Skocz do zawartości

juliusz55

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O juliusz55

  • Urodziny 01/09/1955

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 650 custom
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia juliusz55

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Na Ul. Dubois są dwa sklepy. Ten bardziej z prawej strony - z przodem motocykla wystającym z muru... Juliusz
  2. Witam, Podzielę się z wami moimi wrażeniami z użycia nowego wynalazku. Jest mały a cieszy. Tzw tempomat. Taka nakłedka na rollgaz z ładnie wyprofilowanego plastiku. Opieram na tym część dłoni (nadgarstek) i np w trasie dłoń przestała drętwieć. Na manetkę z czarnej (chyba) gąbki o średnicy ok 4 cm pasuje, choć raczej dopasowana jest do cieńszych. Wiem, wiem że mocnym trza być... Ale... W sklepie moto (Wrocław) jest to to po 27 zł. Na aukcjach Allegro min 50 zł. Kupiłem i cieszę się. Pozdrawiam Juliusz PS Czekam dalej na odpowiedzi na kwestię : czy i co trzeba regulować (?) zmienić (?) np. w gaźniku, po zmianie w układzie wydechowym , wybebeszeniu rur.
  3. Witam, Dotyczy DS 650 . Szukałem w części np Mechanika itd odpowiedzi na kwestię czy i co trzeba regulować (?) zmienić (?) choćby w gaźniku, po zmianie w układzie wydechowym , wybebeszeniu rur. Poczytałem np temat założony przez "edzia" który w Warszawie robi takie przeróbki. Nikt tam mi niestety nie odpowiedział konkretnie. ??? Pozdrawiam Juliusz
  4. Witam, Koledzy, co z regulacjami w układach z gaźnikiem ? W moim przypadku Yamaha ZVS 650, Oczywiscie V2. Czy i co regulować ? Juliusz Przepraszam, oczywiście XVS juliusz
  5. Witam, Serwisówka mówi tylko na temat sprawdzenia czy zapłon jest poprawny. Jeśli nie, zaleca sprawdzenie układu zapłonowego. Zapewne układ jest trochę bardziej nowoczesny niż tradycyjnie : młoteczek, kowadełko, aparacik zap...łonowy... Pytanie : Jak w temacie Z góry dziękuję i pozdrawiam Juliusz
  6. Witam, W wekend po przejechaniu dłuższego kawałka pojawiło mi się ciągnięcie sprzęgła. Po wbiciu jedynki zaczyna nieznacznie ciągnąć. Obroty lekko spadają. Wydawało by się, że w miarę zużycia sprzęgła łatwiej będzie się ślizgać. Przeglądałem hasła w dziale "mechanika". Nic szczególnego nie znalazłem. Pytania do szanownych kolegów: 1. Czy ktoś to miał i co zrobił ? 2. Czy zwykła regulacja luzu pomoże ? (Wg mnie mam luz OK) Pozdrawiam Kolegów. Juliusz
  7. Witam, Dziękuję za poważne odpowiedzi. Uszczelka, rozumiem wewnętrzna kranika, czy tak? Czy dobrze słyszałem, że mozna kupić zestawy uszczelek naprawczych kraników? Pozdrawiam Juliusz
  8. Witaj, Piter, Dziękuję za troskę. Pojęcie rezerwy, położenie kranika, konieczność przełączania ...itp... to abecadło. Będąc cycatą blondynką może i miałbym z tym problem. Czekam na odpowiedź kogoś , kto miał taki przypadek. Pozdrawiam Juliusz
  9. Witam, A takie coś mieliscie ? Po raz pierwszy zdarzyło mi się stanąć na środku drogi z powodu braku benzyny. Mimo, że NIE MIAŁEM przełączone na rezerwę ! Pusty bak. Pusty oznacza PUSTY. Czy ktoś ma pomysł, dlaczego ? Czy kranik może puszczać benzynę z całości tzn razem z rezerwą ? Proszę nie dawać rad typu : Przełącz na rezerw i jedź zatankować. Pozdrawiam Juliusz
  10. Dzięki Tatakis. Może nie było zbyt widoczne, ale napisałem, że był pusty bak. Pusty oznacza że nie było w nim benzyny. Czy ktoś miał coś takiego ? Może uszczelki kranika do wymiany? Wiem, że bywają do kupienia zestawy naprawcze do kraników. Może puszczają wtedy z całości razem z rezerwą ? Dzis mi, jutro tobie może sie to zdarzyć drogi, nieznajomy brachu. To jak ? Pozdrawiam JUliusz
  11. A takie coś mieliscie ? Po raz pierwszy zdarzyło mi się stanąć na środku drogi z powodu braku benzyny. Mimo, że NIE MIAŁEM przełączone na rezerwę ! Pusty bak. Czy ktoś ma pomysł, dlaczego ? pozdrawiam Juliusz
  12. Witam, Co do klocków, jeśli skowyczą może oznacza to, że wpadają w drgania, może z zaciskiem. Dobrze byś sprawdził, czy nie ma obluzowania klocków, zacisku. Ew można jeszcze przeczyścić powierzchnię klocków drobnym papierem. Pozdrawiam Juliusz
  13. Jest wersja, że otwory np. 10 mm są nagwintowane i w razie potrzeby wkręcać mozna kołki (śruby) i w ten sposób przywracamy stan "sprzed" . Ma to sens przed przeglądem rejestracyjnym, wyjazdem do Niemcowni... Pozdrawiam Juliusz
  14. Bracia, na pomoc ! Na końcu poprzedniej (148) strony pisałem odn. problemów ze sterowaniem pompą paliwa w Dragu. Zerknijcie z łaski swojej. Może ktos miał podobny kłopot ? Motor mi stoi.. :clap: Juliusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...