Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też mam dławienie się przy przechodzeniu przy czym u mnie pojawia się raz gdy dłuższa chwilę silnik pracuje ponizej 7k. Gdy wejdzie wyzej raz przynajmniej dalej się juz nie dławi, dopuki nie zejdę poniżej na dłużej niz kilka minut... ja tego juz nie ruszam, przezwyczaiłem się (trzeba pamietać zeby przegazować jak się chce odkręcić)

 

Co do pływaka to się zdejmuje go wyciągając ten pręcik.... trzeba to zrobić umiejętnie (i zdaje się ze tylko w jedną stronę sie przesuwa). Nabieranie paliwa NIE jest normalne ;] Gaźnik jest taki sam w NSR, RX, i większości włoskich 125 również tych scigaczowatych... trzeba tylko dobrac dysze... pasować powinien też gaźnik z płaską przepustnicą od CRki ale tutaj też zabawa z dyszami była by prawdopodobnie potrzebna.

 

Generalnie uszczelnij ten pływak to podstawa... i ustaw prawidłowy poziom paliwa i ściągnij sobie serwisuwkę tam masz dużo obrazków (dla tych co nie rozumieją francuskiego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm`ka już śmiga jak cholera, i teraz tak mam pytanko odnośnie amortyzatora z tyłu.

 

1. Da się go "utwardzić" trochę, bo u mnie mięciutki jak poduszka. O ile wiem w Yamaszce YZ 250 dało się "utwardzić" amorek tylni.

 

2. Jak to zrobić :)

 

 

Z poważaniem MxFan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wyjaśniam jak taką prędkość osiągnąłem, a mianowicie założyłem szosówkę , bo kostka tyle nie pociągnie- zajebiście hamuje, zębatki 13/ 40 i trasa w poziomie, nie z górki !

a czym mierzyłem, no przecież nie licznikiem rowerowym, chociaż "uparty polak wszystko potrafi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli oryginalnym licznikiem mierzyłeś to odejmij z 10km/h ;)

 

ja swoją pociołem na 5 (6 nie chciała wejść) 128 na liczniku Vapour trailtecha... w tym samym czasie licznik w DRZ kumpla wskazywał 150km/h ;] Orginalny oczywiscie liczniczek.... ale to stare dzieje ;)

 

 

także wiesz ;) jak to z tymi wskazaniami.... na ten moment moje maks na kostkach z aktualnym stanem silnika to 117km/h zapamiętane przez licznik ;) ale pomiar obwodu koła może nieco kłamać :P (stan na 3 maja ;) )

 

ten gaźnik może za nisko ustawiłeś?? poziom znaczy się, iglica na drugim ząbku od góry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro poniedziałek to coś pokombinuję :bigrazz:

 

 

tak sobie myślę że to sprzęt w teren, i nie potrzeba zawrotnej prędkości :eek:

chociaż na asfalt też wymiata równo, karzdy ma inne upodobania :crossy:

a i jeszcze małe pytanko :icon_question: ten licznik to elektronik, i jakiej marki :icon_question:

ja mam oryginała i chodził do puki nie wytarł się plastikowy przegub w ślimaku zamocowany do koła - pewnie się domyślasz. Może wiesz ile to kosztuje? albo jakiś namiar na sklep internetowy, byłbym wdzięczny :buttrock: :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze ślimak tylko oryginał w salonie Hondy, ale moze od czegoś innego też pasować, niemniej ja nie wiem .... moje zegary uległy rozpadowi w wyniku kontaktu z ziemią wiec zakupiłem Vapora a właściwie dostałem ze stanow ;) a nazwe Ci napisałem Trail Tech Vapour ;]

tak to wygląda http://img170.imageshack.us/img170/1205/dsc08708.jpg mniej wiecej... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich posiadaczy CRMek. To mój pierwszy post choć przeglądam to forum od roku i wiele się tu dowiedziałem.

Bardzo proszę jakąś uczynną duszę o podanie schematu podłączenia przewodów do modułu zapłonowego (prawdopodobnie CI585). Wystarczy mi jeśli dostanę kolory kabli i miejsca w które wchodzą.

Okazało się że poprzedni właściciel włożył moduł od XLR250 dzięki czemu jestem do tyłu: nicasil, 2x wosner, zawór wydechowy, o pierdołach nie wspomnę.

Sprawa jest PILNA, a w okolicy nie mam nikogo z takim sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jackuzy ja znam kolory przewodów, tylko nie wiem w których gniazdach mają być umieszczone. Schematy od NSR nic nie dają, bo tam jest moduł AC CDI, a w NSR zastosowano noduł DC CDI. Jeśli ktoś może to niech opisze kolory w gnieździe modułu (schemat poniżej).

 

[a b] [e]

[c d] [f]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...