Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

W związku że jestem tutaj nowy więc na wstępie Witam Wszystkich.

A więc mam mały problem otóż, gdzie dostane "tulejki ślizgowe" przedniego zawieszenia do CRM125 (nr20 i 24 na zdjęciu) http://img715.imageshack.us/img715/5856/hondacrm.png ,

ewentualnie cały zestaw naprawczy?

Oraz może ktoś wie w jakich motocyklach były montowane lagi o średnicy 41.7mm?

pozdr.gimp

Edytowane przez gimp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gimp-> dostaniesz te tulejki w najbliższym ci autoryzowanym salonie Hondy... zamiennika nie znajdziesz nie ma szans....

 

krzysiek.. blokada jest zwężeniem wlotu do dyfuzora, jeżeli masz ślady szlifowania spawów to na 100% nie masz blokady, jezeli wchodzą cio w te rurkę teraz 3 palce to nie masz najprawdopodobniej blokady... niemniej wszelkie wątpliwości rozwiała by fotka obrazująca jak to wygląda :)

 

co do serwisówki... pisałem już 800 razy link jest w temacie! poszukajcie to będziecie mieli.... ;] i tak jest po francusku a inna nie istnieje w formie elektronicznej ;] a przynajmniej nie znalazłem innej niz ta w linku szukając tydzień po necie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko serwisówkę już mam :biggrin:

szlifu nie ma, ale na pewno jest to blokada, bo jest bardzo wąski przelot.

interesuje mnie starter elektryczny,i nie wiem czy potrzebny jest jakiśdodatkowy moduł, nie miałem okazji przyglądnąć się w nsr-ce. może ktoś objaśni tą elektrykę :crossy:

 

 

 

a pro po salonu Hondyto dowiedziałem się ile kosztuje całe siedzenie :icon_eek: okołó cztery stówy :eek: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na jaką cholerę ci rozrusznik??? zeby go wstawić musisz zmienić magneto, alternator, połowę karteru (co już będzie trudne bo nie zgadza się górne mocowanie silnika w silnikach NSR i CRM) no i akumulator, do tego przełączniki ze starterem i przekaźnik rozrusznika....dodatkowo jest w takim miejscu ze większy kamień zrobi z niego sieczkę ;].... gra totalnie nie warta świeczki ;] lepiej zostań przy kopajce, to jest mały dwutakt, to sie ręką odpala ;]

 

 

w salonie hondy są tańsze i droższe rzeczy.... siedzenia i plastiki nalezą do droższych tanie są uszczelniacze, i rożnego rodzaju pierdoły ale zamiast robic oczy na cenę siedzenia poszukaj używki... w salonie kupuje się tylko części nie dostępne inaczej nigdzie indziej.

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja siedzenie zrobię u tapicera, chodzi tu tylko o sam materiał, bo gąbka jest dobra. koszty znikome :biggrin:

na pewno zrezygnuję z tej przeróbki,na razie nie mogę sobie pozwolić na takie koszty.

 

a i jeszcze jedno, czy akumulator jest potrzebne do czegoś ważniejszego w motorku, ( sterowanie silnika zaworu) bo po za tym wiem że zasila postojówki kiedy nie pracuje i takie tam pierdoły... ( aku padło całkowicie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzenie najlepiej obić skajem.

 

Teoretycznie akumulator nie jest potrzebny, ale słyszałem plotki że niby nie da się odpalić CRM po wyjęciu aku, co jest dziwne bo nawet DRZ odpala bez akumulatora (z pycha)a co dopiero na kopke.

 

Ja przez pewien czas nie miałem aku w DT i jeździł normalnie.

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz zamontować rozrusznik to jest dużo roboty z tym, miałem silnik od NSRki u siebie, inne jest magneto, cewki, karter, instalacja, moduł nie wiem, ogólnie gra nie warta świeczki, chyba że cały silnik z instalacją od NSR ale wtedy masz biegi odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi to kwestia odrotnego wsadzenia wybieraka w skrzyni... ale trzeba rozpołowić silnik....

 

inna sprawa ze cała przeróbka jest ogólnie bez sensu....

 

w temacie plotek to kolega krzysiek chyba się omylił w czytaniu :P plotka mówi ze CRM nie pali bez akku a plotka pochodzi odemnie bo MOJA NIE PALI bez akku :P sprawdzone, przetestowane po porstu nie chodzi bez aku... nie wiem dlaczego i co jest przyczyną ale tak mam. Oczywiście nie mówię ze wszystkie nie palą....

 

kopka pewnie pasuje ale ma nieco inny kształt. jak nie jestes pewny zmierz swój wieloklin i poproś sprzedawce zeby zmierzył w tej kopce też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w skrócie poznałem wszystkie części crm-ki z tego powodu że rozebrana jest na przysłowiowe "części pierwsze", ale spoko tylko to co było potrzebne do remontu- silnik i rama (malowanie) :buttrock: :biggrin:

 

pytam tak czysto teoretycznie, czy jest możliwe obniżenie górnego mocowania amorka,a co za tym idzie podwyższenie motoru (siedzenia) do góry?

jakieś wstawki ,bądź mocowanie? próbował ktoś kiedyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co???? CRMa ci za niska??????????? ołkej.. rozumiem ze jesteś wzrostu Na'vi tak?

 

możesz kombinować z kostkami tak jak w dt robili .... najpierw sobie skręć sprężynę... moto się podniesie a jak chcesz kombinować to lepiej chyba zapotać amora z którejś CRki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich

zostałem właśnie posiadaczem Hondy CRM 125 ( tuning 160ccm)

myśle ze bede mógł liczyć na waszą pomoc w sprawach technicznych

narazie zdjęcia garażowe : http://bikepics.com/members/endziren/90crm/ pozdrawiam

Edytowane przez endzi25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...