Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewne pytanie odnośnie przednich amortyzatorów.

 

Otóż skończył mi się w nich płyn i tak :

 

*w jaki sposób lać płyn od góry czy jakiś inne miejsce?

 

*Jaki lać płyn?

 

*Gdzie go kupić i jaki jest jego koszt (około)

 

Serdecznie pozdrawiam MxFan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jackuzy ja znam kolory przewodów, tylko nie wiem w których gniazdach mają być umieszczone. Schematy od NSR nic nie dają, bo tam jest moduł AC CDI, a w NSR zastosowano noduł DC CDI. Jeśli ktoś może to niech opisze kolory w gnieździe modułu (schemat poniżej).

 

[a b] [e]

[c d] [f]

 

w serwisówce masz dwa schematy... jeden jest do CRm drugi do NSR i tak wiem ze jedno do drugiego nie pasuje chociaż zbliżone jest bardzo.

 

 

niestety nie mam teraz jak sprawdzić pinoutu tego złącza...

 

 

MX fan.... JAK TO SKOŃCZYŁ CI SIĘ PŁYN W AMORTYZATORACH????????????????????????????????

 

Jak masz wywalone uszczelniacze w kosmos to je zmień a nie będziesz płyn dolewał... a dokładniej olej amortyzatorowy...

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalnie, gdy odbijają to jest taki dźwięk jakby o coś uderzyły. Odkręciłem a tam sucho. No a uszeczelniacze mam w porządku.

 

Płyn amortyzatorowy mówisz... To jakiś specjalny ma być czy taki standard?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalnie, gdy odbijają to jest taki dźwięk jakby o coś uderzyły. Odkręciłem a tam sucho. No a uszeczelniacze mam w porządku.

 

Płyn amortyzatorowy mówisz... To jakiś specjalny ma być czy taki standard?

 

 

OLEJ!

 

odkreciłeś a tam sucho to gdzie się podział? nawet nie wiesz jakie masz uszczelniacze jak nie masz oleju i tak jeździsz na samych sprężynach ;] .... gratuluję ....

 

do CRm zdaje się ze jest 15W olej do amortyzatorów... kupisz w sklepie motoryzacyjnym, motocyklowym albo na allegro ;] a tak w ogóle to POSZUKAŁ BYŚ kurde trochę po forum bo podobnych tematów było milion pięćset, jak się zmienia olej i jaki jest znajdziesz też na 100% w seriwsówce tylko trzeba kurde chceć ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie to bardzo dziwi bo w szwajcarskich papierach mam napisane 8.90 kw czyli około 12 koni

coś mi się nie chce wierzyć że tak mało, bo naprawdę ma buta i jest zrywny .

jest z 1990 roku

???????///?????

wydaje mi się co najmniej na ok 22-24 konie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie to bardzo dziwi bo w szwajcarskich papierach mam napisane 8.90 kw czyli około 12 koni

coś mi się nie chce wierzyć że tak mało, bo naprawdę ma buta i jest zrywny .

jest z 1990 roku

???????///?????

wydaje mi się co najmniej na ok 22-24 konie...

 

 

Jak masz wyjęty dławik z wydechu to masz te 24kunie... jak dodatkowo jeszcze masz nieco ostrzejsze przełożenie to na pewno zbiera ci się fajnie :P

 

a w dokumentach to sobie mogą pisać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ją kupiłem to była odblokowana, oprócz dławika na wydechu i na module, pozbyłem się jednego i przerobiłem drugie i wtedy chodziło fajnie :bigrazz:

też tak sądzę że w papierach robią mętlik, chociaż nie do końca bo będąc nowa w 1990 r. na pewno była zbliżona do tego co jest w dokumentach ( full blokada) :wink:

 

a oto moja CRM-ka http://zapodaj.net/c040e379078e.bmp.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

proszę o natychmiastową pomoc

coś się stało z moją CRM-ką , więcej jak 3-4tys obrotów nie załapie pojadę tylko na 1 i to wolno, a dalej to dusi się i strzela

gaźnik czyściłem, ale może to znowu on ;(

 

 

Zaglądałeś do cylka albo mierzyłeś kompreche? może ci pierścienie wydmuchało....

 

moze też się zatkać coś w gaźniku... ale gotowej recepty ci nie podam....

 

 

moja CRMa stoi od dwóch tygodni ... pękł mi łańcuch i roz**bał okolice zębatki zdawczej... wymyśliłem jak załatać... ale nie ma czasu ;/ echhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-zapowietrzony układ chłodzenia

-zatkana kamieniem chłodnica (przypadek bardzo rzadki ktoś musiałby używać wody zamiast płynu )

-zatkany przewód

-brudna chłodnica

 

pozatym co to znaczy bardzo ?? gotuje sie woda ?? po jakim czasie i w jakich warunkach ??

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go kupilem byl zalany wodom niewiedzialem? i zimom zamarzla, zagotowala sie hlodnica j*bla pompka i termostat wyczyscilem wszystko sprenzarkom ale nic nie pomoglo po przejechaniu 5km na polowie gazu tenperatura wchodzi na czerwone

Edytowane przez saperxxl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jackuzy właśnie dziś sprawdzałem cylek i pierścienie - są OK

przy dozowniku był pęknięty wężyk i nie był oleju :banghead: ale to chyba nie przez to , bo ja robię mieszankę.

gaźnik non stop czyszczę z nadzieją że to może on, ale chyba nie

Jeszcze kiedyś odpaliła i coś tam to chodziła na jałowym, oczywiście że na po-pych, bo z kopniaka ani rusz, a teraz za cholerę nic ;( , świeca jest brązowa, nie mam pojęcia co mogło się stać, może zaprowadzić do mechanika samochodowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 biegu muszę ją długo piłować na tych 6 tysiącach, aż w końcu zaskakuje i bardzo szybko wkręca się na 10-11 sympatycznie przyspieszając. Potem wrzucam 2 i znów piłowanie ale już krócej i ładnie się wkręca. Na 4 biegu dochodzi do około 100 km/h i 10 tys obrotów. Niestety wrzucenie 5 i 6 powoduje spadek obrotów do hmm 6-7 tysiecy no i zmniejszanie predkosci. Z przodu mam 14 zębów , a z tyłu no nie pamiętam 40 albo 45, ale chyba 40. Czy na takich przełożeniach aż tak mocno by słabł na 5 i 6 biegu?

 

W sumie całe poprzednie lato nic z tym nie zrobiłem. Teraz wymieniłem gaźnik i wciąż jest nie tak. Nie mam absolutnie żadnych pomysłów co może być popsute. Na luzie pięknie kręci do oporu. Wrzucam jedynkę i suka zatrzymuje się na 6 tysiącach i nie idzie dalej. Moduł wydechowy? Niby jak kopię i zaglądam to się kręci do góry ok. Moduł zapłonowy, cewka? Może sprzęgło, ale nie wygląda to na problem mechaniczny, chociaż kto wie. Kompletny brak pomysłów. Znacie dobrego magika w stolycy który da radę tej kupie gówna? Płacę żywą gotówką :P.

Edytowane przez DJ Volt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...