glonek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam!Jestem nowy więc chciałbym się na wstępie przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum. Mam problem z Hondą cb 400(wczoraj kupiłem), otóż podczas pierwszej jazdy po dostarczeniu motocykla do domu jechałem sobie spokojnie do 3k obrotów na stacje benzynową (jakieś 2 km). Stwierdziłem, że silnik jest wystarczająco rozgrzany więc zacząłem jeździć do 5k obrotów i wszystko ładnie pięknie aż po chwili powyżej 3k obr. zaczęło coś przerywać ale jakoś dało się jechać, wiec obrałem kierunek na dom i tu pojawił się problem, bo motor nie chodził powyżej 1200 obr. , nawet jeśli dodawałem gazu na max. Kiedy puściłem gaz to zgasł. Po odpaleniu jechałem może z 5km/h bo więcej się nie dało. Przejechałem tak jakieś 150m i po chwili znowu szło jeździć do 3k obr., a po chwili znowu tylko do tych 1200... Po przyjeździe do domu okazało się, że fajka ma przebicie ,i że nie pali na 1 gar. Wymieniłem fajkę i motor znowu chodził do 3k (tylko w miejscu) ale z 1 tłumika szedł biały dym (chyba niespalone paliwo "wylatywało") a potem przy dodawaniu gazu dymił na czarno (z obydwu tłumików). Kiedy chciałem się przejechać to nie dałem rady bo znowu nie wchodził na obroty a po puszczeniu gazu gasł. Nie mam pojęcia co to może być, bo wcześniej miałem tylko single 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Odstaw motocykl, zakup nowe fajki NGK i nowe świece.Przed zamontowaniem nowych świec przedmuchaj silnik rozrusznikiem.Zakręć nowe świece i powinien równo pracować. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie wiem czy bez przejrzenia gaźników sie obejdzie. Ale nowe świece to podstawa. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie wiem czy bez przejrzenia gaźników sie obejdzie. Ale nowe świece to podstawa.Znajomy w takim sprzęcie (tylko z 83 r) miał podobne problemy. Okazało się, że winę ponosiły sparciałe i uszkodzone membrany gaźników. Niestety nigdzie nie mógł ich dostać, więc łatał to co miał, ale bez zadawalających rezultatów. Jeśli już wymienisz świece i fajki a motocykl dalej nie będzie wykazywał chęci do pracy, warto sprawdzić gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie jestem pewien, ale w tym motocyklu nie ma gumowych membran, tylko aluminiowe kołnierze. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie jestem pewien, ale w tym motocyklu nie ma gumowych membran, tylko aluminiowe kołnierze.Nie chcę się wypowiadać jednoznacznie, ale nie słyszałem o kołnierzowym sterowaniu przepustnicą, tym bardziej, że już w latach 70-tych Honda stosowała gaźniki podciśnieniowe. Gdyby jednak okazało się, że membrany są potrzebne to znalazłem coś takiego: http://stores.ebay.pl/Vergaser-carburetor-...182461319QQtZkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glonek Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wymieniłem świece i fajki i jest to samo;/. Poprzedni właściciel wymieniał membrany (pokazał stare na dowód) na Polskie odpowiedniki, z tym że były twardsze od oryginalnych i nie mógł dobrze wyregulować gaźników. Powiedzcie mi jak się mam dostać do tych gaźników to sprawdzę w jakim stanie są membrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wymieniłem świece i fajki i jest to samo;/. Poprzedni właściciel wymieniał membrany (pokazał stare na dowód) na Polskie odpowiedniki, z tym że były twardsze od oryginalnych i nie mógł dobrze wyregulować gaźników. Powiedzcie mi jak się mam dostać do tych gaźników to sprawdzę w jakim stanie są membrany.O jakich membranach piszesz ?CB400N ma gaźniki na tłokach różnicowych i membran na przepustnicach nie ma.Zrób fotkę tego motocykla bo albo masz nieoryginalne gaźniki albo inny motocykl na papierach CB Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glonek Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/H...2078%20%201.jpg Model taki jak na zdjęciu z krótkimi tłumikami i 1 tarczą z przodu. A membrany w gaźnikach, z lewej strony są, po odkręceniu takiego dekielka, wyglądają jak nówki. A i jeszcze jedno kiedy odpalam motocykl kiedy stoi na bocznej stopce to chodzi tak samo jak go kupiłem (za wysokie wolne obroty 3k), a kiedy wyprostuje to schodzą do 2k. Jak chce się przejechać to zaczyna zachowywać się tak, jak napisałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To z boku to nie są membrany gaźnika.Kompleksowe czyszczenie i regulacji gaźników wyleczy problem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glonek Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Już po problemie. Okazało się, że ssanie było zablokowane i cały czas chodziła na półssaniu. I mam jeszcze jedno pytanie: o ile obrotów powinny byc wykręcone śruby od regulacji obrotów? Bo mam 1,5 obrotu wykręcone. Jedyny problem jaki został to to, że nie ma wolnych obrotów, ustawione są na 3k jeśli były mniejsze motor zaczynał "psikać" chyba w tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 odgrzeję kotleta http://zapodaj.net/44a1e33c98e36.jpg.html czy śrubka widoczna na zdjęciu jest od regulacji składu mieszanki ?innych nie zlokalizowałemsą to keihiny Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Tak. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 merci :flesje: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.