hary kapuchan Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 mam trońkę inną wizję, koło 21cali (najpiękniejszy temat) ale na krótkim, szerokim przodzie i szeroką kierą. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 odpalełem jesienią (zaraz po zakupie), jeździłem dopiero teraz. nic nie uzupełniałem, olej był raz zlany, musiałem wyciągnąć miskę. co do odmy, to jeszcze się nie dokopałem. co do nalotu, to tak, występuje - ale co to ma wspólnego z pienieniem się oleju? i jeszcze zapytam - chciłbym zmienieć sprężyny przód na progresywne w zasadzie to chodzi mi przede wszystkim o obniżenie przodu - co Wy na to? :banghead: Brawo. Motocykl za 40 czy 50 koła a Ty nie zmieniasz oleju. A może motocykl był po zatopieniu i masz wodę w silniku? Nie rozumiem takiego postępowania.... Zawieszenie trzeba obniżać kompletnie - przód i tył np.: o 1" .Ja obniżyłem przód o 1" a tył o 2" i jest siara - lampa świeci po drzewach (brak regulacji) . Jak miałem przód standard a tył -3" to motocykl wyglądał karykaturalnie. Potem obniżyłem przód i wyglądało to lepiej. A na koniec podniosłem nieco tył.Gdzieś w temacie "posiadacze Harleyów ..." są zdjęcia. Tylko jak bym miał to robić jeszcze raz to bym zostawił fabryczną wysokość zawieszenia (zakręty, komfort). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ...Pompka, nie krzycz :icon_mrgreen: , jak już pisałem, olej mam zamówiony, czekam na przesyłkę. a przyejechać się musiałem - i co zrobić jak dusza niespokojna ... :icon_twisted: MYŚLĘ, ŻE REMONTEM SIĘ NIE SKOŃCZY :icon_eek: [ Zawieszenie trzeba obniżać kompletnie - przód i tył np.: o 1" .Ja obniżyłem przód o 1" a tył o 2" i jest siara - lampa świeci po drzewach (brak regulacji) . Jak miałem przód standard a tył -3" to motocykl wyglądał karykaturalnie. Potem obniżyłem przód i wyglądało to lepiej. A na koniec podniosłem nieco tył.Gdzieś w temacie "posiadacze Harleyów ..." są zdjęcia. Tylko jak bym miał to robić jeszcze raz to bym zostawił fabryczną wysokość zawieszenia (zakręty, komfort). a podpowiedz mi, gdzie mogę zakupić w Polsce sprężyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Pompka nie krzycz ale olej powinieneś zmienić od razu, tak dla samego faktu. Kolega "Ręczny kompresor" ma rację. :biggrin: :buttrock: Jak kupiłem mojego strucla to musiałem zmienić olej bo bylo czuć benzynke w nim, był czarny i rzadki. Zalałem nowego oleju dla zwykłych moto, silnik trochę pochodził na tym i dopiero wlałem właściwy olej. A teraz też mi się pieni, i wtedy jak był swieżo wlany to też sie pienił. Nie mocno ale było widać sporo bąbelków na powerzchni w zbiorniku oleju. Tak przy okazji - jak jutro bedzie pogoda na + to wyciagam sprzeta z jaskini i zrobię badanie techniczne. Trzeba przegonić Elkę przez miasto bo widzę/słyszę same plastiki tylko latają. Czeba trochę pozytywnego hałasu zrobić na mieście. :biggrin: :buttrock: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Sprężyny u dealera albo sam sobie sprowadź (abo znajdź kogoś kto sprowadzi :wink: ). I nie krzyczę tylko się dziwię... Ale może to dlatego, ze ja mam manię na punkcie zmieniania oleju. W swoim motocyklu po zakupie olej zmieniłem 2 razy - raz tylko płukanie silnika przez ok 100 km (olej mineralny coby zebrać jakieś syfy z wnętrza silnika, przeczyścić przewody olejowe itp.), potem płukanie zbiornika oleju benzyną ekstrakcyjną i na koniec olej syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item540086686_kuryak...y_twin_cam.html a co sądzicie o powyższym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Mam taki sam na TvinCamie efekt wizualny jest -szczególnie gdy