Skocz do zawartości

777koza

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 777koza

  • Urodziny 02/23/1984

Osobiste

  • Motocykl
    SV 650 N // ZZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    PTB / Wawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia 777koza

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Na ostatnim szkoleniu, na lotnisku w Modlinie była jedna dziewczyna na Hondzie CB 500. Tak więc da się i na innym motocyklu niż Suzuki uczestniczyć w szkoleniu. Tego typu szkolenia powinny być elementem obowiązkowym kursu na prawo jazdy. Jest to raczej kurs uczący podstaw i odpowiedniej techniki jazdy (w warunkach drogowych), której wielu motocyklistom, a zwłaszcza 'posiadaczom motocykli' poprostu brakuje. Ostatnio częsty widok na drogach: nowy supersport, opony wyjeżdżone na środku, a na bokach jescze paski farby z fabryki... najlepiej oczywiście w połączeniu z krótkim rękawkiem i odzieżą sportową :)
  2. Używałem Elf'a - bezbarwny, ale strasznie brudził wszystko dookoła - felga, wahacz Tearz używam Valvoline'a - biały, w suchych warunkach trzyma się do 200-250 km, praktycznie nic nie brudzi. Porównywałem go z Bel-Ray'em i dłużej się trzyma. Bel-Ray'a nie było na łańcuchu już po 120 km...
  3. Suzuki SV 650 na gaźnikach na pełnym przelocie: Trasa 4,5-5,2 Miasto 4,8-5,5. Średnio w jeździe mieszanej - 4,9 l / 100 km
  4. Może tu coś znajdziesz: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
  5. Wczoraj, około godziny 21:00 przejeżdżałem tamtędy i widziałem jak ładowali na policyjną lawetę to co zostało z biało-niebieskiego GSX-R'a...
  6. Witam! Znalazłem chwilkę czasu, więc opiszę swoje wrażenia po przeróbce przez Edka wydechu w moim SV 650. Założenie było takie, żeby moto uzyskało ładny, basowy dźwięk i nie było przy tym ekstramalnie głośne. Wstawiona została perforowana rura o średnicy 50 mm w seryjną puszkę ze stali nierdzewnej, wygłuszona kocykiem i matami do wygłuszeń tłumików. I cóż mogę powiedzieć... Nie spodziewałem się aż tak dobrego efektu! :) Na wolnych obrotach dźwięk jest głęboki i basowy, a po otwarciu przepustnicy na maksa to istny bombowiec :) Udało się zachować kompromis pomiędzy głośnością i jakością dźwięku (za co wielki plus!). W trasie powyżej 120 km/h właściwie go nie słychać, więc nie jest zbyt uciążliwy. Prawdziwa zabawa zaczyna się przy schodzeniu z obrotów, podczas hamowania silnikiem... :) Nowe spawy w miejscu cięcia wyglądają lepiej niż fabryczne! Inne pozytywne zmiany to wzrost momentu obrotowego w dolnych partiach obrotów (subiektywne odczucie - mniej szarpie łańcuchem i się lepiej zbiera) i zmniejszenie spalania prawie o litr/100 :) No i ten dźwięk! Dodam że motocykl jest na gaźnikach i wszystko działa bez zarzutu. Jak na razie zrobiłem na nim ponad 1000 km i jestem mega zadowolony! Polecam Edka, bo efekt jest niesamowity! Pozdrawiam!
  7. Kolejne wymuszenie... W niedziele, około godziny 19:00 w Warszawie na drodzę w kierunku do Zegrza doszło do zderzenia turystycznego enduro (chyba Honda)z Megane Scenic. Nikomu nic poważnego się nie stało. Uszkodzony przód motocykla i lewy bok Scenica.
  8. Hej! Więcej informacji, na temat zblokowanych SV 650 znajdziesz na: http://www.sv650.fora.pl/problemy-technicz...ana-sv,612.html Tam ten temat był już wałkowany. Blokada może być założona m.in. na module. Powodzenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...