Mor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 MOR powiem jedno, uszczelniacze w OHLINSIE i w ogóle zawieszenie OHLINS nie jest na polskie drogi :) (...) Pozdro Miałem swego czasu Ohlinsa przód i tył w kawie zx9r. Nic mi się nie działo, a przejechałem nią ponad 30kkm. Zmieniłem tylko raz olej w lagach i tyle. A to były jeszcze czasy, kiedy gumowanie było moim sprzętom naprawdę bliskie. Lubię sztywne, twarde zawieszenie w motocyklu. Nawet na naszych drogach. Daje po rękach, tyłek skacze, ale sprzęt idzie po wytyczonej linii. Wczoraj kumpel leciał z nami na vfr'ce 800-tce. Jakbym szukał wygody, to bym poszedł w coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Przepraszam, że zaśmiecam temat, ale Mor mam do Ciebie pytanie, masz Bladzie z USA, w innym temacie kiedyś wspominałeś o różnicach w mocy itp. itd. Jak to konkretnie wygląda? Nigdzie nie mogę znaleźć bardziej konkretnych technicznych różnic między USA a europą. Może być na PW. Przepraszam za OFF :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Sorry, pisałem na PW a wcisnąłem "odpisz"... Ale wtopa. Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a po czemu? dotyczy motocykla bardziej, niż np. 3/4 tematu o vtx no opowiedz, nie daj się prosić ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) a po czemu? dotyczy motocykla bardziej, niż np. 3/4 tematu o vtx no opowiedz, nie daj się prosić ;) jsz Po krótce to wygląda w ten sposób, że w sc59 w wersji na USA jest założone jakieś spacjalne obejście na TPS. ECU widzi jedynie otwarcie przepustnicy do około 80% (łatwo to zaobserwować podłączając PC i laptopa (widać % otwarcia przepustnicy). W konsekwencji motocykl idzie jak Europejczyk do 10.500 rpm, a potem jest zupełnie płasko. Można to w prostu sposób przywrócić, omijając tą zmłkę ECU z TPS poprzez założenie takiego małego urządzenia z DynoJet. Wcześniej (jak ja miałem ten problem) dostępny był jedynie cały Ignition Module, który kosztował mnie tyle samo co PC. Ktoś chce zobaczyć krzywe mocy - wystarczy wejść na strony Yoshimura USA i Akrapovica. Tam są wykresy wersji stock odpowiednio dla USA i Euro. Rozmawialiśmy również o nowej R1, gdzie na USA jest ten sam problem, ale powrót "do normalności" jest zdecydowanie bardziej skomplikowany. I na koniec, żeby nie był zupełnie oftop, to powiem szczerze, że nie wiem czy RSV4 na USA ma tą samą "wadę", bo mam moto z niemieckiego salonu i nie zgłębiałem tematu (bardziej interesowała mnie wada stopy korbowodu - dot. tylko tych z oznaczeniem "C", z tego co pamiętam). Sprawdzałem recalle po VIN i mam spokój. Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Miałem swego czasu Ohlinsa przód i tył w kawie zx9r. Nic mi się nie działo, a przejechałem nią ponad 30kkm. Zmieniłem tylko raz olej w lagach i tyle. A to były jeszcze czasy, kiedy gumowanie było moim sprzętom naprawdę bliskie. Lubię sztywne, twarde zawieszenie w motocyklu. Nawet na naszych drogach. Daje po rękach, tyłek skacze, ale sprzęt idzie po wytyczonej linii. Wczoraj kumpel leciał z nami na vfr'ce 800-tce. Jakbym szukał wygody, to bym poszedł w coś takiego. Dokładnie też takie lubię, im twardziej tym lepiej :) Ale chyba wiem co było przyczyną tego że uszczelniacz puścił, fabryczne nastawy zawiedzenia są ustawione na jakiegoś młokosa co ma 155 cm i waży 60 kg, ja mam 183 i ważę 87 kg więc przy nawet mocnym hamowaniu zawieszenie dobijało, nie mówiąc już niefortunnym zejściu z koła, po wymianie uszczelniaczy dałem + 2 obroty napięcia wstępnego, i zwiększyłem dobicie o 3 kliknięcia a odbicie zostawiłem na takim samym poziomie, bo koło nie zawsze na nierównościach nadążało wracać wiec leciało w powietrzu, zwiększył się zakres pracy, zawiecha nie dobija i nie leci nad dziurami, generalnie jest wypas :) Póki co zrobione jakieś 500 km na nowych uszczelniaczach i sucho. Moto też prowadzi się dużo lepiej po zmianie nastaw. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Wiadomo, ze okazje nie istnieja ale co myslicie o tym :icon_rolleyes: http://www.allegro.pl/item1030314512_april...per_okazja.html :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 po zdjęciach to można oceniać jak kobietę w makijażu nigdy nie wiesz co cie czeka rano jak ja zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wiadomo, ze okazje nie istnieja ale co myslicie o tym :icon_rolleyes: http://www.allegro.pl/item1030314512_april...per_okazja.html :icon_mrgreen: Widziałem ją na rozpoczęciu sezonu w Opolu. Na pierwszy żut oka wyglądała OK. Gdybyś był zainteresowany to móglbym ją oblukac dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poprosze. Masz duzy browar :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wiadomo, ze okazje nie istnieja ale co myslicie o tym :icon_rolleyes: http://www.allegro.pl/item1030314512_april...per_okazja.html :icon_mrgreen: Moto kumpla, ostatnio sprzedał też swoją Tuono. Mogę tylko powiedzieć że o moto bardzo dba, a już parę ich miał. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A ile sobie za nia ceni :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 .... ostatnio sprzedał też swoją Tuono. potwierdzam :icon_mrgreen: Mogę tylko powiedzieć że o moto bardzo dba, a już parę ich miał. i nadal parę ma :wink: , a RSVka faktycznie dobrze wygląda tylko trzeba ją jeszcze dopieścić i ma brzydką szramę na ramie, ale jest ona wliczona (odliczona?) w cenę. Mocu jeśli będziesz się wybierał oglądać aprilke koniecznie posłuchaj jak pracują inne V60ki Rotaxa, jak pojedziesz oglądać nie obsłuchawszy innych stwierdzisz, że chcą Ci wcisnąć zajeżdżonego parcha z kończącym się silnikiem :icon_twisted: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Fajny film, widać jak daje sobie radę APRC Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Noooo sprzet zaj.....y , ale Gosciu to tez nie jast poczatkujacy z dwudniowym starzem ujezdzania scigaczy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.