Skocz do zawartości

Harley - Porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

odpalełem jesienią (zaraz po zakupie), jeździłem dopiero teraz. nic nie uzupełniałem, olej był raz zlany, musiałem wyciągnąć miskę. co do odmy, to jeszcze się nie dokopałem. co do nalotu, to tak, występuje - ale co to ma wspólnego z pienieniem się oleju?

i jeszcze zapytam - chciłbym zmienieć sprężyny przód na progresywne w zasadzie to chodzi mi przede wszystkim o obniżenie przodu - co Wy na to?

 

:banghead: Brawo. Motocykl za 40 czy 50 koła a Ty nie zmieniasz oleju. A może motocykl był po zatopieniu i masz wodę w silniku? Nie rozumiem takiego postępowania....

 

 

Zawieszenie trzeba obniżać kompletnie - przód i tył np.: o 1" .Ja obniżyłem przód o 1" a tył o 2" i jest siara - lampa świeci po drzewach (brak regulacji) . Jak miałem przód standard a tył -3" to motocykl wyglądał karykaturalnie. Potem obniżyłem przód i wyglądało to lepiej. A na koniec podniosłem nieco tył.Gdzieś w temacie "posiadacze Harleyów ..." są zdjęcia. Tylko jak bym miał to robić jeszcze raz to bym zostawił fabryczną wysokość zawieszenia (zakręty, komfort).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Pompka, nie krzycz :icon_mrgreen: ,

jak już pisałem, olej mam zamówiony, czekam na przesyłkę. a przyejechać się musiałem - i co zrobić jak dusza niespokojna ... :icon_twisted: MYŚLĘ, ŻE REMONTEM SIĘ NIE SKOŃCZY :icon_eek:

 

 

[

Zawieszenie trzeba obniżać kompletnie - przód i tył np.: o 1" .Ja obniżyłem przód o 1" a tył o 2" i jest siara - lampa świeci po drzewach (brak regulacji) . Jak miałem przód standard a tył -3" to motocykl wyglądał karykaturalnie. Potem obniżyłem przód i wyglądało to lepiej. A na koniec podniosłem nieco tył.Gdzieś w temacie "posiadacze Harleyów ..." są zdjęcia. Tylko jak bym miał to robić jeszcze raz to bym zostawił fabryczną wysokość zawieszenia (zakręty, komfort).

 

 

a podpowiedz mi, gdzie mogę zakupić w Polsce sprężyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka nie krzycz ale olej powinieneś zmienić od razu, tak dla samego faktu. Kolega "Ręczny kompresor" ma rację. :biggrin: :buttrock: Jak kupiłem mojego strucla to musiałem zmienić olej bo bylo czuć benzynke w nim, był czarny i rzadki. Zalałem nowego oleju dla zwykłych moto, silnik trochę pochodził na tym i dopiero wlałem właściwy olej.

 

A teraz też mi się pieni, i wtedy jak był swieżo wlany to też sie pienił. Nie mocno ale było widać sporo bąbelków na powerzchni w zbiorniku oleju.

 

Tak przy okazji - jak jutro bedzie pogoda na + to wyciagam sprzeta z jaskini i zrobię badanie techniczne. Trzeba przegonić Elkę przez miasto bo widzę/słyszę same plastiki tylko latają. Czeba trochę pozytywnego hałasu zrobić na mieście. :biggrin: :buttrock: :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny u dealera albo sam sobie sprowadź (abo znajdź kogoś kto sprowadzi :wink: ).

