Gość Gienek ST Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam. Sam nie moge za wiele powiedziec z racji tego gdyz mam ja dopiero od 2ch miesiecy i zaledwie 800 kilosow przejechalem.Mimo 307kg latwa w prowadzeniu nawat w ostrych zakretach nie trzeba walczyc z masa.Spala okolo 6l no ale jeszcze nie jest dotarta.Wygodna jak do kierowcy tak i do plecaczka,jedynie szyba mogla by byc troche wyzsza,przy moim wzroscie 190cm. jazda z otwartym wizjerem odpada. Z awaryjnoscia narazie zero ;) i oby tak zostalo :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Jak zaradzic dmuchaniu goracego powietrza podczas jazdy w korkach.Obecnie pracuje w centrum wielkiego miasta i zeby dojechac do rogatek potrzeba okolo 30 minut, zwlaszcza okolo godz.17 rano jest to wcale nie odczuwalne i w trasie tez nic takiego nie zauwarzylem. Najgorzej jest jak zalaczy sie wentylator, i po takim czasie w butach robi sie mokro.Moze jakies wlasne patenty bede bardzo wdzieczny. Edytowane 4 Października 2011 przez robert73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Co jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Co jak ??Poprawilem wczesniej jak pisalem temat cos go nie wyslalo poprawnie.Ba teraz nawet sa dwa???Wiec tez prosba do moderatora o usuniecie jednego. Edytowane 4 Października 2011 przez robert73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Jak zaradzic dmuchaniu goracego powietrza podczas jazdy w korkach.Obecnie pracuje w centrum wielkiego miasta i zeby dojechac do rogatek potrzeba okolo 30 minut, zwlaszcza okolo godz.17 rano jest to wcale nie odczuwalne i w trasie tez nic takiego nie zauwarzylem. Najgorzej jest jak zalaczy sie wentylator, i po takim czasie w butach robi sie mokro.Moze jakies wlasne patenty bede bardzo wdzieczny. Wracaj do Polski :icon_mrgreen: Tu Ci się nie załączy teraz. Zwłaszcza o 17-tej ... Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Wracaj do Polski :icon_mrgreen: Tu Ci się nie załączy teraz. Zwłaszcza o 17-tej ...To juz wole zeby dmuchalo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ja tez smigam GTR 1400 nie rzadko w korkach ale takiego problemu nie mam,moze buty Masz nie odpowiednie, innego wytlumaczenia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ja tez smigam GTR 1400 nie rzadko w korkach ale takiego problemu nie mam,moze buty Masz nie odpowiednie, innego wytlumaczenia nie mam.Tylko powiedz mi kiedy ostatnio w kraju bylo 34 na plusie we wrzesniu czy poczatkiem pazdziernika, natomiast rano w granicach 9° jest to zupelnie nieoczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Tylko powiedz mi kiedy ostatnio w kraju bylo 34 na plusie we wrzesniu czy poczatkiem pazdziernika, natomiast rano w granicach 9° jest to zupelnie nieoczuwalne. Nie wiem.ostatni raz w Kraju bylem puszka w kwietniu na pare dni i w dodatku lalo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 A czyli tez jestes poza granicami kraju przyczyna rozpoznana i usunieta i juz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek18b Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Kupiłem ten sprzęt ...i trochę jestem przerażony.Zledwościa namierzyłem jak wyjąc filtr powietrza...Teraz walczę jak dobrać się do świec.Może ktoś ma już doświadczenie w tej kwestii?? Proszę o podpowiedzi.Zawansowany sprzęt nie ma co.....Jeszcze nie jezdziłem więc nie podziele się wrażeniami, czekam na sezon 2012!!!Ale cos już rozkopałem więc cos mogę podpowiedzieć.ziomek18b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 a może prościej byłoby z serwisówką..? grzebiąc na ślepo możesz coś łatwo uszkodzić, jak mam czelność podejrzewaćjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek18b Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 a może prościej byłoby z serwisówką..? grzebiąc na ślepo możesz coś łatwo uszkodzić, jak mam czelność podejrzewaćjsz Udało mi się zdobyć, ale niestety wersja angielska ....i nieznalazłem opisu tego zabiegu....Z obserwacji wnioskuję ,że trzeba wymonować chłodnicę , opuscić silnik w dół(sugeruje to wachachliwe mocowanie silnka od tyłu) Jutro spróbuję ,może coś z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Rok temu ostatni wpis? Czy to może oznaczać ,że nikt nie jeździ Gtr1400? Sam zastanawiam się nad zakupem owego motonga i chętnie poczytałbym co właściciele maja do powiedzenia. Jakie ZA, a jakie PRZECIW. Podobno przy wzroście poniżej 180 ciężko sięga się ziemi całymi stopami? Czy siedzenie plecaczka jest wygodne? Co oprócz tarcz się psuje? Czy wymiana świec i oleju z filtrem to droga przez mękę? Oraz wiele innych pytań.w ogóle ciekawi mnie ilu forumowiczów jeździ Gtr em 1400? No i oczywiście jak go ocenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Ja smigam 3ci rok GTRem.no i w gruncie rzeczy nie mam na co narzekac.Przy spokojnej jezdzie okolo 5.5l spala.Jak narazie oleju nie ciagnie.Komfort jest b. dobry dla kierowcy i plecaka, jedynie seryjna szyba w modelach 07-09 za niska(wymienilem) na wyzsza.Fabryczny komin to brzydactwo (wymieniony).Wymiana oleju to tak jak w obudowanych moto (spoko).Wymiana swiec i filtra popwietrza jeszcze mnieczeka tak ze na ten temat nie moge za wiele powiedziec.Tarcze hamulcowe jeszcze pierwsze , no ale dopiero przejechalem nie cale 19tys.km.Kolega okolo 170cm wzrostu tez sie przymierza do zakupu tago moto i nic nie mowil (wspomnial) na temat ze moto za wysokie itd.Jak bys mial jeszcze jakies pytania to pisz.Pozdrawiam. Edytowane 14 Lutego 2013 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.