Piotr88 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Poszukuje dwóch sprężynek zamykających przepustnice do suzuki gsx 600f, gaźniki firmy mikuni, mechanik powiedział, ze maja w przybliżeniu średnice palca i są długie na około 10 cm. Podczas regulacji okazało się, ze zamiast 4 sprężyn mam tylko3 :banghead: jedna mam przecięta na pół i włożoną do dwóch komór?! Czasem, przez to skaczą mi obroty do 2 tys, jest to denerwujące najbardziej w mieście, gdzie często stoi się na światłach. Na allegro znalazłem cale gaźniki za 200 zl, ale przecież nie kupie gaźników, dla dwóch sprężynek! Zwracam się do wszystkich posiadających części do gaźnika, z prośba o odsprzedanie:) z góry dziękuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Dobry jest ten mechanik? coś mi się nie wydaje, żeby moto z taką kombinacją mogło wcześniej w miarę dobrze jeździć (podskakiwanie obrotów do 2k to chyba nie jest duży problem..) przecież z połową sprężyny przy lekkim dodaniu gazu przepustnica od razu wskakiwała by na połowę swojej max wysokości, a to by na pewno nie podniosło obrotów do 2k... :banghead: niw mówiąc już o tragicznej gładkości pracy silnika, która powinna występować w czasie jazdy...Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że pogubił sprężynki i teraz ciśnie ten wałek o przeciętej na pół sprężynce, żeby się wymigać... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr88 Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jest to najlepszy (jedyny:)) mechanik w okolicy, odprowadzilem do niego moto od razu po zakupie, watpie by on je zgubił, ale nie moge wykluczyc, mowil tez o jakiejs kombinacji z tymi sprężynkami, że są zalożone na krzyz...inna sprawa byla taka, ze ktoś przed tem juz majstrowal przy gaznikach. Dwie śruby od synchronizacji były ukrcone i zaklejone. Co kolwiek nie zrobił, czy zrobił mechanik, nie zmienia to faktu, ze potrzebuje tych dwóch sprezynek:( Zadziwiające, motor mimo takiej kombinacji dobrze wkreca sie na obroty, czasem mam wrazenie, ze wolno schodzi z obrotów, ale tylko czasem i nieznacznie, rowniez z wolnymi obrotami nie jest tak,że za kazdym razem ma podwyzszone, wiec przejezdzilem tak caly sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr88 Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Jeszcze raz prosze o pomoc :biggrin: nie wierze, ze nikt nie ma pojedynczych czesci, w koncu jak ktos kupuje nowe gazniki, to posiada czesci od starych :)z gory dziekuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 no sprezyn nie mam co do skaczacych obrotow. powiedz czy to sie dzialo tak ze gaznik zacinal sie na 2k obr i nie chcial spasc a pozniej mu przechodzilo? jesli masz gazniki podcisnieniowy i tak wlasnie sie dzieje to sprawdz sobie wszystkie membramy. ja tak mam w swoim - czasami zacina sie na 4k obr i spada dopiero po wkreceniu go to 6k obr (choc i to czasami nie pomaga). w moim motorku membrama w gazniku jest juz podziurawiona wiec u siebie tez to sprawdzpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Piotr kup ty całe gaźniki... Ktos wyczuje ze potrzebujesz spreżynek na gwałt i zapłacisz za same sprezynki 50zł a za gaźniory 200;] Pozatym watpie zeby ktoś sprzedawał gaxniki na czesci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ja mam całe gażniki w idealnym stanie z rozbitka i oddam za symboliczne 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr88 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Z sprezynkami az tak mi sie nie spieszy, obecna pogoda nie zacheca do jazdy, pewnie nawine jeszcze kilka kilometrow i odstawie rumaka do garazu.Z membranami mam wszytsko ok, jedyny problem to te sprezynki i ukrecone srubki od synchronizacji, ale z nimi poradzil sobie moj mechanik :) Kupno nowych gaznikow, chcac nie chcac, znowu bedzie sie wiazalo z synchronizacja, wiec zaplaca 200 (100 jesli dogam sie z Kojot Raiderem :biggrin: ) i jeszcze 150 na dostrojenie. Kupno sprezynek bardziej sie oplaca, dzieki wszytkim za rady, pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A wiesz ze wymiana spreżynek to też ponowna synchronizacja o tym ci mechanik nie wspomniał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 pozatym synchronizację powinieneś robić przed każdym sezonem, więc w czym problem?membraNa - pisze się membrana, w chwili obecnej nie stosuje się innych gaźników jak podciśnieniowe a jeśli tak to bardzo rzadko (no chyba że w kosiarkach :D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 (edytowane) A co ma wymiana sprężyn od przepustnic podciśnieniowych z synchronizacją? Chyba że całe gaźniki bedą wyciągane, to wtedy lepiej sprawdzić (zawsze przy "manewrowaniu" nimi może się coś przestawić). A sprężynki można też kupić w serwisie SUZUKI, nie muszą być bardzo drogie. Druga sprawa - powinno się wymienić wszystkie 4 jak chcesz mieć takie same parametry. Edytowane 31 Października 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 no ja tam niewiem ale dlamnie synchro zrobić było by trzeba dlatego ze własnie zmienia sie warunki pracy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Dobrze gadasz, ale niekoniecznie w tym przypadku. Zakładam oczywiście samą wymianę sprężyn, bez demontażu gaźników. POzdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Typowa metoda wycierania dupy szkłem bo oryginalna sprężyna : .SPRING13481-04F00 kosztuje 2.04$ za sztukę czyli 8.14$ komplet.Chyba że ktoś wyśle mu takie nowe za darmo to będzie taniej.Ktoś napisze że się czepiam i bezpodstawnie atakuję młodego motocyklistę ?To niech sobie ulży , wolno mu . :icon_razz: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 W Polsce będzie to pewnie trochę więcej, ale i tak nie powinno przekroczyć 50 zł. Ale u nas jest takie przekonanie (nie wiem skąd się to wzięlo), że nie dzwoni się do serwisu, żeby sprawdzić cenę, bo NA PEWNO BĘDZIE DROGO :banghead: Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.