Skocz do zawartości

Kawasaki GTR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Hi.

Szczerze powiedziawszy to ja wlasnie mialem taki komplet na mysli jak na linkach

ktore dolaczylem ,czyli glowna szyba z dodatkowa na przegubach , ale jak Tobie chodzi

tylko o ta gorna ( Uniwersalna ) :huh: jak np. http://images.motorr...41894/0_big.jpg

moze da rade :unsure: ,ale reki nie dalbym sobie obciac.Nie wiem jak bedzie zachowywala

sie przy wiekszych predkosciach.Z tymi uniwer..... to jest troche taka R.ruletka , a sam dobrze wiesz

ze GTRa to nie skuter , no ale hmmm Twoj wybor :excl: :excl: :excl:

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tez zamontowaną tą dodatkową szybkę (wind deflector) i nie spełniła ona moich oczekiwań,przy wiekszych prędkościach dostawała ona sporych wibracji i nadal wiało mi po bokach, gdyż oryginalna była za wąska, więc poszperałem w necie i znalazłem coś takiego:

http://www.sportouri...angeChoosen=273,

http://www.ceebailey...our_compare.jpg

nie jest to oryginalna kawasaki, ale jestem i tak bardzo zadowolony, musiałem czekać miesiąc aż zrobią mi tą szybę, wziąłem największą jaka jest ( Ultra Tour Domed Shield ) szyba jest robiona w południowej Walii, nie wiem ile byłoby za przesyłkę do Polski, jak się jest zainteresowanym to najlepiej wysłać im maila. Na dole strony jest napisane: pre 2010, więc jest to do modeli sprzed 2010r

Edytowane przez bydek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, również życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

 

Własnie wróciłem z małej przejażdżki, wypróbowałem nowo nabytą szybę turystyczną, jako ze moj wzrost to 198cm, więc szyba standardowa nadawała się tylko do wymiany, obecna szyba jest szersza, wyższa i grubsza i muszę powiedzieć ze jestem bardzo zadowolony, na autostradzie jazda do 90mph jest ok, powyzej tego szyba podniesiona na maxa dostaje lekkich wibracji, ale i tak 90mph w zupełnosci wystarczy, jak bede chciał kiedyś bić rekordy prędkości to i tak szyba bedzie na dole, a ja się schylę no i oczywiście bedzie to bez panier i top boxa :) Jedna rzecz mnie trochę zastanawia, wróciłem pod garaż i moto odrazu włączyło wiatraki, zanim jeszcze kupiłem gtrke to czytałem ze mają tendencję do grzania się, ale nie sądziłem ze juz przy 7st C na zewnątrz, poprzednio miałem suzuki b kinga i przy duzo wiekszych temp na dworze, tak sie nie grzał, moze to za sprawą tego ze posiadał również chłodnicę oleju. Martwię sie tylko jak gtrka zniesie hiszpańskie temperatury we wrzesniu, latam na moto od trzech lat do hiszpanii we wrześniu i temp w cieniu dochodzą do 32st C, w tym roku będę tam pierwszy raz gtrką, jak wyglądają wasze doświadczenia w tym temacie, moze juz ktoś z was był w cieplych południowych krajach na gtrcę ?

Pozdrawiam

 

 

 

GTR w porownaniu do Suzuki B King to calkiem inna rzecz ,silnik calkowicie zabudowany , znowu Suzi ma

odkryty w wiekszosci silnik w dodatku jest jeszcze chlodzony poprzez chlodnice oleju ,aleee to tez nic nie znaczy.

Mysle ze to jest normalka przy calkowicie zabudowanych silnikach .Znajomek mial ZZRe i tez mowil ze w miescie wiatraki

byly caly czas na obrotach.W moim poprzednim moto Sprint ST 955i w miescie wentylator tez ciagle krecil a tez mial chlodnice oleju,

tak w nawiasie w jakis sposob musi byc ta wysoka temperatura odprowadzona , po za tym GTRa nie

bez powodu na chlodnicy ma dwa wentylatory, bez obaw :wink:

 

Ps.Tak do swietego spokoju dokupilem takie cudo http://www.2radsause...ld1_7091374.jpg

Latalem juz przy temp. dobrze ponad 30°C i temp.oleju nigdy nie doszla do 90°C tak wiec jak wspomnialem bez obaw.