 

I nie krzyczę tylko się dziwię... Ale może to dlatego, ze ja mam manię na punkcie zmieniania oleju. W swoim motocyklu po zakupie olej zmieniłem 2 razy - raz tylko płukanie silnika przez ok 100 km (olej mineralny coby zebrać jakieś syfy z wnętrza silnika, przeczyścić przewody olejowe itp.), potem płukanie zbiornika oleju benzyną ekstrakcyjną i na koniec olej syntetyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam na TvinCamie efekt wizualny jest -szczególnie gdy klapy wachlują na wolnych obrotach(na gaźniku) co do wzrostu mocy wiesz najważniejsze są wałki rozrządu,zmiany w gaźniku, zapłonie itp -to jest tylko uzupełnienie przeróbek. Podoba sie-masz kasę -kupujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam na TvinCamie efekt wizualny jest -szczególnie gdy klapy wachlują na wolnych obrotach(na gaźniku) co do wzrostu mocy wiesz najważniejsze są wałki rozrządu,zmiany w gaźniku, zapłonie itp -to jest tylko uzupełnienie przeróbek. Podoba sie-masz kasę -kupujesz.

 

 

w wiesz może, jak zachowuje się na wtrysku?

z góry dzięki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat o Hypku byl juz walkowany na forum-poszukaj chyba w mechanice ogolnej. Moje zdanie (jak i duzej czesci spoleczenstwa;)) jest takie ze nie mozna wziac mocy z niczego-z otwierajacej i zamykajacej sie klapki. Jedyne co mozna przez to moze osiagnac to nieznaczna poprawe przebiegu momentu obrotowego przy niskich obrotach i duzym obciazeniu, reszta to autosugestia i "bajerancki" wyglad (pod warunkiem ze ktos lubi takie "bajery" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item540086686_kuryak...y_twin_cam.html

 

a co sądzicie o powyższym temacie?

jak na moj gust to lekka tandeta... i szkoda kasy... pomoc cos pomoze silnikowi, ale pod warunkiem ze zmienisz przy okazji wydech i przeprogramujesz ECM (w przypadku silnikow na wtrysku).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie właśnie o gustach sie nie dyskutuje, mi nie przeszkadza - taki juz byl jak kupiłem moto, wolę taki niż "paprykarza' w nowym wydaniu a reszta to kwestia twojego dobrego samopoczucia bo mocy z tego nie wyciagniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary - z tego co widać masz u siebie wstrętna, ciche, oryginalne wydechy ... więc pierwsze kroki skieruj wg zasady - moto musi wyglądać i brzmieć :cool:

tak na serio - najpierw wrzuciłbym wkład K&N i zmienił wydech - myślę, że efekt będzie lepszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary - z tego co widać masz u siebie wstrętna, ciche, oryginalne wydechy ... więc pierwsze kroki skieruj wg zasady - moto musi wyglądać i brzmieć :cool:

tak na serio - najpierw wrzuciłbym wkład K&N i zmienił wydech - myślę, że efekt będzie lepszy...

SZAFIR!!!

po pierwsze nie są wstrętne - tylko piękne (i już czarne) :buttrock:

po drugie - nie są ciche tylko już głośne (i zajebiaszczo pracują) :icon_mrgreen:

po trzecie - właśnie kupiłem wkład KN-a :icon_twisted:

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZAFIR!!!

po pierwsze nie są wstrętne - tylko piękne (i już czarne) :buttrock:

po drugie - nie są ciche tylko już głośne (i zajebiaszczo pracują) :icon_mrgreen:

po trzecie - właśnie kupiłem wkład KN-a :icon_twisted:

pozdrawiam

 

A po czwarte przeprogramuj ECM albo dokup PC III czy coś w tym stylu.

 

Hypercharger daje poprawę osiągów. W tym urządzeniu siedzi wkład K&N a otwór przez który silnik zasysa powietrze jest dosyć spory. Tylko trzeba do tego zmienić dysze w gaźniku/mapy wtrysku i wydech. I jest to najskuteczniejszy sposób tuningu w H-D. Żadne big bore , wałki porting itp nie mają tak dobrego stosunku $/KM. Stage 1 to minimum 10% wzrostu mocy.

Edytowane przez Pompka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem z wydechów przegrodę, są "pięknie" przelotowe. Usunąłem również wewnętrzną część obudowy filtra powietrza, także filtr jest praktycznie odsłonięty – jest na nim jedynie blaszana pokrywka. Pozostaję więc tylko przeprogramowanie – kogo polecacie?

Edytowane przez hary kapuchan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...