Afka Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Niech ktos mnie pocieszy i powie,ze tak ma byc i ze wszystko jest w porzadku!!! Bo sie boje,ze cos niedobrego sie dzieje z moja kawunia :) Odkąd zaczeły sie zimne dni, to moja perełka cos zaniemogła. Nie wiem czy jest to spowodowane spadkiem temperatury czy akurat sie zbiegła w tym czasie jakas usterka. Ale mam wrazenie,ze silnik strasznie wolno sie nagrzewa (przez pierwsze 20 km czuje,ze katuje moj sprzet, bo nic mi nie chce przyspieszac). Sie raz zdziwilam przy wyprzedzaniu: ja mu w tyte, a on niewzruszony! Na dodatek słysze jakies tarcie w silniku (albo mam jakies zwido-słuchy). A moze przyczyna tkwi w zbyt wysokim poziomie oleju??? Bo ostatnio wymienialam opone i przy okazji mechanik dolal mi oleju (na moj gust duzo za duzo) i mowi,ze tak ma byc. Sama juz nie wiem czy moge mu wierzyc. Ziomy czekam na wsparcie. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 (na moj gust duzo za duzo) a co pokazuje "gust" wskaźnika..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afka Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Zawsze sprawdzam olej jakies 15 minut po zakonczonej jedzie. I w okienku widze, ze jest 3/4. Moze tak byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Ale mam wrazenie,ze silnik strasznie wolno sie nagrzewa (przez pierwsze 20 km czuje,ze katuje moj sprzet, bo nic mi nie chce przyspieszac). a co pokazuje wskaźnik temperatury ??? I w okienku widze, ze jest 3/4. Moze tak byc?ma okienku masz podziałkę min /max o ile dobrze pamiętam 3/4 to max więc raczej dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afka Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 no wlasnie nic temperatura nie rosnie. nic a nic no wlasnie chyba nie powinno byc max, tylko miedzy min max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 kolego 3/4 moze byc jak najbardziej nie ma to w plywu na rozgrzewanie silnka:)moze termostat sie zawiesil i caly czas ma pelny obieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 a gdyby spróbwać troche dłużej pojeździć na ssaniu? Może pomoże na niższe temp.Jak się już nagrzeje to jest ok? o ile w ogóle się nagrzewa (wskazówka sie unosi choć trochę). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Z termostatem to jest dobry szlak. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 no wlasnie nic temperatura nie rosnie. nic a nicjeśli nie rośnie to zacznij od wymiany termostatu (o ile tam w ogóle jest bo ktoś go kiedyś mógł uznać za zbędny i w ogóle wyciągnąć :) ) no wlasnie chyba nie powinno byc max, tylko miedzy min maxmax jest też dopuszczalny bo od tego jest max ale to nie ma zbyt wiele wspólnego z nagrzewaniem się silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Też bym zaczął od termostatu. To co opisałeś ro właśnie objawy dziurawego termostatu. Prawdopodobnie jeszcze motor zaczął więcej palić a pomimo tego mocy mu ubyło. Jeśli są do tego modelu zamienniki to koszt nie będzie duży.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afka Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 dzieki za odpowiedzi. chyba sie udam do mojego nadwornego mechanika. I jeszcze niech ktos mi napisze co z tym ssaniem: mozna jezdzic na ssaniu??? bo slyszalam,ze nie jest to zalecane;/ PS. Afka= dziewczę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jazda na ssaniu zrobi wir w zbiorniku i zawali świece - jest to inaczej jazda na o wiele za bogatej mieszance.Silnik od tego się raczej nie uszkodzi. O wiele gorsze jest jeżdżenie na zbyt ubogiej mieszance. Powodzenia! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afka Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 czyli lepiej jezdzic na ssaniu niz na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jazda na ssaniu jest o tyle zła, że silnik nie przepala mieszanki do końca i jest permanentnie nie dogrzany, a przy tym nie uszczelniony - trochę benzyny dostaje się do oleju a to z kolei już grozi mniejszą lub większą awarią. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afka Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 czyli jednak lepiej nie jezdzic na ssaniu ;/ hehe pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.