Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Siemka, po dłuższym czasie odkopuje temat. Na pewno wymienialiście w swoich CRM klocki hamulcowe. Otóż jakie klocki montowaliście? Jakie są najlepsze w przystępnej cenie? Interesują mnie na tył i na przód.

 

 

PS jeżeli możecie podajcie wymiary klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtańsze :D

 

to był tył tylko coś zdrożały jak ja brałem to były poniżej 40......przód też nhc u tego samego sprzedawcy ale teraz widzę nie ma w ofercie..

 

zmieniałem jak dobrze kojarze w sierpniu odrazu po kupnie rok temu , zimą mało jeździłem ale jeszcze są, nie wiem ile km nawinąłem bo licznik rozwalony....

 

hamować hamuje czy dobrze ?? nie wiem kupiłem ją to zamiast klocków były kawałki blaszki i nie hamowało wcale więc porównania nie mam :D nie narzekam tył zablokuje bez problemu, przodu nie próbowałem :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

tam są chyba zwykłe śruby do dostania w każdym metalowym ?? co się stało z twoimi ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam mam zamiar kupić sobie honde crm 125 a to moje pierwsze takie poważniejsze moto nielicząc wsk 125

mam jedną na oku byłem oglądać a wiec

rok 1993, 53tys przebiegu nieorginalne malowanie

ogólnie niewygląda żle , jest zarejestrowana , opłacona, bardzo dobre opony , wszystkie owiewki

wady jakie są to jedna laga cieknie, niema wolnych obrotów

jest zablokowana , tak myśle bo kręci sie do ok.7-8 tyś, ja jezdziłem po podwórku to niewydawał sie zamulony

mysle że mógbym ją wziąć ale zastanawia mnie jak sprawa wygląda z silnikiem abym zaraz nie wydał majątku na remont silnika, niby niema nic niepokojącego

własciciel mówił żę jak kupił go rok temu dał do przeglądu mechanikowi co orientuje sie w temacie

rozebrał zobaczył i złożyl (tak powiedział)

 

pytanie brzmi czy warto go kupić czy łatwo zdjąć wszelkiego typu blokady aby śmigało to jak nalezy , na co zwrócić uwage przy zakupie takiego moto

cena do oddania za moto to 2500zł

 

prosze o odpowiedz bo zalezy mi na czasie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak wolnych obrotów i nie wkręcanie na obroty może świadczyć o kończącym sie tłoku. Z tego co wiem to CRM nie posiadały blokad na module. Nowy tłok ok 350, jeżeli jest nicasil i w dobrym stanie to zmieniasz i jeźdisz jak wytarty to najtaniej tulejowanie ok 350, jeżeli tuleja to szlif, nie wiadomo co z korbą. Jeśli byłby to tylko tłok to można brać, musisz zdecydować czy sie opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedz

tak myślałem że moze byc cos nietak bo jak sie teraz dowiedziałm ostatnio był u mechanika

jak sie domyślam on swierdził że tłok sie konczy , a że wymiana i tlok sie cenią dlatego sprzedaje szkoda kasy pchac w remont

jak sprawdzic czy to tylko tlok czy coś powaznego?

reczej trzeba rozbierac i podpatrzyć a on nato nie pójdzie

 

zadzonie najwyzej powiem co i jak jak bedzie chcaił sprzedac taniej o 400-500 zł to wezme

Edytowane przez mafe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zmierzyć kompresje prawidłowo ok 12bar 9 to min. Może być też zablokowany zawór wydechowy w pozycji zamkniętej i też nie będzie sie wkręcał, dużo CRMek ma problem z przechodzeniem właśnie przez zakres 7-8tys ja też miałem i nie mogłem dojść co było, poczytaj ten temat to dowiesz sie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w crm jest jedna rzecz dosyć istotna i ukryta która ma bardzo duży wpływ na moc....pod bakiem obok modułu wydechowego będzie moduł sterujący modułem wydechowym pisze na nim TV i teraz 124 jest zablokowany a TV 78 odblokowany...........różnica jest taka że na TV 124 nigdy crm nie osiągnie pełnej mocy bo ten moduł nie otwiera zaworu wydechowego do końca, i wtedy albo wywalamy zawór i mamy bardzo słaby dół, albo latając z tym modułem godzimy się na to że będzie słabsza...

 

zwróć na to uwagę bo kupno używanego modułu sterującego zaworem wydechowym to prawie mission impossible a mając TV 124 możesz wywalić wszystkie blokady a i tak motocykl nie będzie jeździł tak jak powinien....

 

ja doszedłem do tego po roku posiadania CRM i rycia w internecie, moja miała TV124 i mimo że teoretycznie kręciła do 10 tys obr bez problemu to jednak do konca z tą mocą było coś nie tak, dosyć anemicznie sie wkręcała na obroty i nie miała tyle jadu ile powinien mieć prawie 30KM motocykl...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

NIe pamiętam, zeby ktos tu miał taki motocykl. Nie możesz regenerować starego wału? Co do wału z cr to na motorista.pl nie nawet częsci do crm i nie idzie porównać numerów katalogowych, ale cr ma prawdopodobnie całkiem inny silnik. Wg mnie pozostaje ci ebay bo w Polsce to rzadkie moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...