Dream Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 @edzio wysłałem do Ciebie PW. Czekam niecierpliwie za odpowiedzią :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 @edzio wysłałem do Ciebie PW. Czekam niecierpliwie za odpowiedzią :wink: . A właśnie jest jeszcze inna sprawa jak mi opisał kolega wyżej że Viagra 1100 ma założone puste rury i jest za głośna -i co zrobić żeby ją przyciszyć i poprawić jakość dźwięku?.Prosta sprawa jeśli tłumik -rura ma przykładową średnicę 50mm i długość 50cm to trzeba zwinąć rure z blachy perforowanej na średnicę np 35-38mm o długości mniejszej niż tłumik np.35-40cm do końców dospawać punktowo lub po obwodzie denka o średnicy zewnętrznej jak średnica wewnętrzna tłumika -w miarę ciasno dopasowane żeby nie grzechotały i nie wpadały w rezonanse w tłumiku i nie wydmuchiwało wytłumień,średnica wewnętrzna tych denek nie może być mniejsza niż średnica wewnętrzna rury perforowanej, na ten przelot nawinąć warstwe wełny stalowej z nierdzewki na to warstwe-kilka zwoi tkaniny szklanej i oplątać ściśle cienkim najlepiej nierdzewnym od migomatu drutem do spawania kwasówki, resztę wolnej przestrzeni wypełnić owijając kocykiem szklany lub wełnę minetalną.Cały tak przygotowany zestaw wbić w każdy z tłumików i przyłapajć (przyspawać) punktowo do wewnętrznej ścianki tłumika przy wylocie lub zamocować inaczej -śrubka itp.Sposób ten już został wypróbowany przez chłopaków z za Piaseczna w Drag Sarze 1100 z niezłym efektem,ja tego jeszcze nie słuchałem ale mówią że jest super :clap: :buttrock: Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ostatnio robiłem komin do Suzuki SV650 -gaźnikowiec,Honda Varadero 1000-gaźnikowiec,Fazer 1000.Varadero dostało przeloty 2 X 55mm + wytłumienia,SV dostała przelot 50mm + wytłumienia, obu tych motocykli słuchałem o dziwo nie wyszło za głośno,a barwa dźwięku wiadomo miękki soczysty bas.Dysponuję zdjęciami z przebiegu prac jeśli by chciał ktoś samodzielnie podjąć się takiej przeróbki. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jak możesz to pokaż zdjęcia kominów do varadero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Podaj adres meilowy to ci wyślę. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) czytałem gdzięs jak do ducati władowali 2x 75 mm przeloty, ciekawe jak to musi brzmiec Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez aryan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 czytałem gdzięs jak do ducati władowali 2x 75 mm przeloty, ciekawe jak to musi brzmiec Łolaboga :eek: ale to musi się drzeć.Wysłałem ci fotki na meila do Viadera Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jaki jest sens podwójnego wylotu (1 wiekszy na gorze 2 mniejszy na dole) tłumików np blue flame?? Jaki jest sens podwójnego wylotu (1 wiekszy na gorze 2 mniejszy na dole) tłumików np blue flame?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Po rozmowach z Edziem postanowilem zmienic dzwiek w swoim Sradzie i zrobic wytlumienie tlumika wg jego receptury, wczesniej kupujac pusta 'puszke' z polerowanej kwasowki. Chcialem zeby dzwiek byl basowy ale nie za glosny.. I musze powiedziec ze jestem zadowolony z finalnego efektu, dzwiek na niskich obrotach jest miekki basowy, a po przekroczeniu wyzszych obrotow zaczyna sie ladny 'ryd' rzedowki:-) Dla zainteresowanych moge zrobic film z koncowym efektem, fotek z prac nad tlumikiem niestety nie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam. Ja bylbym zainteresowany filmem jezeli to nie problem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
777koza Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam! Znalazłem chwilkę czasu, więc opiszę swoje wrażenia po przeróbce przez Edka wydechu w moim SV 650. Założenie było takie, żeby moto uzyskało ładny, basowy dźwięk i nie było przy tym ekstramalnie głośne. Wstawiona została perforowana rura o średnicy 50 mm w seryjną puszkę ze stali nierdzewnej, wygłuszona kocykiem i matami do wygłuszeń tłumików. I cóż mogę powiedzieć... Nie spodziewałem się aż tak dobrego efektu! :) Na wolnych obrotach dźwięk jest głęboki i basowy, a po otwarciu przepustnicy na maksa to istny bombowiec :) Udało się zachować kompromis pomiędzy głośnością i jakością dźwięku (za co wielki plus!). W trasie powyżej 120 km/h właściwie go nie słychać, więc nie jest zbyt uciążliwy. Prawdziwa zabawa zaczyna się przy schodzeniu z obrotów, podczas hamowania silnikiem... :) Nowe spawy w miejscu cięcia wyglądają lepiej niż fabryczne! Inne pozytywne zmiany to wzrost momentu obrotowego w dolnych partiach obrotów (subiektywne odczucie - mniej szarpie łańcuchem i się lepiej zbiera) i zmniejszenie spalania prawie o litr/100 :) No i ten dźwięk! Dodam że motocykl jest na gaźnikach i wszystko działa bez zarzutu. Jak na razie zrobiłem na nim ponad 1000 km i jestem mega zadowolony! Polecam Edka, bo efekt jest niesamowity! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Edzio, kolega pyta, czy podjął byś się przeróbki wydechu do Volusi 800 '02? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jeśli nie będzie trzeba ciąć chromów do wypatroszenia kmiotka to owszem mogę się tego podjąć, jeśli komin jest z kwasówy również,ale najgorsze są te chromy gdyby je trzeba było spawać na nowo to nawet zespawanie spoiwem chromowo-nikowym zeszlifowanie i spolerowanie będzie się odznaczało .Podeślijcie mi fotki na [email protected] dokładne w miejscach spawów itp, albo podjedźcie jeśli nie mieszkacie daleko do mnie do Modlina oblukamy i będziemy więcej coś wiedzieć na temat procedury rozbiórki. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Edzio, poproszę kumpla o fotosy i dam znać. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliusz55 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam, Koledzy, co z regulacjami w układach z gaźnikiem ? W moim przypadku Yamaha ZVS 650, Oczywiscie V2. Czy i co regulować ? Juliusz Przepraszam, oczywiście XVS juliusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.