Skocz do zawartości

wymaina świec


Mario_1984
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.. to znowu ja.. i znowu mały- duży dla mnie problem... otóż padła mi świeca - taka diagnoza zygzak jeździł ze 100 km na 3 garach.. no i teraz stoi bo (śmieszne się przyznawać) nie bardzo wiem jak się za fanty wziąć.. jedyną informacją jaką mam to to żeby dostać się do świec trzeba bak ściągnąć, i heheh gdzieś tam szukać.. nie mam książki serwisowej, a nie chcę narobić szkód :lalag: więc stąd moje pytanie.. ma ktoś może dostęp do info jak wymienić te "knoty"? :eek: ... wiem tyle że muszę wymienić 4 naraz żeby silnik równo pracował.. mam już nowe, ale zero pojęcia jak pozbyć się starych.. i dlatego prosiłbym o pomoc ... ;) acha i jeszcze jedno taka jazda na 3 garach mogła dać w "dupę" zygzakowi?! jak wyżej napisałem 100 zrobiłem (konieczność) Pozdrawiam i prosiłbym o fachową pomoc :buttrock: strzałka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filozofia żadna. zrzucasz kanapę, potem zbiornik (odpiąwszy uprzednio przewody podciśnienia i paliwowy oraz kostkę od czujnika poziomu paliwa) i masz gary na wierzchu. klucz 16 (najprawdopodobniej) i po zawodach

 

pozdro

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dodac, ze kiedy juz wkrecisz nowe swiece, to daj moto kilka (nascie?) minut sobie na wolnych obrotach poprykac, coby sie silnik nagrzal i swiece ladnie wypalily.

 

wiec nie na wolnych tylko przejechac pare dobrych kilometrow, i druga w tym przypadku NAJwazniejsza sprawa, wymiana oleju, w ktorym masz paliwo, bo zygzaka panewki nie naleza do najmocniejszych wiec w tej sytuacji nie ryzykowalbym, zmien olej...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie narobic szkod to warto tez dodac ze swiece najlepiej wkrecac reką i dopiero na koncu dociagnac kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem ewaentualnie z braku klucza dociagnac zwyklym kluczem ok. 1/4 / 1/2 obrotu. A wczesniej polecam kliknac tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showforum=32 i poszukac serwisowki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj coś gdzieś słyszałem że w tych dużych zygzakach (a na pewno w 1200) dostęp do świec jest upierdliwy. Poszukaj usera Kamil WGJG, on coś takiego ma o ile dobrze pamiętam....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By wymienić swiece, trzeba mieć długi, wąski klucz, one w tym motocyklu są umieszczone głęboko.

Przy zdejmowaniu baku pamiętaj, że najpier trzeba odpiąć przewód paliwowy, kostkę od poziomu paliwa oraz zapamiętaj gdzie idą rurki odpowietrzenia zbiornika.

 

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim ... za pomoc :P maszynka dalej stoi, czekam na ten "specjalny" klucz do świec :P i będę dalej działał by przywrócić "JĄ" na końcówkę sezonu do życia :D Sorrka że nie odpisałem od razu - siła wyższa :crossy: Pozdrawiam wszystkich ...dzięks jeszcze raz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zz-r1100 1991 zdejmujemy kanape, rozkręcamy owiewki tył zdejmujemy zbiornik, wyjmujemy zaślepki w obudowie filtra fowietrza i wykręcamy śruby na klucz 8 - najlepiej sztorcowy,a z przodu kilka śrub od dolotu powietrza na klucz 10, zdejmujemy filtr z osłoną i mamy fajki na wierzchu, klucz 16 (dostępny m.in. w Larssonie) Świece CR9E po około 25PLN za sztukę.

manual dostępny tu: www.bikechatforums.com (Workshop/Service manuals !!) na 100%.

Model to ZX11 (ZZ-R 1100 93-01)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zz-r1100 1991 zdejmujemy kanape, rozkręcamy owiewki tył zdejmujemy zbiornik, wyjmujemy zaślepki w obudowie filtra fowietrza i wykręcamy śruby na klucz 8 - najlepiej sztorcowy,a z przodu kilka śrub od dolotu powietrza na klucz 10, zdejmujemy filtr z osłoną i mamy fajki na wierzchu, klucz 16 (dostępny m.in. w Larssonie) Świece CR9E po około 25PLN za sztukę.

manual dostępny tu: www.bikechatforums.com (Workshop/Service manuals !!) na 100%.

Model to ZX11 (ZZ-R 1100 93-01)

 

THX :crossy: manuala mam .. ale english ;) właśnie powoli biorę się za niego :wink: dzięki jeszcze raz za opisa :) Pozdro :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...