klapy wachlują na wolnych obrotach(na gaźniku) co do wzrostu mocy wiesz najważniejsze są wałki rozrządu,zmiany w gaźniku, zapłonie itp -to jest tylko uzupełnienie przeróbek. Podoba sie-masz kasę -kupujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Mam taki sam na TvinCamie efekt wizualny jest -szczególnie gdy klapy wachlują na wolnych obrotach(na gaźniku) co do wzrostu mocy wiesz najważniejsze są wałki rozrządu,zmiany w gaźniku, zapłonie itp -to jest tylko uzupełnienie przeróbek. Podoba sie-masz kasę -kupujesz. w wiesz może, jak zachowuje się na wtrysku? z góry dzięki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Temat o Hypku byl juz walkowany na forum-poszukaj chyba w mechanice ogolnej. Moje zdanie (jak i duzej czesci spoleczenstwa;)) jest takie ze nie mozna wziac mocy z niczego-z otwierajacej i zamykajacej sie klapki. Jedyne co mozna przez to moze osiagnac to nieznaczna poprawe przebiegu momentu obrotowego przy niskich obrotach i duzym obciazeniu, reszta to autosugestia i "bajerancki" wyglad (pod warunkiem ze ktos lubi takie "bajery" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item540086686_kuryak...y_twin_cam.html a co sądzicie o powyższym temacie? jak na moj gust to lekka tandeta... i szkoda kasy... pomoc cos pomoze silnikowi, ale pod warunkiem ze zmienisz przy okazji wydech i przeprogramujesz ECM (w przypadku silnikow na wtrysku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Właśnie właśnie o gustach sie nie dyskutuje, mi nie przeszkadza - taki juz byl jak kupiłem moto, wolę taki niż "paprykarza' w nowym wydaniu a reszta to kwestia twojego dobrego samopoczucia bo mocy z tego nie wyciagniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 stary - z tego co widać masz u siebie wstrętna, ciche, oryginalne wydechy ... więc pierwsze kroki skieruj wg zasady - moto musi wyglądać i brzmieć :cool: tak na serio - najpierw wrzuciłbym wkład K&N i zmienił wydech - myślę, że efekt będzie lepszy... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 stary - z tego co widać masz u siebie wstrętna, ciche, oryginalne wydechy ... więc pierwsze kroki skieruj wg zasady - moto musi wyglądać i brzmieć :cool: tak na serio - najpierw wrzuciłbym wkład K&N i zmienił wydech - myślę, że efekt będzie lepszy... SZAFIR!!! po pierwsze nie są wstrętne - tylko piękne (i już czarne) :buttrock: po drugie - nie są ciche tylko już głośne (i zajebiaszczo pracują) :icon_mrgreen: po trzecie - właśnie kupiłem wkład KN-a :icon_twisted: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) SZAFIR!!! po pierwsze nie są wstrętne - tylko piękne (i już czarne) :buttrock: po drugie - nie są ciche tylko już głośne (i zajebiaszczo pracują) :icon_mrgreen: po trzecie - właśnie kupiłem wkład KN-a :icon_twisted: pozdrawiam A po czwarte przeprogramuj ECM albo dokup PC III czy coś w tym stylu. Hypercharger daje poprawę osiągów. W tym urządzeniu siedzi wkład K&N a otwór przez który silnik zasysa powietrze jest dosyć spory. Tylko trzeba do tego zmienić dysze w gaźniku/mapy wtrysku i wydech. I jest to najskuteczniejszy sposób tuningu w H-D. Żadne big bore , wałki porting itp nie mają tak dobrego stosunku $/KM. Stage 1 to minimum 10% wzrostu mocy. Edytowane 3 Lutego 2009 przez Pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Usunąłem z wydechów przegrodę, są "pięknie" przelotowe. Usunąłem również wewnętrzną część obudowy filtra powietrza, także filtr jest praktycznie odsłonięty – jest na nim jedynie blaszana pokrywka. Pozostaję więc tylko przeprogramowanie – kogo polecacie? Edytowane 3 Lutego 2009 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.