: http://www.korek.home.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 ja bym zrobił okleine całościowa z materiału sztucznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 ja bym zrobił okleine całościowa z materiału sztucznego. Tylko, że to co można dostać w sklepach (np. do Fiata 126) nie nadaje się do pracy w oleju. Osobiście uważam, że jednak sprzęgła z wkładkami korkowymi (ale z porządnego materiału, a nie odpadu) są najlepsze do sprzęgła tego typu co w Junaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 WitamNie wydaje mi się, aby korki puchły pod obciążeniem. Przypuszczam, że chodzi Ci o ciągnięcie sprzęgła po tym jak dasz mocniej w pi#$ę - jeśli tak, to nie są temu winne korki, tylko przekładki. Najprawdopodobniej są wypaczone i pod wpływem temperatury wyginają się uniemożliwiając pełne wysprzęglenie.Jeśli się mylę, to opisz dokładnie o co Ci chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Skoro jesteś w UK to szukaj tam. Angole robią wszystko do wszystkiego, a nawet na zamówienie zrobią za dobrą cenę. Zresztą małych firm prowadzonych przez bikerów dla bikerów też jest sporo. Skoro robią nawet odlewy silnika do Vincenta Black Shadow to i do Janka dorobią sprzęgło na zamówienie. :) Może znajdę jakiś cynk o sprzęgłach w UK to dam znać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Tylko, że to co można dostać w sklepach (np. do Fiata 126) nie nadaje się do pracy w oleju. Osobiście uważam, że jednak sprzęgła z wkładkami korkowymi (ale z porządnego materiału, a nie odpadu) są najlepsze do sprzęgła tego typu co w Junaku. Trudno aby material stosowan do sprzegiel suchych pracowal w oleju.... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Potwierdzone praktyka, przy ostrym palowaniu i niewlasciwych korkach te ostatnie pod wplywem temperatury lubia puchnac i wowczas sprzeglo zaczyna "ciagnac". Trzeba poprostu poszukac dobrego materialu... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Zapisz sie na liste Dziki Junak. Kilku z jej czlonkow eksperymentuje z Junakami, jeden sie sciga i on wlasne buduje teraz silnik krotkoskokowy do ktorego dostosowal sprzeglo od Suzuki.Zrobil to bardzo ladnie i twierdzi ze bedzie to zespol pasujacy do kazdego Junaka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dziękuję za porady. Muszę pogmerać z tym sprzęgłem bo maszyna musi znów mocno gadaćbo w 2009 czeka ją dalej walka z bardzo mocnymi klasykami w klasie 350 ( mv agusta, honda , bsa ... ) a to sprzęgło jest bardzo uciązliwe jak po jeździe treningowej zaczyna sprzęgło wymiękać i tzeba zabierać się za regulację. W 2008 startowałem jak była naprawdę gorąca pogoda i sprzęgło nie wyrabiało bo w 2007 roku miałem starty w deszczu i było spoko. Na 2009 rok moja maszyna będzie przechodziła mocne zmiany co do zawieszenia, masy i troszkę silnik. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.