Skocz do zawartości

Budowa customa


Gość psioter5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tia. Czysta komercha. Z początku oglądałem OCC bardzo chętnie. Ale po jakimś czasie znudziło się bo wszystkie moto na tej samej bazie były tylko inny temat. WCC też robi komercję - Monster Garage i inne programy ale za każdym razem robią coś innego. Mam taki film, bodajże History of the Chopper się nazywa. Jest to mieszanka programu o budowie moto a zarazem dokumentu i historii chopperów i Jessie James właśnie buduje motocykl. Film opowiada o tym jak to Jessie chce zbudować motocykl "tribute" łączący cechy maszyn które zostały stworzone przez najbardziej zasłużone osoby w historii chopperów. Jessie konsultuje się z osoba które w tym siedzą od lat 70-tych, bazuje na fotografiach maszyn pewnego gościa który już nie żyje a tworzył bardzo charakterystyczne dla tego stylu zawieszenia itd. Bardzo fajny program, polecam.

 

Wiecie że w świecie motocyklistów, szczególnie w latach 60 i 70-tych rasizm był na porządku dziennym, czyż nie? Faszystowskie znaczki i emblematy kupowało się jako gadżet dołączony do magazynów o tematyce chopper itd. Ale najzabawniejsze jest to że ....motocykle do kultowego filmu Easy Rider stworzył......czarnuch!

:icon_eek: :biggrin: Alle jaja co nie? pzdr.

 

 

Tu można obejrzeć kilka kawałków tego filmu. Polecam. :biggrin:

http://pl.youtube.com/watch?v=qby3TzQoh_4

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnuch nie czarnuch ale jak na swoją epokę te motocykle były powalające.

A co myślicie o tym sprzęcie wyprodukowanym przez OCC jak dla mnie cudo. :buttrock:

http://www.rnrfabrication.com/Mini_Chopper.jpg

 

 

Buahha. Chyba zabrakło im materiału na zbiornik paliwa i zbiornik oleju oraz błotniki. :biggrin: Uważam iż ten motocykl jest dość niebezpieczny w spotkaniu np. z pieszym na drodze.

 

PS. motocykl musi jeździć a nie wyglądać. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat zbiornik paliwa jest przy tylnym kole a oleju pod silnikiem. ale gdyby założył mu normalny z biotnik i błotniki było by super moto.

 

PS.Motocykl nie służy do tłuczenia przechodniów tylko do jazdy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.Motocykl nie służy do tłuczenia przechodniów tylko do jazdy :biggrin:

 

 

Ale warto czasem kogoś pier***nąć na pasach. Zawsze jeden moher mniej, co nie? :biggrin:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnuch nie czarnuch ale jak na swoją epokę te motocykle były powalające.

A co myślicie o tym sprzęcie wyprodukowanym przez OCC jak dla mnie cudo. :buttrock:

http://www.rnrfabrication.com/Mini_Chopper.jpg

 

Tragedia :banghead: Widziałem motocykle OCC na jednym zlocie - po prostu meble/pomniki. Ten z linku powyżej to po prostu zabaweczka. Zapewne pokonuje ogromne odległości - na pace przyczepy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co nie proponuje sztywnego koła na polskie warunki... Raz ze taki motocykl zachowuje sie tragicznie 2 z czystej wygody;]

 

Środowisko motocyklistów w latach 60-70 w stanach to zlepek różnych dziwnych ludzi i nie można ich jednoznacznie określić.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te motocykle OCC tak naprawdę nie służą do jazdy tyllo mają wyglądać i stać w pokoju gościnnym a tak naprawdę to te motocykle co oni budują w TV to są motocykle tematyczne i asfaltu nigdy nie zodaczą no może raz na wyjeździe testowym ale później już nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te motocykle OCC tak naprawdę nie służą do jazdy tyllo mają wyglądać i stać w pokoju gościnnym a tak naprawdę to te motocykle co oni budują w TV to są motocykle tematyczne i asfaltu nigdy nie zodaczą no może raz na wyjeździe testowym ale później już nie

Tak naprawdę, to chyba nikt z nas tego nie wie :P

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chce żebyście pisali mi o funkcjonalności bo to nie reklama tv marketu :banghead:

 

Motocykl jest pojazdem. A przeznaczenie pojazdu to transport ludzi, zwierząt lub towarów z pukntu A do pkt.B. Funkcjonalność to główny motyw. :biggrin: :banghead: Do wyglądania są pięknie kobiety. Motocykl jest do jeżdżenia. :biggrin:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl jest pojazdem. A przeznaczenie pojazdu to transport ludzi, zwierząt lub towarów z pukntu A do pkt.B. Funkcjonalność to główny motyw.Do wyglądania są pięknie kobiety. Motocykl jest do jeżdżenia

 

 

heh całkowicie się z tobą zgadzam stasiu.

Jeśli sie nie mylę to to forum powstało żeby pomóc koledze w spełnieniu jego marzeń tzn budowy motocykla a oprócz paru sensownych odpowiedzi widze tysiące tematów całkowicie nie zwiazanych z "budową customa" rozumiem ze nie wszyscy moga pomóc a cześc nawet nie chce.A wiec proponuje zalozenie nowego watku typu "OCC motocykle z klocków lego" i tam prowadzenia dalszej dyskusji naprawde założenie nowego tematu nie jest tak skomplikowane jak myślicie no może troszke trudniejsze niż dodawanie tych bezsensownych odpowiedzi ale niech ktos spróbuje na pewno mu sie uda

A te forum prosze zostawic dla ludzi którzy chca uczestniczyc w ww. watku

 

 

wiesz co nie proponuje "sztywnego koła" na polskie warunki... Raz ze taki motocykl zachowuje sie tragicznie 2 z czystej wygody;]

Chyba koledze chodziło o sztywny tył a nie koło ale mniejsza z tym no to wszystko zależy jaką ilość km. kolega chce robić jeśli dużo to na pewno jest to pewne utrudnienie ale budujac motocykl od podstaw motorek robisz pod siebie wiec możesz sobie tak swoja pozycje do jazdy zrobic ze wcale nie musisz narzekac na jazde ze sztywnym tyłem mozesz zamortyzować drgania stosujac siedzonko na sprężynach lub amortyzatorze, możesz zamortyzowac cała ramę stosujac zwykły amortyzator jak to jest w H-D.Naprawde nie jest to tak tragiczne jak sie może wydawac wiadomo nasze drogi nie zachecają do takich sprzetów ale nie można sie zniechecać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...