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Ktoś z użytkowników w/w forum wymieniał może tłumik w tej pięknej maszynie jaką jest GTR 1400? Chcę zmienić w swoim GTR-ku tłumik, ale niektóre ceny mnie zabiły. Znalazłem w Barlinku firmę Adammot która zmienia wydechy czy to na firmowe czy to na profesjonalne robione przez tą firmę. Miałem okazję posłuchać i obejrzeć taki tłumik w innym moto i muszę przyznać że szacun, pełna profeska. I co najważniejsze na miejscu dorabiają rurę dolotową gdyż z tym jest problem, nie można kupić oprócz bardzo drogich firmówek. Może ktoś ma jakieś doświadczenia w kwestii wymiany tłumika i się podzieli wnioskami? Pozdrawiam i szerokości życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Po wielu latach czytania, oglądania, odkladania, stalem sie szczęśliwym posiadaczem GTR-a.Mam juz 2000 km za sobą i jak narazie jestem super zadowolony. Oczywiście wiem ze parę rzeczy zmienię ale zawsze maszynę trzeba ustawić pod siebie.

Innym modelem który chodził mi po głowie była Yamaha Super Tenere. Chodziło mi o motocykl na długie dystansy z pasażerem i bagażem. Jednak po jazdach próbnych zdecydowanie lepiej pasował mi GTR.

 

Pozdrawiam.

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

W 2012r kupiłem GTR z 2007r od gościa, który sprowadził go z Fracji. Nie tak dawno wyczytałem, iż motocykle z tego kraju są dławione do 100KM, zajrzałem w dowód i ku mojemu zdziwieniu mam wbite 78,20kW. Może mi ktoś z posiadaczy tego modelu podpowiedzieć co trzeba zmienić, by wróciła moc fabryczna lub sprawdzić czy poprzedni właściciel przywrócił fabryczną moc? Wcześniej dosiadałem Bulldoga i MT-01 więc nie mam doświadczenia w ocenie takiej mocy (w czasie jazdy).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W 2012r kupiłem GTR z 2007r od gościa, który sprowadził go z Fracji. Nie tak dawno wyczytałem, iż motocykle z tego kraju są dławione do 100KM, zajrzałem w dowód i ku mojemu zdziwieniu mam wbite 78,20kW. Może mi ktoś z posiadaczy tego modelu podpowiedzieć co trzeba zmienić, by wróciła moc fabryczna lub sprawdzić czy poprzedni właściciel przywrócił fabryczną moc? Wcześniej dosiadałem Bulldoga i MT-01 więc nie mam doświadczenia w ocenie takiej mocy (w czasie jazdy).

Pozdrawiam

Konieczna jest zmiana opgrogramowania ECU. Zapraszam na PW.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maras31 Czy Ten gtr kupiłeś od gościa z miejscowość rudnik nad sanem ? Taki srebrny gtr prawda

Bo jeśli to ten to byłem też go oglądać i jeździć . miałem wynegocjowaną cenę 18 000 zł ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem ze jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam straszny dylemat, a mianowicie co kupić jako pierwszego turystę. Na początku myślałem nad BMW LT, ale po przeczytaniu wielu artykułów doszedłem do wniosku że jeszcze chyba jestem za młody na taki wybór. Później pomyślałem o trzech modelach Honda PE , Yamaha FJR i Kawasaki GTR, no i tu utknąłem. Dotychczas jeździłem na Ducati Monster i muszę przyznać że ten temat wcale ale to wcale mnie nie kręci, ale kupiłem go tylko do nauki tak na pierwszy sezon. Teraz mam zamiar kupić coś większego coś co bez awaryjnie doprowadzi mnie do celu i z powrotem. Motocykl mam zamiar kupić nowy z salonu. Pisaliście wcześniej o wadliwych tarczach w GTR i o dość krótkiej szybie ( ja mam 186cm) czy coś sie zmieniło w późniejszych modelach??

