Skocz do zawartości

krzysiek12

Forumowicze
  • Postów

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek12

  • Urodziny 07/22/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRM 125 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    podkarpacie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzysiek12

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. mi łyknie około 10-11 l., ale nie przeliczam tego na kasę, po prostu leje palivo i rura w teren nawet nie pamiętam kiedy ostatnio jeździłem na piątce, rzadko kiedy na czwórce, ale za to na pierwszych trzech nagminnie wypatruję tylko jakiejś skarpy albo górki---redukcja i już w locie, prawdziwy diabeł :icon_evil:
  2. czyli zostaje mi kupić od nsr-ki , na allegro taki widziałem za 130 zł zrobię z 2, porządny JEDEN sprostowanie do mojego poprzedniego postu : napisałem że na chłodnicy, mam ściągnięty na głowicy, ale jak ściągane też z korka na chłodnicy to też będzie dorze
  3. a i zapomniałem jeszcze dodać że ściągnąłem termostat na chłodnicy, bo wcześniej postał 1 min. i już gotowało płyn chłodniczy, może to wina tego że za szybki jest teraz przepływ? a pasował by gaźnik od yamahy dt 125? np. ten : http://www.allegro.pl/item1136173073_nowy_...mahy_dt125.html
  4. wcześniej jak był zalany to nie kopciło, a teraz tak, czyli do wymiany tylko uszczelniacz pod koszem sprzęgłowym?
  5. na zimno na pewno, kopci na biało, rzadko przełamuje się z blado-niebieskim, nie wiem jak na ciepło bo gaźnik rozregulowany na max-a , ale jak raz jechałem trochę dłużej to też kopciło jak cholera,a i jeszcze jedno po lekkim przechyleniu moto na bok to nie widziałem oleju na szybce kontrolnej czy może byś taka opcja że zaciąga olej przez uszkodzony simering pod koszem sprzęgła? pierścionki nie puszczają oleju bo niedawno sprawdzałem tłok i pierścienie- są ok. może wie ktoś gdzie można szukać pływaka, albo tej blaszki na niej zamocowanej, bo mam ją urwaną. gdyby któryś z Forumowiczów miał w zapasie to chętnie odkupię - dobrze zapłacę, a nie stać mnie na kupno nowego gaźnika odpalę tylko na ssaniu, bo jak wyłączę ssanie to gaśnie i muszę trzymać na gazie cały czas, nie powiem ci na jakich obrotach bo gaźnik jest rozregulowany wszystko w moto jest ok tylko ten gaźnik i ewentualnie uszczelnienie wału
  6. strasznie mi kopci po odpaleniu, co może być tego przyczyną? może simeringi na wale do wymiany? mieszankę robię jak należy.
  7. a tak swoją drogą taka 500-ka w terenie ile łyknie :icon_question:
  8. napisz czy masz iskrę, może to cewka się spaliła , ja tak miałem
  9. już doszedłem co było przyczyną braku iskry , a mianowicie cewka zapłonowa :crossy: co najlepsze, to aby sprawdzić czy pozostała elektryka jest OK podłączyłem cewkę samochodową pod moto, i iskra jarzy jak nie wiem :icon_twisted: :bigrazz: , stara cewka dawała bardzo słabą iskrę, i bardzo słabą całe moto ok, tylko ten cholerny gaźnik, nie wiem jak go ustawić? na ssaniu odpali, albo i nie, a jeśli już chodzi to tylko do 5-6 tys., jak dam manetkę do końca to gaśnie, a i jeszcze jedno jak wyłączę ssanie to natychmiast gaśnie. niech któryś z kolegów dokładnie napiszę gdzie się ustawia poziom paliwa, bo ja kompletnie nie wiem pozdrawiam
  10. tak z grubsza już wiem co siadło, moduł zapłonu albo cewka bo nie daje iskry moduł i silniczek zaworu sprawdziłem i są ok czy cewka zapłonowa z MTX albo CRM 80 będzie pasować do 125?
  11. mój kumpel ma CRF 450 i zamontowany w nim seryjny przelot, coś pięknego :buttrock:
  12. Damiano :notworthy: może ty coś poradzisz w sprawie mojej CRM -ki :notworthy:
  13. no nie zaprzeczę, przynajmniej mój komar chodzi :icon_biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...