zielorz Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Skręcałem jadzie 3 razy i KTMa 2 razy i jeszcze kilka innych nie crossowych sprzętów i nigdy nie smarowałem uszczelki pod głowicą. Odtłuszczałem i myłem tylko miejsca styku, kładłem nową uszczelkę i wszystko na temat furki chodzą. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Gdzie to wyczytałeś? na forum Mersedesa 200D ?Podaj źródło albo się z tego wycofaj bo jeszcze ktoś uwierzy. Słyszałem to od 2 mechaników. Mieliśmy poloneza w którym co 600-700km szła uszczelka pod głowicą. Pewien znajomy machanik doradził nam, żeby po dokręceniu głowicy odczekać 1 h, aby głowica troszkę siadła, dokręcić 2 raz, i po przejechaniu ok 500km dokręcić ostatni raz. Od tej proy uszczelka wytrzymała do sprzedania samochodu, zaś przed tą kuracją uszczelka była wymieniana dokłądnie 3 razy! Tak jest i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Nie wiedziałem, że YZ 450 to inaczej polonez :wink: No cóż, jestem świeży na forum i może nie znam slangu :biggrin: A ja ciągle myślałem, że chodzi o motocykl crossowy 4T :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Nie wiedziałem, że YZ 450 to inaczej polonez :D No cóż, jestem świeży na forum i może nie znam slangu :) A ja ciągle myślałem, że chodzi o motocykl crossowy 4T :D Musisz się jeszcze widocznie dokształcić. Budowa silników jest BARDZO zbliżona, więc co Ci nie pasuje? Czy tym sposobem, który podałem może zaszkodzić silnikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Dokrecaja głowice mechanicy starej daty, bo tak ich uczono, ba nawet w serwisówkach starszych samochodów mozna wyczytać ze po około ilus tam km nalezy głowice dokrecic :notworthy: Jednak w japoncu nie potrzeba takich zabiegów;] Uszczleki niczym nie smaruj;] Powierzchnie dokładnie odtłuść. Mama nadzieje ze masz odpowiedni klucz i nie przykrecasz "na rączke";] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Wszelkie połączenia elementów silnika są precyzyjnie obliczane,- Twardość śrub, skok gwintu, średnica i ich rozmieszczenie. W przypadku głowicy producent podaje moment dokręcania zapewniający szczelność połączenia jej z cylindrem w warunkach obciążenia termicznego i ciśnienia sprężania. Uszczelka też jest tak zaprojektowana, aby pod naciskiem tego a nie innego momentu spełniała swoją funkcję. Dokręcanie na siłę deformuje głowicę, uszczelkę oraz przeciąga jakże cenne gwinty. Również odpowiedni moment gwarantuje równomierny nacisk :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (edytowane) Musisz się jeszcze widocznie dokształcić. Budowa silników jest BARDZO zbliżona, więc co Ci nie pasuje? Czy tym sposobem, który podałem może zaszkodzić silnikowi? Wytnijcie go z tego forum, błagam! Jak można porównywać jakość poldotrona z silnikiem o historii sięgającej lat 50 do nowoczesnego japońskiego motocykla o nieporównywalnej jakości wykonania i materiałów. Człowieku, ty zaworów nie umiesz wyregulować a dajesz rady o uszczelce pod głowicą? Tak, może zaszkodzić. Ale ty tego nie zrozumiesz. Do autora: Klucz dynamometryczny od 20 do najlepiej 80, żeby był raczej precyzyjny, bo im większa rozpiętość momentów tym mniej precyzyjny klucz. Uszczelkę możesz chociaż nie musisz, posmarować delikatnie hylomarem. Tak dla pewności. Głowicę oddaj do zabielenia, dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy. Ot i tyle. Edytowane 8 Września 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wymiatacz Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 dotarcia zaworów Jeśli ta YZ 450f ma tytanowe zawory to nie można ich docierać, ponieważ niszczymy w ten sposób powłokę ochronną która wynosi 0,01. Słyszałem to na innym forum i nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ma 5 tytanowch zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Wytnijcie go z tego forum, błagam! Jak można porównywać jakość poldotrona z silnikiem o historii sięgającej lat 50 do nowoczesnego japońskiego motocykla o nieporównywalnej jakości wykonania i materiałów. Człowieku, ty zaworów nie umiesz wyregulować a dajesz rady o uszczelce pod głowicą? Tak, może zaszkodzić. Ale ty tego nie zrozumiesz.Do autora: Klucz dynamometryczny od 20 do najlepiej 80, żeby był raczej precyzyjny, bo im większa rozpiętość momentów tym mniej precyzyjny klucz. Uszczelkę możesz chociaż nie musisz, posmarować delikatnie hylomarem. Tak dla pewności. Głowicę oddaj do zabielenia, dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy. Ot i tyle. Tobie łeb powinni wyciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Czekajcie zaciekawił mnie temat tytanowych zaworów skoro sa tytanowe to na cholere powłoka ;| Tak dla niewiedzacych tytan wbrew pozora taki twardziel nie jest, za to utrzymuje własciwosci nawet w bardzo wysokiej temperaturze Dlatego wykorzystuje go sie w łopatkach turbin samolotów odrzutowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 No no, panie jachuer, ty mi tu nie groź na gg bo to są groźby karalne. Chyba nie chcesz żeby się prokurator uśmiechnął do ciebie? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Jachuer5 napisał:Tobie łeb powinni wyciąć.I w ten sposób otrzymał miesięczny urlop taryfowy na który zasłużył.Mam nadzieję że to pomoże. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ok wszystko zrobione,głowica splanowana,nowe uszczelki.teraz powiedzcie mi czy mam jakoś odpowietrzyć układ chłodzenia?i gdy wleje olej do silnika to tez mam gdzieś coś odkręcić w celu odpowietrzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.