krzysiek12 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 lepiej żebyś nie znał :))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Siemka, po dłuższym czasie odkopuje temat. Na pewno wymienialiście w swoich CRM klocki hamulcowe. Otóż jakie klocki montowaliście? Jakie są najlepsze w przystępnej cenie? Interesują mnie na tył i na przód. PS jeżeli możecie podajcie wymiary klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 najtańsze :D http://allegro.pl/klocki-nhc-tyl-honda-nsr-125-nsr125-crm-crm125-i1479941405.html to był tył tylko coś zdrożały jak ja brałem to były poniżej 40......przód też nhc u tego samego sprzedawcy ale teraz widzę nie ma w ofercie.. zmieniałem jak dobrze kojarze w sierpniu odrazu po kupnie rok temu , zimą mało jeździłem ale jeszcze są, nie wiem ile km nawinąłem bo licznik rozwalony.... hamować hamuje czy dobrze ?? nie wiem kupiłem ją to zamiast klocków były kawałki blaszki i nie hamowało wcale więc porównania nie mam :D nie narzekam tył zablokuje bez problemu, przodu nie próbowałem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saperxxl Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 PROŻBA O POMOC!PANOWIE GDZIE MOŻNA ZMOTAĆ ŚRUBY DO NAPINACZY KOŁA ZA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 tam są chyba zwykłe śruby do dostania w każdym metalowym ?? co się stało z twoimi ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor9012 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam, mam crm'ke tylko o pojemności 75... Jaką świece macie w swoich motorkach/jaką polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endzi25 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam. panowie orientuje sie może z was ktoś gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do pompy wody do crm'ki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafe Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 witam mam zamiar kupić sobie honde crm 125 a to moje pierwsze takie poważniejsze moto nielicząc wsk 125 mam jedną na oku byłem oglądać a wiecrok 1993, 53tys przebiegu nieorginalne malowanieogólnie niewygląda żle , jest zarejestrowana , opłacona, bardzo dobre opony , wszystkie owiewki wady jakie są to jedna laga cieknie, niema wolnych obrotówjest zablokowana , tak myśle bo kręci sie do ok.7-8 tyś, ja jezdziłem po podwórku to niewydawał sie zamulonymysle że mógbym ją wziąć ale zastanawia mnie jak sprawa wygląda z silnikiem abym zaraz nie wydał majątku na remont silnika, niby niema nic niepokojącegowłasciciel mówił żę jak kupił go rok temu dał do przeglądu mechanikowi co orientuje sie w temacierozebrał zobaczył i złożyl (tak powiedział) pytanie brzmi czy warto go kupić czy łatwo zdjąć wszelkiego typu blokady aby śmigało to jak nalezy , na co zwrócić uwage przy zakupie takiego motocena do oddania za moto to 2500zł prosze o odpowiedz bo zalezy mi na czasiepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Brak wolnych obrotów i nie wkręcanie na obroty może świadczyć o kończącym sie tłoku. Z tego co wiem to CRM nie posiadały blokad na module. Nowy tłok ok 350, jeżeli jest nicasil i w dobrym stanie to zmieniasz i jeźdisz jak wytarty to najtaniej tulejowanie ok 350, jeżeli tuleja to szlif, nie wiadomo co z korbą. Jeśli byłby to tylko tłok to można brać, musisz zdecydować czy sie opłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafe Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 (edytowane) dziekuje za odpowiedztak myślałem że moze byc cos nietak bo jak sie teraz dowiedziałm ostatnio był u mechanika jak sie domyślam on swierdził że tłok sie konczy , a że wymiana i tlok sie cenią dlatego sprzedaje szkoda kasy pchac w remont jak sprawdzic czy to tylko tlok czy coś powaznego?reczej trzeba rozbierac i podpatrzyć a on nato nie pójdzie zadzonie najwyzej powiem co i jak jak bedzie chcaił sprzedac taniej o 400-500 zł to wezme Edytowane 26 Maja 2011 przez mafe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Można zmierzyć kompresje prawidłowo ok 12bar 9 to min. Może być też zablokowany zawór wydechowy w pozycji zamkniętej i też nie będzie sie wkręcał, dużo CRMek ma problem z przechodzeniem właśnie przez zakres 7-8tys ja też miałem i nie mogłem dojść co było, poczytaj ten temat to dowiesz sie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafe Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 najbardziej boje sie kosztów jak okaże sie zaraz po zakupie że silnik wymaga całkowitego remontuchociaż może byc i tak że to tylko blachostka i naprawde jest zdrowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 w crm jest jedna rzecz dosyć istotna i ukryta która ma bardzo duży wpływ na moc....pod bakiem obok modułu wydechowego będzie moduł sterujący modułem wydechowym pisze na nim TV i teraz 124 jest zablokowany a TV 78 odblokowany...........różnica jest taka że na TV 124 nigdy crm nie osiągnie pełnej mocy bo ten moduł nie otwiera zaworu wydechowego do końca, i wtedy albo wywalamy zawór i mamy bardzo słaby dół, albo latając z tym modułem godzimy się na to że będzie słabsza... zwróć na to uwagę bo kupno używanego modułu sterującego zaworem wydechowym to prawie mission impossible a mając TV 124 możesz wywalić wszystkie blokady a i tak motocykl nie będzie jeździł tak jak powinien.... ja doszedłem do tego po roku posiadania CRM i rycia w internecie, moja miała TV124 i mimo że teoretycznie kręciła do 10 tys obr bez problemu to jednak do konca z tą mocą było coś nie tak, dosyć anemicznie sie wkręcała na obroty i nie miała tyle jadu ile powinien mieć prawie 30KM motocykl... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek CRM250 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam!Mam problem z zakupem wału do Hondy CRM 250.Może jest ktoś w stanie pomóc?Ewentualnie mam pytanie: czy do CRM'ki 250 pasuje wał od CR 250??? Czy może będzie pasował od innego modelu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 NIe pamiętam, zeby ktos tu miał taki motocykl. Nie możesz regenerować starego wału? Co do wału z cr to na motorista.pl nie nawet częsci do crm i nie idzie porównać numerów katalogowych, ale cr ma prawdopodobnie całkiem inny silnik. Wg mnie pozostaje ci ebay bo w Polsce to rzadkie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.