rumburak Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 witam wszystkich beemowców:) , tej zimy chce sie przymierzyc do poszukiwac czegos z bawarskiej stajnie.potrzebny mi niezawodny i oszczedny turystyk i mysle poważnie o ktorejs z cegieł.oczywiscie zasoby finansowe tez mają znaczenie. prawdopodobnie kupa kilometrów wyjezdzona bedzie do pracy i z powrotem(100km dziennie), dlatego chciałem zapytac ile wam cegiełki spalają? duza róznica miedzy jedną i drugą w apetycie? czy k75 we dwojke z bagażami radzi sobie przyzwoicie czy jednak tchu brakuje czasami? no i ogolnie bolączki jednej i drugiej konstrukcji , na co zwracac szczególnie uwage przy zakupie. moje poszukiwania chyba skoncentruje na wersji RT bo nie jest to limuzyna w stylu LTka a jednak przez tą cudowną owiewke warunki atmosferyczne w zasadzie cie nie interesują!!!! :icon_question: jak ktos ma chwilke i ochote prosze o kilka porad dla nowicjusza tematu, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 łojoj... niewiele takich tu widziałem. dane techniczne są tunatomiast ze swojej strony zasugerowałbym zainteresowanie się modelem rs - zwłaszcza ze względu na planowane użytkowanie w codziennych dojazdach. w podanym linku masz m.in. rozmiary - sprawdź, czy aby rt nie jest ponad miarę szerokina forum boxer-motor jest też więcej użytkowników, sądzę, że łatwiej znajdziesz tam szukane informacjejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 sugerujesz RS ze wzgledu na lepszą poręczość??wlasnie troszke sie zastanawiam ....do tej pory jezdziłem raczej turystykami z wyprostowaną pozycją, (niestety tydzien temu skasowałem mojego transalpka kochanego. )RS wyglada troszke usportowioną sylwetke, a plecy juz czasami dają znać o sobie.szczerze przyznam, że do żadnego K jeszcze sie nie przysiadałem .... mysle o RT , bo po prostu czesto jeszcze przy sredniej pogodzie i golas sie słabo sprawdza...przy kroplach z nieba,wiadoma rzecz. boje się ze owiewka rs nie bedzie sie róznic od jakiejkolwiek turystycznej szyby...a jak ze spalaniem????o oszczedności cegieł słyszałem juz rozmaite legendy...mowie oczywiscie o normalnej jezdzie 90-120 kilo/hnajproscie podejrzewam bedzie popróbowac zarowno RS i RT.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ojciec takie coś ma, k75, zdjął owiewki i z kredensu zrobił sie golas (czyli RT na R chyba - nie znam się na BMW). Solo potrafił palić chyba 4,5, teraz trochę więcej, bo ma wózek boczny, ale też tragedii nie ma. Założyłem tu kiedyś temat o K75 i zgłosiła się jedna osoba. Poszukaj, może jeszcze się tu pojawia, lub chociaż maila zostawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Stara Rka RT sprawdza mi sie w miescie bez problemu, nie jest tak korkolubny jak bandit ale codzienne dojazdy do biura (10 km w permanentnym korku na Puławskiej) robi bez problemu.Ciężaru nie czuć absolutnie.Spalanie w miescie koło 7, w trasie przy 2 osobach spada do 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ze spalaniem jest tak ze im wiecej rozruchow silnika i grzania go i jezdzenia z niedogrzaniem w chlodniejsze dni tym wiekszy przepal/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów i dyfrze w BMW K75??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów i dyfrze w BMW K75??? Witam najlepszy jest klucz pazurkowy do regulacji tylnego zawieszenia może być taki też od WSK .Spełnia on też rolę miarki oleju.długośc rekojeści tego klucza to 126mm z czego 10mm to max i min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Witam najlepszy jest klucz pazurkowy do regulacji tylnego zawieszenia może być taki też od WSK .Spełnia on też rolę miarki oleju.długośc rekojeści tego klucza to 126mm z czego 10mm to max i min. Dziękuje za odp. szczególnie przydatne są dla mnie wymiary, bo nie posiada oryginalnych kluczy :/ Proszę tylko o dokładniejsze napisanie gdzie się zaczyna min. a gdzie max ? Właściwy poziom to 10mm? Edytowane 3 Grudnia 2008 przez pawel125r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Stara Rka RT sprawdza mi sie w miescie bez problemu, nie jest tak korkolubny jak bandit ale codzienne dojazdy do biura (10 km w permanentnym korku na Puławskiej) robi bez problemu. Ciężaru nie czuć absolutnie. mając okazję przejechać się Twoim RTkiem śmiem twierdzić, że stwierdzenie 'nie czuć ciężaru' jest mocno naciągane ;) ,zwłaszcza po przesiadce z trampka, choć do wszystkiego można się przyzwyczaić :) Mój GS też swoje waży, cylindry mocno moto poszerzają, więc jazda po mieście nie jest tak łatwa jak np. trampkiem czy XTZ. Niemniej ma swoje inne zalety, które sprawiają, że nie chce się zsiadać z tego moto :) pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 mając okazję przejechać się Twoim RTkiem śmiem twierdzić, że stwierdzenie 'nie czuć ciężaru' jest mocno naciągane ;) ,zwłaszcza po przesiadce z trampka, choć do wszystkiego można się przyzwyczaić :) Mój GS też swoje waży, cylindry mocno moto poszerzają, więc jazda po mieście nie jest tak łatwa jak np. trampkiem czy XTZ. Niemniej ma swoje inne zalety, które sprawiają, że nie chce się zsiadać z tego moto :) pozdrawiam, Adam Jak ktoś nigdy nie miał motocykla poniżej 220 kg na sucho to ma inne spojrzenie na świat :) dla mnie RTekiem jezdzi sie w korku gorzej od bandita ale za to sporo lepiej niż DR800 z uwagi na wyżej umiejscowioną masę. Od tygodnia mam boczne kufry i teraz dopiero musze nauczyc sie jezdzić "pomiedzy":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Dziękuje za odp. szczególnie przydatne są dla mnie wymiary, bo nie posiada oryginalnych kluczy :/ Proszę tylko o dokładniejsze napisanie gdzie się zaczyna min. a gdzie max ? Właściwy poziom to 10mm? Jeżeli posiadasz taki klucz pazurkowy to mierzysz od zaokroglonej cześci klucza 10mm i to będzie max a min jest początkiem \__116mm_________|10mm___)min .Ilość oleju do skrzyni to 0,85L.A do dyfra 0,25L i niema tam miarki ,tylko taka ilość nie więcej.Czytałem, żeby do oleju dolać środek LIQU I MOLY [MoS2]jedno opakowanie na1L oleju.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.