bonio Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ilością oleju nie reguluje sie twardości lecz jego gęstością, oleju leje sie tyle ile zaleca serwisówka, jeżeli nie masz daj e-maila to ci prześle. [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Wysłałem ci bonio, ale miałem ją tylko na poczcie i teraz ty musisz rozsyłać bo nie zapisałem :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimp Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 (edytowane) W związku że jestem tutaj nowy więc na wstępie Witam Wszystkich. A więc mam mały problem otóż, gdzie dostane "tulejki ślizgowe" przedniego zawieszenia do CRM125 (nr20 i 24 na zdjęciu) http://img715.imageshack.us/img715/5856/hondacrm.png , ewentualnie cały zestaw naprawczy? Oraz może ktoś wie w jakich motocyklach były montowane lagi o średnicy 41.7mm? pozdr.gimp Edytowane 22 Lutego 2010 przez gimp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Gimp-> dostaniesz te tulejki w najbliższym ci autoryzowanym salonie Hondy... zamiennika nie znajdziesz nie ma szans.... krzysiek.. blokada jest zwężeniem wlotu do dyfuzora, jeżeli masz ślady szlifowania spawów to na 100% nie masz blokady, jezeli wchodzą cio w te rurkę teraz 3 palce to nie masz najprawdopodobniej blokady... niemniej wszelkie wątpliwości rozwiała by fotka obrazująca jak to wygląda :) co do serwisówki... pisałem już 800 razy link jest w temacie! poszukajcie to będziecie mieli.... ;] i tak jest po francusku a inna nie istnieje w formie elektronicznej ;] a przynajmniej nie znalazłem innej niz ta w linku szukając tydzień po necie ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 spoko serwisówkę już mam :biggrin: szlifu nie ma, ale na pewno jest to blokada, bo jest bardzo wąski przelot. interesuje mnie starter elektryczny,i nie wiem czy potrzebny jest jakiśdodatkowy moduł, nie miałem okazji przyglądnąć się w nsr-ce. może ktoś objaśni tą elektrykę :crossy: a pro po salonu Hondyto dowiedziałem się ile kosztuje całe siedzenie :icon_eek: okołó cztery stówy :eek: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) a na jaką cholerę ci rozrusznik??? zeby go wstawić musisz zmienić magneto, alternator, połowę karteru (co już będzie trudne bo nie zgadza się górne mocowanie silnika w silnikach NSR i CRM) no i akumulator, do tego przełączniki ze starterem i przekaźnik rozrusznika....dodatkowo jest w takim miejscu ze większy kamień zrobi z niego sieczkę ;].... gra totalnie nie warta świeczki ;] lepiej zostań przy kopajce, to jest mały dwutakt, to sie ręką odpala ;] w salonie hondy są tańsze i droższe rzeczy.... siedzenia i plastiki nalezą do droższych tanie są uszczelniacze, i rożnego rodzaju pierdoły ale zamiast robic oczy na cenę siedzenia poszukaj używki... w salonie kupuje się tylko części nie dostępne inaczej nigdzie indziej. Edytowane 24 Lutego 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 ja siedzenie zrobię u tapicera, chodzi tu tylko o sam materiał, bo gąbka jest dobra. koszty znikome :biggrin: na pewno zrezygnuję z tej przeróbki,na razie nie mogę sobie pozwolić na takie koszty. a i jeszcze jedno, czy akumulator jest potrzebne do czegoś ważniejszego w motorku, ( sterowanie silnika zaworu) bo po za tym wiem że zasila postojówki kiedy nie pracuje i takie tam pierdoły... ( aku padło całkowicie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) Siedzenie najlepiej obić skajem. Teoretycznie akumulator nie jest potrzebny, ale słyszałem plotki że niby nie da się odpalić CRM po wyjęciu aku, co jest dziwne bo nawet DRZ odpala bez akumulatora (z pycha)a co dopiero na kopke. Ja przez pewien czas nie miałem aku w DT i jeździł normalnie. Edytowane 24 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 to nie są plotki, mi również dobrze się odpala bez aku czy kopka od nsr 50 spasuje do crm 125 tu jest link http://moto.allegro.pl/item902965792_kopni...nsr_50_ns1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Jeżeli chcesz zamontować rozrusznik to jest dużo roboty z tym, miałem silnik od NSRki u siebie, inne jest magneto, cewki, karter, instalacja, moduł nie wiem, ogólnie gra nie warta świeczki, chyba że cały silnik z instalacją od NSR ale wtedy masz biegi odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Biegi to kwestia odrotnego wsadzenia wybieraka w skrzyni... ale trzeba rozpołowić silnik.... inna sprawa ze cała przeróbka jest ogólnie bez sensu.... w temacie plotek to kolega krzysiek chyba się omylił w czytaniu :P plotka mówi ze CRM nie pali bez akku a plotka pochodzi odemnie bo MOJA NIE PALI bez akku :P sprawdzone, przetestowane po porstu nie chodzi bez aku... nie wiem dlaczego i co jest przyczyną ale tak mam. Oczywiście nie mówię ze wszystkie nie palą.... kopka pewnie pasuje ale ma nieco inny kształt. jak nie jestes pewny zmierz swój wieloklin i poproś sprzedawce zeby zmierzył w tej kopce też. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Ja kiedy kupiłem DR nie miałem aku i tak jeździłem przez jakiś czas. Jeździła normalnie, tylko światła się ustabilizowały. Ale lepiej jest mieć ten aku, ponieważ alternator kiedy nie ma odbioru prądu, dostaje po dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 tak w skrócie poznałem wszystkie części crm-ki z tego powodu że rozebrana jest na przysłowiowe "części pierwsze", ale spoko tylko to co było potrzebne do remontu- silnik i rama (malowanie) :buttrock: :biggrin: pytam tak czysto teoretycznie, czy jest możliwe obniżenie górnego mocowania amorka,a co za tym idzie podwyższenie motoru (siedzenia) do góry? jakieś wstawki ,bądź mocowanie? próbował ktoś kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Ale to co???? CRMa ci za niska??????????? ołkej.. rozumiem ze jesteś wzrostu Na'vi tak? możesz kombinować z kostkami tak jak w dt robili .... najpierw sobie skręć sprężynę... moto się podniesie a jak chcesz kombinować to lepiej chyba zapotać amora z którejś CRki... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endzi25 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Witam wszystkich zostałem właśnie posiadaczem Hondy CRM 125 ( tuning 160ccm) myśle ze bede mógł liczyć na waszą pomoc w sprawach technicznych narazie zdjęcia garażowe : http://bikepics.com/members/endziren/90crm/ pozdrawiam Edytowane 23 Marca 2010 przez endzi25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.