Motocyklem mam zamiar w pierwszym roku użytkowania poruszać się troszkę na naszych terenach, tak na dotarcie, później planuje Chorwację, no i w 2016 wielka podróż do Portugalii( jeśli ktoś chętny to proszę pisać ). Pytanie moje, co jest lepsze na takie trasy?? Który z tych modeli jest mniej awaryjny. Który z nich jest wygodniejszy zarówno dla mnie jak i mojej współtowarzyszki. Jak z serwisami? Chodzi mi o jakość usług w serwisie. Cena serwisu w każdym z tych modeli pewnie będzie taka sama.

Muszę przyznać że jeśli chodzi o wybór jest bardzo ciężko. Liczę na waszą pomoc.

Z góry dziękuje za każda odpowiedź.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A K1600GT nie wchodzi w grę? Albo nowy R1200RT który po modyfikacjach wygląda chyba lepiej :)

Wg mnie akurat Fujara mimo ciągłych modyfikacji to już jednak starawy sprzęt.

Można do tej gromady dorzucić jeszcze Triumpha Trophy lub Trophy SE, który ma dobre wyposażenie jak za cenę którą się płaci. Dodatkowo można mocno negocjować ceny zeszłych roczników.

Zawsze możesz jeszcze spojrzeć na jakieś turystyczne enduro, wśród których jest spory wybór.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowej GTR jest wieksza szyba dajaca lepsze ochrone przed wiatrem, w lusterkach juz nie widac czesc kufrow tak jak to jest w poprzednim modlu (nie ktorym sprawialo to problem) komin fabryczny stosunkowa mniejszy.Z elektroniki Kawa dolozyla KTRC Kontrole Trakcji

ogrzewane manetki.Mysle ze to by bylo.

Jesli jednak chodzi ktory jest lepszy w tak dlugie trasy?hmmm , to co dla mnie jest dobre
nie znaczy ze Ciebie spasuje.Powiedzial bym pozadna probna jazda tymi trzema sprzetami powinna ulatwic wybor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Myślałem na początku o BMW ale jeśli chodzi o nowy sprzęt to różnica pomiędzy nim a modelami które wymieniłem wcześniej to około 20000 zl, a ja już mam dosyć zbierania kasy teraz trzeba kupić sprzęt i jeździć :) Triumph też ładny ale pytanie czy ma podlot do Kawy? ale i tak dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam



W nowej GTR jest wieksza szyba dajaca lepsze ochrone przed wiatrem, w lusterkach juz nie widac czesc kufrow tak jak to jest w poprzednim modlu (nie ktorym sprawialo to problem) komin fabryczny stosunkowa mniejszy.Z elektroniki Kawa dolozyla KTRC Kontrole Trakcji

ogrzewane manetki.Mysle ze to by bylo.

Jesli jednak chodzi ktory jest lepszy w tak dlugie trasy?hmmm , to co dla mnie jest dobre
nie znaczy ze Ciebie spasuje.Powiedzial bym pozadna probna jazda tymi trzema sprzetami powinna ulatwic wybor.

Witam

dzięki za info. Myślę że chyba padnie na Kawe . Mało tego jeździ i fajnie wygląda, czytałem wiele na jej temat i z tego co wywnioskowałem to większych problemów nie powinienem mieć. Ciągle pozostaje pytanie co z tymi tarczami hamulcowymi, czy zostalo one również poprawione ??

pozrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Myślałem na początku o BMW ale jeśli chodzi o nowy sprzęt to różnica pomiędzy nim a modelami które wymieniłem wcześniej to około 20000 zl, a ja już mam dosyć zbierania kasy teraz trzeba kupić sprzęt i jeździć :) Triumph też ładny ale pytanie czy ma podlot do Kawy? ale i tak dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

 

 

Trophy w osiągach na pewno nie ma, ale zapewne sporo odrabia wyposażeniem. Wersja SE jeśli dobrze kojarzę ma nawet elektryczną regulację zawieszeń. Zawsze jest to kwestia wyboru (coś za coś) albo trzeba położyć naprawdę sporą kasę jak sam zauważyłeś.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...