andryszek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Tak ze jak nie chcesz miec klopotow z odpaleniem na wiosne to lepiej paliwo z gaznikow spuscic.Albo dodaj do ostatniego, przedzimowego tankowania, stabilizator paliwa, przejedz sie troszkę tak, żeby paliwo ze stabilizatorem "rozeszlo sie" po calym ukladzie.Tak robie od dwoch lat i tez nie mam problemu z odpaleniem moto na wiosne :biggrin: Cytuj Adam Andryszczykmoja strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILO Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 A jak ładować akumulator, którego nie da się wyjąć. Tzn da się zdjąć klemę + ale już z minusowa i z wyjęciem aku jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 (edytowane) Adam już odpowiedział o paliwie :icon_mrgreen:. Zostawienie paliwa w gaxnikach moze się skończyć powstaniem nalotu, który potem będzie skutecznie zatykał dysze itp. Nie wspominam już o tym, że i tak potem przed uruchomieniem trzeba by takie stare paliwo spuścić. Nie odpalimy na nim motocykla. O tym jest tutaj: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...minalskich.html A co do ładowania. Jak masz motocyklową ładowarkę, to po prostu podłączasz ją do dwóch klem. Nawet nie musisz ich odłączać. Edytowane 7 Listopada 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ja pamiętam, że swego czasu dosiadając gaźnikowców nigdy na zimę nie spuszczałem benzyny, jedynie zalewałem bak do pełna... A później na wiosnę, zawsze miałem za*ebisty problem, żeby odpalić maszynę :icon_mrgreen: Teraz tylko bak do pełna, czyszczenie, na podstawki i moto hula jak szalone :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Adam już odpowiedział o paliwie :icon_mrgreen:. Zostawienie paliwa w gaxnikach moze się skończyć powstaniem nalotu, który potem będzie skutecznie zatykał dysze itp. Witam,mam pytanie odnośnie sposobu spuszczania paliwa z gaźników. Czy jest jakaś różnica pomiędzy sposobem nr 1 a sposobem nr 2 (chodzi o efektywność):- sposób nr 1: spuszczenie tego paliwa poprzez odkręcenie zaworka;- sposób nr 2: zakręcenie kranika i pozostawienie motocykla pracującego do momentu aż wypali całe paliwo, które zostało w obiegu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam,mam pytanie odnośnie sposobu spuszczania paliwa z gaźników. Czy jest jakaś różnica pomiędzy sposobem nr 1 a sposobem nr 2 (chodzi o efektywność):- sposób nr 1: spuszczenie tego paliwa poprzez odkręcenie zaworka;- sposób nr 2: zakręcenie kranika i pozostawienie motocykla pracującego do momentu aż wypali całe paliwo, które zostało w obiegu. Pzdr sposobem nr dwa możesz narazić pompe paliwa na w najgorszym wypadku awarie. Poprawcie mnie jak sie myle. Co do spuszczania paliwa z gaźników, hmm to racja co pisze Adam. Jednak ja nigdy tego nie robiłem, przez 3 sezony motocykl stał przez zime w nieogrzewanym garażu i nigdy się nic nie działo;) Dodam, ze przez te załóżmy 8 miesięcy jeźdzenia, kiedy trwa sezon to benzyna jest cały czas w gaźniku i nic sie nie dzieje. No niby jest częsty przepływ benzyny, ale jednak czasami motocykl stoi i w sezonie ze 2 miechy, no ale hmm jest inna temperatura powietrza, nie ma mrozów i tak dalej. Chciałbym jeszcze zwrócić uwage, że paliwo a benzyna to mogą być 2 różne rzeczy:P Ja chciałbym sie spytać o to, czego nie doczytałem jeszcze. Czy jest sens zalewać bak na zime jakąs lepsza benzyną niż Pb 95? moze verva albo ten shell V-power? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Z tego co słyszałem V-power to straszny syf akurat. Są za to dostepne specjalne dodatki wiążące wodę. A paliwo lepiej spuszczać zaworkiem, gdyż zleci cały syf, jaki jest na dnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILO Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 A co do ładowania. Jak masz motocyklową ładowarkę, to po prostu podłączasz ją do dwóch klem. Nawet nie musisz ich odłączać. Problem w tym że do minusowej nie mam dostępu... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Staram się zakręcać kranik przed każdym postojem, tak by móc wypalić prawie do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 (edytowane) Trochę z innej beczki. Czy denaturat nadaje sie do czyszczenia silnika w tym chromowanych cześci? czy tylko benzyna ekstrakcyjna? czy jeszce coś innego.Moto mam :biggrin: od niedawna , więc niech Was nie dziwi to pytanie. Edytowane 7 Listopada 2008 przez walko69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Ja czyszczę naftą lub benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ja chciałbym sie spytać o to, czego nie doczytałem jeszcze. Czy jest sens zalewać bak na zime jakąs lepsza benzyną niż Pb 95? moze verva albo ten shell V-power? Ja zalewam i na zimę i w sezonie V-power racing - żadnych skutków nie odczułem, ani tych pozytywnych ani negatywnych :rolleyes: Z tego co słyszałem V-power to straszny syf akurat. Są za to dostepne specjalne dodatki wiążące wodę. A dlaczego Pawle tak twierdzisz? Sam jedynie jestem ciekaw czy ten 100 oktanowy V-power racing rzeczywiście tak czyści układ wtryskowy itp, czy jest to tylko chwyt reklamowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ja jeżdżę na vp, nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 A co do ładowania. Jak masz motocyklową ładowarkę, to po prostu podłączasz ją do dwóch klem. Nawet nie musisz ich odłączać.pierwsze slysze zeby podlaczac ladowarke do akumulatora ktory jest podpiety do pojazdu. zawsze mi mowiono "do ladowania wyciagnij akumulator a jak juz ci sie nie chce to przynajmniej klemy odepnij". tak mi mowil dziadek, ojciec i znajomy mechanik. no chyba ze nowoczesna mechanika sie zmienilo to mnie poprawcie ale wydaje mi sie ze mowie dobrzepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Staram się zakręcać kranik przed każdym postojem, tak by móc wypalić prawie do końca. I w ten sposób radykalnie skracasz żywotność swojego silnika.Po zamknięciu paliwa kranikiem przy pracującym silniku zaczyna on pracować na coraz uboższej mieszance aż do zgaszenia. Ostatnia faza gwałtownie rozgrzewa górę silnika a po zgaśnięciu olej całkowicie spływa do miski i ponowne odpalenie go powoduje krótki okres pracy na sucho. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.