Skocz do zawartości

Akrapovic a Yoshimura


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakoże do wiosny planuje zakup R1 automatycznie chce zmienic wydech, zależy mi nie na wzroscie mocy bo w R1 raczej jej nie brakuje ale o głośnosc, i tu mam pytanie, co lepiej założyc co jest głosniejszy Akrapovic czy Yoshimura, i czym sie różni czy jest Carbonowy czy taki zwykły czy to że jest carbonowy to przez to jest głosniejszy? Czytałem tutaj że najlepiej kupic cały uład ale na Ebay chodzą od $1600 więc raczej będe musiał zostac przy samych końcówkach, a pytam o te dwie firmy bo ja mam w banditce yoshimure ale nie carbonową i samą końcówke, kolega miał kiedys w ninji cały układ carbonowego Akrapovica i był dużo głosniejszy, prosze o jakąś rade.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tutaj trzeba porównywać konkretne modele a nie całe firmy. Poza tym carbon nie ma tutaj nic do głośności, po prostu carbonowy będzie lżejszy.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi powiedzieć ale polecam wejść na youtube.com, wpisać frazę R1 i modeli wydechu - posłuchasz sobie różnych i zadecydujesz który dla Ciebie najlepiej gada...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest osobny temat na temat tych wydechów:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=104339&st=60

 

Przede wszystkim jest jedna zasadnicza różnica - Akrapović to ekstraklasa sama dla siebie.

 

Yoshimura jest gorzej wykonana, cena wyższa niż u Akrapa. Ja za wydech Akrapovićia zapłaciłem 1720 złotych i jestem wniebowzięty. Bardzo głęboki basowy dźwięk, rewelacyjnie wygląda no i Akrapović :icon_mrgreen:

 

A co do wagi - Akrapović podaje, że ważą tyle samo bez względu czy karbon czy pełen tytan. Ogólnie lepiej chyba wygląda według mnie karbon, ale to oczywiście kwestia gustu.

 

PS. Gdzie czytałeś, że lepiej kupić cały układ? Bo jeśli śmigasz tylko "cywilnie" a nie na torze to jest to bardzo poroniony pomysł. Chociaz na pełnym układzie to jest dopiero ogień i ryk ;)

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum ale już niepamiętam w jakim wątku cos takiego pisali że jest lepiej miec cały układ danego producenta a nie tylko końcówki, R1 chce czarną i też według mnie najlepiej do tego koloru będzie pasowac carbon niestety same carbonowe końcówki do tego modelu z tych roczników co ja chce to nie moge na Ebay znalesc są całe układy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum ale już niepamiętam w jakim wątku cos takiego pisali że jest lepiej miec cały układ danego producenta a nie tylko końcówki, R1 chce czarną i też według mnie najlepiej do tego koloru będzie pasowac carbon niestety same carbonowe końcówki do tego modelu z tych roczników co ja chce to nie moge na Ebay znalesc są całe układy.

 

Który rocznik planujesz kupić tej R1? Końcówkę chcesz kupić używaną czy nową? A teraz zadaj sobie pytanie po kiego diabła Ci pełen układ na szosę? Chcesz urywać ułamki sekund jadąc od kolegi do domu? Sam sobie odpowiedziałeś, że chodzi o dźwięk a do tego w zupełności wystarczy sama końcówka na której będziesz miał w granicach 99db, więc w zupełności wystarczy :icon_mrgreen: ;)

 

Dla porównania za nową końcówkę w granicach 2 tys. a za układ około 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi własnie chodziło czy wystarczy sama końcówka, jak już mówiłem chodzi mi tylko o głośny dzwięk a nie moc mam yoshimure w banditce i jest dużo słabszy niz akrapovic w ninji i nie wiedziałem czy to przez samą końcówke innego producenta czy przez cały układ, R1 planuje z 04-06 roku. I jak już mówiłem nie moge znalesc samą carbonową końcówke Akrapovica z tych roczników.

W każdym razie dzięki za rade :icon_mrgreen:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przede wszystkim jest jedna zasadnicza różnica - Akrapović to ekstraklasa sama dla siebie.

 

Yoshimura jest gorzej wykonana, cena wyższa niż u Akrapa. Ja za wydech Akrapovićia zapłaciłem 1720 złotych i jestem wniebowzięty.

A dużo miałeś tłumików Yoshi w swoich motocyklach ? :icon_mrgreen: Ciekawy jestem co Ci się w nich wydawało gorzej wykonane vs Akrap.

 

 

CadillacMan - IMO w przypadku zakładania slip-on'a znaczenie mają tylko i wyłącznie Twoje odczucia estetyczne. Sugeruję na początek zakup motocykla - potem bedziesz decydował co Ci bardziej pasuje :biggrin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dużo miałeś tłumików Yoshi w swoich motocyklach ? :notworthy: Ciekawy jestem co Ci się w nich wydawało gorzej wykonane vs Akrap.

CadillacMan - IMO w przypadku zakładania slip-on'a znaczenie mają tylko i wyłącznie Twoje odczucia estetyczne. Sugeruję na początek zakup motocykla - potem bedziesz decydował co Ci bardziej pasuje :clap:.

 

Kirek, a miałeś okazję kiedyś trzyamć w lewej puchę Yoshi a w drugiej Akrapa? :flesje:

 

A z tym drugim masz rację, niech kolega najpierw kupi maszynkę a późnie decyduje się na firmę :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez podaj jakies zrodlo tych informacji jesli mozesz.

 

Powtórzę jeszcze raz, ale mogłeś poczytać troszkę wyżej - weź do ręki np. do jednego modelu motocykla wydech Yoshimury i Akrapović'ia. Sam sobie odpowiesz na swoje pytanie. Wybierałem do swojej 954 z różnych firm, Arrow, Yoshimura, Akrapović, Micron i Scorpion. Nr. 1 Akrapović

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jezdziłem dotąd tylko na Yoshi. Do swojej CBR kupiłem też Yoshi, z tym że najpierw slip-on, który się jednak tak dobrze sprzedał, że po niewielkiej dopłacie kupiłem kompletny układ. R-77 nie ma dbkiller'a, więc z głośnością to nie ma problemu. Akrap ma dbkillera, więc można jezdzić ciszej lub głośniej.

Nie patrzyłem z którego roku masz R1, ale do nowszych R1 Yoshi nie robi pełnych układów, Akrap tak.

Co do wykonania, widziałem niejednego Akrapa i miałem różne Yoshimury, w tym trioval 2-outlet. W tym ostatnim wypadku to bym powiedział, że nie widziałem tak dobrze wykonanego tłumika inne firmy.

Kup to, co Ci się bardziej podoba i na co Ci finanse pozwalają. I zorientuj się, czy po założeniu tych bajerów nie narobisz sobie dziur w mocy bez modyfikacji zasilania w paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...