Skocz do zawartości

Gażniki suzuki gsx 600f 93r


Piotr88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje dwóch sprężynek zamykających przepustnice do suzuki gsx 600f, gaźniki firmy mikuni, mechanik powiedział, ze maja w przybliżeniu średnice palca i są długie na około 10 cm. Podczas regulacji okazało się, ze zamiast 4 sprężyn mam tylko3 :banghead: jedna mam przecięta na pół i włożoną do dwóch komór?! Czasem, przez to skaczą mi obroty do 2 tys, jest to denerwujące najbardziej w mieście, gdzie często stoi się na światłach. Na allegro znalazłem cale gaźniki za 200 zl, ale przecież nie kupie gaźników, dla dwóch sprężynek! Zwracam się do wszystkich posiadających części do gaźnika, z prośba o odsprzedanie:) z góry dziękuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry jest ten mechanik?

coś mi się nie wydaje, żeby moto z taką kombinacją mogło wcześniej w miarę dobrze jeździć (podskakiwanie obrotów do 2k to chyba nie jest duży problem..) przecież z połową sprężyny przy lekkim dodaniu gazu przepustnica od razu wskakiwała by na połowę swojej max wysokości, a to by na pewno nie podniosło obrotów do 2k... :banghead: niw mówiąc już o tragicznej gładkości pracy silnika, która powinna występować w czasie jazdy...

Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że pogubił sprężynki i teraz ciśnie ten wałek o przeciętej na pół sprężynce, żeby się wymigać... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to najlepszy (jedyny:)) mechanik w okolicy, odprowadzilem do niego moto od razu po zakupie, watpie by on je zgubił, ale nie moge wykluczyc, mowil tez o jakiejs kombinacji z tymi sprężynkami, że są zalożone na krzyz...inna sprawa byla taka, ze ktoś przed tem juz majstrowal przy gaznikach. Dwie śruby od synchronizacji były ukrcone i zaklejone. Co kolwiek nie zrobił, czy zrobił mechanik, nie zmienia to faktu, ze potrzebuje tych dwóch sprezynek:( Zadziwiające, motor mimo takiej kombinacji dobrze wkreca sie na obroty, czasem mam wrazenie, ze wolno schodzi z obrotów, ale tylko czasem i nieznacznie, rowniez z wolnymi obrotami nie jest tak,że za kazdym razem ma podwyzszone, wiec przejezdzilem tak caly sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no sprezyn nie mam

 

co do skaczacych obrotow. powiedz czy to sie dzialo tak ze gaznik zacinal sie na 2k obr i nie chcial spasc a pozniej mu przechodzilo? jesli masz gazniki podcisnieniowy i tak wlasnie sie dzieje to sprawdz sobie wszystkie membramy. ja tak mam w swoim - czasami zacina sie na 4k obr i spada dopiero po wkreceniu go to 6k obr (choc i to czasami nie pomaga). w moim motorku membrama w gazniku jest juz podziurawiona wiec u siebie tez to sprawdz

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z sprezynkami az tak mi sie nie spieszy, obecna pogoda nie zacheca do jazdy, pewnie nawine jeszcze kilka kilometrow i odstawie rumaka do garazu.Z membranami mam wszytsko ok, jedyny problem to te sprezynki i ukrecone srubki od synchronizacji, ale z nimi poradzil sobie moj mechanik :) Kupno nowych gaznikow, chcac nie chcac, znowu bedzie sie wiazalo z synchronizacja, wiec zaplaca 200 (100 jesli dogam sie z Kojot Raiderem :biggrin: ) i jeszcze 150 na dostrojenie. Kupno sprezynek bardziej sie oplaca, dzieki wszytkim za rady, pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym synchronizację powinieneś robić przed każdym sezonem, więc w czym problem?

membraNa - pisze się membrana, w chwili obecnej nie stosuje się innych gaźników jak podciśnieniowe a jeśli tak to bardzo rzadko (no chyba że w kosiarkach :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma wymiana sprężyn od przepustnic podciśnieniowych z synchronizacją? Chyba że całe gaźniki bedą wyciągane, to wtedy lepiej sprawdzić (zawsze przy "manewrowaniu" nimi może się coś przestawić). A sprężynki można też kupić w serwisie SUZUKI, nie muszą być bardzo drogie. Druga sprawa - powinno się wymienić wszystkie 4 jak chcesz mieć takie same parametry.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa metoda wycierania dupy szkłem bo oryginalna sprężyna : .SPRING

13481-04F00 kosztuje 2.04$ za sztukę czyli 8.14$ komplet.

Chyba że ktoś wyśle mu takie nowe za darmo to będzie taniej.

Ktoś napisze że się czepiam i bezpodstawnie atakuję młodego motocyklistę ?

To niech sobie ulży , wolno mu . :icon_razz:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce będzie to pewnie trochę więcej, ale i tak nie powinno przekroczyć 50 zł. Ale u nas jest takie przekonanie (nie wiem skąd się to wzięlo), że nie dzwoni się do serwisu, żeby sprawdzić cenę, bo NA PEWNO BĘDZIE DROGO :banghead:

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...