bart_b Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 milosz-RR napisał: Mamy z kumplem te same moto GSX-R 1000 K3 i K4 on ma Yoshi trioval a ja Akrapa w carbonie, i przy teście głośności nie było tej joszki słychać. W ekipie są różne wydechy i wszyscy przyznali że akrap to je to. POzdr Znaczy sie wyznacznikiem jest to ktory lepiej napier**la że mózg sie lasuje?? Vector napisał: Bart, w yoshi do wyboru usa i jap, ale jakie są różnice? Tylko w znaczku na którym jest flaga usa czy nie tylko? To nie tylko to. Sa rożne modele, inaczej wygladające no i troche lepiej wykonane. niestety cena tez sporo wyzsza. Prawde mowiac mam w wersji z usa i nei mam zadnych zastrzezen do jakosci. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 A oficjalnie Grandys jakie sprzedaje wersje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Z tego co widzialem maja i taka i taka wersje w ofercie. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja w swojej RR-ce mam Akrapa (slip-on) w carbonie. Dźwięk jest piękny, basowy i ładnie "bulgocze" przy zejściu z obrotów. Po strojeniu na hamowni wykres wskazał wzrost mocy ale... tylko wykres, bo podczas jazdy jest to niezauważalne. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony i do cywilnej jazdy wystarcza w zupełności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 szramer napisał: mam teraz carbonowego akrapa , ciekawy jestem kiedy wata sie wypali i peknie w pol, tak jak to mialo miejsce w remusie i scorpionie :icon_razz: ciekawe :icon_eek: Moze z db killerem jezdziles non stop - bo nie widze opcji wypalenia tlumika w pelnym przelocie. Mam Scorpiony w carbonie to potestuje. Jak mialem LeoVince to faktycznie mi sie przebarwil w jednym miejscu, ale na pelnym gazie z Wawy do Ustronia zapylalem z wetknietym db killerem ze wzgledu na plecaczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeoxx Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 [naj naj cudowniejsze wydechy D&D :icon_biggrin: marzenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja mam w swojej maszynie akrapa i jak dla mnie super wydech. Piękny bass przy niskich obrotach, takie muczenie to jest to, no i przy wyższych fajnie jęczy. No a przy szybszym odpuszczaniu z wysokich obrotów potrafi nawet postrzelać lekko i ten dźwięk schodzenia z obrotów poezja :bigrazz: . A te db-killery to jakaś ściema, jak je włożyłem to cały ten bass znikł ich chodzi wtedy jak jakiś skuter, moto to musi ryczeć :icon_razz: . Dlatego od razu je wyciągnąłem i śmigam cały czas bez nich, czy z pasażerem czy bez :biggrin: . Na słuch nie narzekam, a jak się szybciej jedzie to i tak szum wiatru zagłusza go trochę, ale tylko dla mnie. Ten wydech mogę polecić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 figer napisał: ciekawe :icon_eek: Moze z db killerem jezdziles non stop - bo nie widze opcji wypalenia tlumika w pelnym przelocie. Mam Scorpiony w carbonie to potestuje. Jak mialem LeoVince to faktycznie mi sie przebarwil w jednym miejscu, ale na pelnym gazie z Wawy do Ustronia zapylalem z wetknietym db killerem ze wzgledu na plecaczek. Z jakiego powodu dB killery wpływaja negatywnie na żywotność tlumika?? pytam bo nie wiedzialem nic na ten temat :icon_rolleyes: Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 bart_b napisał: Z jakiego powodu dB killery wpływaja negatywnie na żywotność tlumika?? pytam bo nie wiedzialem nic na ten temat :icon_rolleyes: A po co z nimi jeździć, nie po to się kupuje sportowy wydech, żeby go tak ściszać, bo wtedy brzmi jak seria :icon_razz: . O żywotności też pierwsze słyszę z tymi dB killerami, no ale bez nich wydech oddycha pełną parą :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Marcin1sport napisał: A po co z nimi jeździć, nie po to się kupuje sportowy wydech, żeby go tak ściszać, bo wtedy brzmi jak seria a po to zeby nie było za głośno. nie kazdy lubi jak my łeb rozpier**la. kolejna sprawa to taka ze z dB kilerami tez fajnie pracuje i daje kultularnym basem ale nie za glośno. mnie np. odpowiada. tobie nie musi. ale spoko za każdego decybela wiecej dostaniesz +3pkt do respektu na miescie tak wiec jest o co walczyc :D a takie jeszcze pytanie. dB kilery w yoshi trzeba wyciagnac na siłe czy jest jakas na to metoda bo u mnie siedza tak ze nie moge ich ruszyc a nie chce zniszczyć Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 bart_b napisał: dB kilery w yoshi trzeba wyciagnac na siłe czy jest jakas na to metoda bo u mnie siedza tak ze nie moge ich ruszyc a nie chce zniszczyć W wersjach demontowalnych trzymają się na śrubkę wkręcaną z boku. Musisz rozeznać, czy masz demontowalne. Najlepiej wejdź na stronę Yoshimury i zobacz sobie schemat swojego wydechu. Tam będzie wsio na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 śrubka jest od spodu w końcówce. oczywicie na przestrzał. kurde na stronie nic nie moge znaleźć :( sorka jest informacja Cytat Includes easily removable low volume insert a z niej wynika ze sa wyciągane. Czyli co siła razy gwałt?? no chyba ze ktos cos podpowie :) WD40 juz podlewałem i nic :( Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 bart_b napisał: Z jakiego powodu dB killery wpływaja negatywnie na żywotność tlumika?? pytam bo nie wiedzialem nic na ten temat :icon_rolleyes: Spaliny oplywajace db-killera rozgrzewaja bardziej wydech. Moim zdaniem powoduja rowniez wypalanie welny albo tego co tam masz jako tlumienie. Oczywiscie dzieje sie to stopniowo. Z czasem moze Ci sie poprostu wypalic od wewnatrz dziura w carbonie, bo spaliny beda chcialy sobie znalesc latwiejsza droge ucieczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 figer napisał: Z czasem moze Ci sie poprostu wypalic od wewnatrz dziura w carbonie, bo spaliny beda chcialy sobie znalesc latwiejsza droge ucieczki Dziury w Carbonie nie wypali na pewno. Nawet jakby tam płomienie buchały co chwilę Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A wiecie jaka jest dopuszczalna norma głośności wydechu? Ile dB może mieć przeciętny taki wydech sportowy bez dB killerów? Ja posiadam akrapovica a już się policja się czepiała, ale ja i tak nie odpuszczę, nie po to ma się wydech sportowy, żeby jeździć jak skuter :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.