Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą yz 450


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skręcałem jadzie 3 razy i KTMa 2 razy i jeszcze kilka innych nie crossowych sprzętów i nigdy nie smarowałem uszczelki pod głowicą. Odtłuszczałem i myłem tylko miejsca styku, kładłem nową uszczelkę i wszystko na temat furki chodzą.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie to wyczytałeś? na forum Mersedesa 200D ?

Podaj źródło albo się z tego wycofaj bo jeszcze ktoś uwierzy.

 

 

 

 

Słyszałem to od 2 mechaników. Mieliśmy poloneza w którym co 600-700km szła uszczelka pod głowicą. Pewien znajomy machanik doradził nam, żeby po dokręceniu głowicy odczekać 1 h, aby głowica troszkę siadła, dokręcić 2 raz, i po przejechaniu ok 500km dokręcić ostatni raz. Od tej proy uszczelka wytrzymała do sprzedania samochodu, zaś przed tą kuracją uszczelka była wymieniana dokłądnie 3 razy! Tak jest i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że YZ 450 to inaczej polonez :D No cóż, jestem świeży na forum i może nie znam slangu :) A ja ciągle myślałem, że chodzi o motocykl crossowy 4T :D

 

 

Musisz się jeszcze widocznie dokształcić.

 

Budowa silników jest BARDZO zbliżona, więc co Ci nie pasuje? Czy tym sposobem, który podałem może zaszkodzić silnikowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokrecaja głowice mechanicy starej daty, bo tak ich uczono, ba nawet w serwisówkach starszych samochodów mozna wyczytać ze po około ilus tam km nalezy głowice dokrecic :notworthy: Jednak w japoncu nie potrzeba takich zabiegów;] Uszczleki niczym nie smaruj;] Powierzchnie dokładnie odtłuść. Mama nadzieje ze masz odpowiedni klucz i nie przykrecasz "na rączke";]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie połączenia elementów silnika są precyzyjnie obliczane,- Twardość śrub, skok gwintu, średnica i ich rozmieszczenie. W przypadku głowicy producent podaje moment dokręcania zapewniający szczelność połączenia jej z cylindrem w warunkach obciążenia termicznego i ciśnienia sprężania. Uszczelka też jest tak zaprojektowana, aby pod naciskiem tego a nie innego momentu spełniała swoją funkcję. Dokręcanie na siłę deformuje głowicę, uszczelkę oraz przeciąga jakże cenne gwinty. Również odpowiedni moment gwarantuje równomierny nacisk :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się jeszcze widocznie dokształcić.

 

Budowa silników jest BARDZO zbliżona, więc co Ci nie pasuje? Czy tym sposobem, który podałem może zaszkodzić silnikowi?

 

Wytnijcie go z tego forum, błagam! Jak można porównywać jakość poldotrona z silnikiem o historii sięgającej lat 50 do nowoczesnego japońskiego motocykla o nieporównywalnej jakości wykonania i materiałów. Człowieku, ty zaworów nie umiesz wyregulować a dajesz rady o uszczelce pod głowicą? Tak, może zaszkodzić. Ale ty tego nie zrozumiesz.

 

 

Do autora: Klucz dynamometryczny od 20 do najlepiej 80, żeby był raczej precyzyjny, bo im większa rozpiętość momentów tym mniej precyzyjny klucz. Uszczelkę możesz chociaż nie musisz, posmarować delikatnie hylomarem. Tak dla pewności. Głowicę oddaj do zabielenia, dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy. Ot i tyle.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytnijcie go z tego forum, błagam! Jak można porównywać jakość poldotrona z silnikiem o historii sięgającej lat 50 do nowoczesnego japońskiego motocykla o nieporównywalnej jakości wykonania i materiałów. Człowieku, ty zaworów nie umiesz wyregulować a dajesz rady o uszczelce pod głowicą? Tak, może zaszkodzić. Ale ty tego nie zrozumiesz.

Do autora: Klucz dynamometryczny od 20 do najlepiej 80, żeby był raczej precyzyjny, bo im większa rozpiętość momentów tym mniej precyzyjny klucz. Uszczelkę możesz chociaż nie musisz, posmarować delikatnie hylomarem. Tak dla pewności. Głowicę oddaj do zabielenia, dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy. Ot i tyle.

 

 

 

Tobie łeb powinni wyciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekajcie zaciekawił mnie temat tytanowych zaworów skoro sa tytanowe to na cholere powłoka ;| Tak dla niewiedzacych tytan wbrew pozora taki twardziel nie jest, za to utrzymuje własciwosci nawet w bardzo wysokiej temperaturze Dlatego wykorzystuje go sie w łopatkach turbin samolotów odrzutowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...