toowdie Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 to zależy ile masz zamiar na nich jeździć - opony do 5 lat śmiało używaj - więc musiałbyś w sezon-dwa je zjeździc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Mam możliwośc' kupienia nowych opon Dunlop d-205 z 2007 roku.Czy Waszym zdaniem,nie są za stare do jak by nie było szybkiej maszyny? Wiek spoko, ale D205 to stary model i lepiej poszukać czegoś nowszej generacji. A cena faktycznie jakiś hit ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Raczej tak.199 zł :lalag: Ale chyba kupię Micheliny-2010 za 320 zł. 120 drożej,ale będę spokojniejszy przy dzidowaniu! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 320zl za nowe kapcie do xx-a? Jesli mozesz to podziel sie linkiem ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Ja mam przykre doświadczenia ze starymi gumami. Na cb500 jak kupiłem były 10 letnie kartofle. Za każdym złożeniem w zakręt zastanawiałem się co mi tak dupa ucieka. Po trzecim szlifie doczytałem gdzieś, że wiek opony ma znaczenie, sprawdziłem dot i... po tygodniu nówki pirelli były od razu zamknięte bez problemu:) Nie wspomnę też o hamowaniu, przód uciekał niemiłosiernie. Tak więc nie polecam starych kapci. Chociaż dziewczyna w nx250 ma jakieś 5 i 7 letnie kapcie. Jeżdżę teraz tym motorkiem i nie ma tragedii, tylko w deszczu troszkę czuć że dupka lata, ale nowy komplet już czeka na założenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 320zl za nowe kapcie do xx-a? Jesli mozesz to podziel sie linkiem ;) Bardzo proszę- http://allegro.pl/120-70-17-opona-michelin...1305463341.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 pilot road jedynka i blackbird to srednie połączenie. swoja droga gówniany kapeć na maxa bo to bardzo stara konstrukcja. jak chcesz porządnie pojezdzic tym motocyklem to kup coś dobrego, np. qualifier, qualifierII, d208, d207 itd jest w czym wybierać tylko pamietaj ze to nie jest cb500 i po co sie meczyc i walczyc z motocyklem zamiast cieszyć się jazdą. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KabanBandit Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 To Qualifiery są takiego dobre? Bo nie słyszałem o nich dobrych opinii, są opony dużo lepsze w tej klasie. Co do starych opon. Nie ma granicy, że akurat 4lata i 10miesięcy to się nie nadaje. Opona może leżeć 2 lata w złych warunkach i może już się nie nadawać a druga może leżeć 7lat w dobrych dla niej warunkach i będzie ok. Dostałem Metzelery bodajże 6letnie, leżały w garażu blaszanym. Założyłem tylko tylną, nauczyłem się na niech kręcić kółka w czasie jazdy itp itd. Naprawdę, na żadnej gumie nie miałem takich hardcorowych sytuacji jak na tej starej. Teraz wierzę tylko w nowe, wiem, że warto wyjąć te 7-9 stówek i można kupić max roczne opony i cieszyć się przyczepnością. Nawet używane, to założę tylko dla testu/ treningu na torze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Qualifier to straszne gówno. a mnie sie na nich super jezdzi. mam QII i nie mam żadnych zastrzeżen. trzeba tylko pamiętać ze to nie jest opona torowa tylko sportowo turystyczna tak wiec logiczne ze nie klei tak jak PP czy D209gp i opony klasy torowej. z drugiej strony kolega kupił nową dyche i były diablo corsa III na ktorych nie dało sie jechac. założył d208 i jest super zadowolony. kazdy ma jakies typy adekwatne do stylu jazdy ale bez względu na wszystko zabytkowe opony typu D205 czy PRI nie nadają się do XXa. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchewa1973 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 witam serdecznie. pytanie dotyczące opon. znalazłem firmę, która ma do sprzedania fizycznie nowe opony (tył) ale wyprodukowane w 2000 roku. dają roczną gwarancję. czy kupowaliście do swoich maszyn "wiekowe" ale nie używane opony? szukałem w necie opinii. jak to zwykle bywa są dwie szkoły. a cena jest naprawdę fajna. pozdrawiam m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodbeer Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 witam serdecznie. pytanie dotyczące opon. znalazłem firmę, która ma do sprzedania fizycznie nowe opony (tył) ale wyprodukowane w 2000 roku. dają roczną gwarancję. czy kupowaliście do swoich maszyn "wiekowe" ale nie używane opony? szukałem w necie opinii. jak to zwykle bywa są dwie szkoły. a cena jest naprawdę fajna. pozdrawiam m. a daja gwarancje, ze Ci odkupia motur i zdrowie jak sie poslizgniesz na winklu i rozwalisz motur przez to, ze mieszanka gumy juz sie utlenila i przyczepnosc sie nieco zredukowala? (; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 witam serdecznie. pytanie dotyczące opon. znalazłem firmę, która ma do sprzedania fizycznie nowe opony (tył) ale wyprodukowane w 2000 roku. dają roczną gwarancję. czy kupowaliście do swoich maszyn "wiekowe" ale nie używane opony? szukałem w necie opinii. jak to zwykle bywa są dwie szkoły. a cena jest naprawdę fajna. pozdrawiam m. Z 2000 roku to dość wiekowe gumy... Osobiście nie polacałbym takiego rozwiązania. Uważam, że gumy to poważna sprawa w dziedzinie Twojego bezpieczeństwa. Silnik się rozkraczy - przeżyjesz. Guma wystrzeli - nie będę kończył tej kwestii. Nie ma co się napalać na takie rozwiązanie, na tym nie oszczędzaj bo nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchewa1973 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Z 2000 roku to dość wiekowe gumy... Osobiście nie polacałbym takiego rozwiązania. Uważam, że gumy to poważna sprawa w dziedzinie Twojego bezpieczeństwa. Silnik się rozkraczy - przeżyjesz. Guma wystrzeli - nie będę kończył tej kwestii. Nie ma co się napalać na takie rozwiązanie, na tym nie oszczędzaj bo nie warto. dzięki Panowie. łudziłem się, że przyoszczędzę przed świętami :bigrazz: miłego dnia m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 po co kupować z 2000 jak za 450 zl kupisz piękne turówki z 2009 albo 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 po co kupować z 2000 jak za 450 zl kupisz piękne turówki z 2009 albo 2010 Do VTXa wprost idealne rozwiązane :clap: , no chyba ze nowa klasa powstała chopper/cruiser cup. Szczerze mowiąć jak czytam o takim rzeźbiarstwie typu zajeżdzone potorówki czy gumy z 2000 roku to nie wiem czy mam sie smiać czy płakac ze w takim kraju przyszło żyć. nie ubliżając nikomu, motocykl za kilkadziesiąt tysięcy złotych a problem ze znalezieniem "niebagatelnej" kwoty 400zł na nową opone. podobnie jak z X6 w leasingu. fura jest ale zimówki najlepiej w używce ale wielosezonowe. dramat jakiś Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.