Skocz do zawartości

Suzuki GSX 650 F


Rekomendowane odpowiedzi

Uuuu mamy chyba pierwszego na forum uzytkownika nowego GSX 650 f-a :)

 

Szczerze mówiąc, to ciekawy jestem jak sie maszyna sprawuje w porównaniu z jej poprzednikiem czyli słynnym jajkiem.

 

Szkoda tylko, ze nie została stara pojemnośc z wiekszego jajka czyli 750 - to byłaby bardzo ciekawa propozycja w stronę można powiedzieć poważniejszych turystów.

 

Ps. Tyle lat robili stare jajko i praktycznie nie miało słabych punktów. Teraz zaczeli kombinować z jakimiś natryskami na skrzynie i nie wiem czym jeszcze i już sie zaczyna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jakiego typu problem z pierwszym biegiem?

Cześć,

Nie zawsze wskakuje z biegu neutralnego. Dopiero po przetoczeniu kilku centymetrów można bez problemów wrzucić jedynkę. Jest to szczególnie wkur.. w jeździe miejskiej.

Pozdrawiam

PS

Wszystko bylo by dobrze gdyby nie nadmiar plastików. GSX może i ładnie wygląda ale żałuję, że nie kupiłem bandyty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Nie zawsze wskakuje z biegu neutralnego. Dopiero po przetoczeniu kilku centymetrów można bez problemów wrzucić jedynkę. Jest to szczególnie wkur.. w jeździe miejskiej.

Pozdrawiam

PS

Wszystko bylo by dobrze gdyby nie nadmiar plastików. GSX może i ładnie wygląda ale żałuję, że nie kupiłem bandyty.

 

To jest problem występujący we wszystkich nie zsynchronizowanych skrzyniach biegów czyt. wszystkich motocyklach :buttrock:

 

Jak nie chce wskoczyć popuść sprzęgła i spróbuj jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest problem występujący we wszystkich nie zsynchronizowanych skrzyniach biegów czyt. wszystkich motocyklach :icon_mrgreen:

 

Jak nie chce wskoczyć popuść sprzęgła i spróbuj jeszcze raz

Ok Efendi tylko zbyt często się to się przytrafia w porównaniu do hondy CBF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu mamy chyba pierwszego na forum uzytkownika nowego GSX 650 f-a

 

Spokojnie, ja byłem pierwszy :). Bardzo fajny motocykl, a problemów ze sprzynią nie stwierdziałem, podejrzewam tutaj jakiś pośpiech czy niedokładność w działaniach właściciela. Albo masz źle ustawioną dźwignię, to też możliwe i w nienaturalny sposób zaginasz nogę, co komplikuje całą sprawę.

 

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445...aty_krola_.html

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie brak problemów z jedynką natomiast dwójka bardzo często mi nie wchodzi - skok dźwigni jest dużo większy niż przy innych biegach i trzeba to robić bardzo dokładnie.

 

Niestety obserwuję też dziurę w obrotach przy ~4700. Objawia się to tym, że motocykl samoczynnie delikatnie przyspiesza i zwalnia przy tej prędkości obrotowej. Niesamowicie wkurzające - miałem to samo w GS 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, od 3 miesięcy jeżdzę gsx650f,podobnie jak kolega , czasami mam problem z dwójką..Wygląda to tak: po przejechaniu pierwszych kilometrów, na nierozgrzanym silniku,skrzyni dwojka wchodzi bez problemów, na rozgrzanym jest juz troche gorzej..ale.. przejechałęm "już" 4000km, muszę stwierdzić ,że to raczej moja wina niż producenta, trzeba przyzwyczaić się i, z większym wyczuciem machać dzwigienką między zmianami z 1 na 2, reszta bez zarzutu. Chciałbym zapytać ustawienie kontrolki do obrotów,podobno jest taka opcja ,że przy określonych przez użytkownika obrotach zapala się dioda,jak to zrobić,nie mam książeczki obsługi,zaginęła w akcji:)..?

PS. v-max, mojego "jajka" 227km/h,jechał ktoś szybciej,pytam z ciekawości...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witajcie, od 3 miesięcy jeżdzę gsx650f,podobnie jak kolega , czasami mam problem z dwójką..Wygląda to tak: po przejechaniu pierwszych kilometrów, na nierozgrzanym silniku,skrzyni dwojka wchodzi bez problemów, na rozgrzanym jest juz troche gorzej..ale.. przejechałęm "już" 4000km, muszę stwierdzić ,że to raczej moja wina niż producenta, trzeba przyzwyczaić się i, z większym wyczuciem machać dzwigienką między zmianami z 1 na 2, reszta bez zarzutu. Chciałbym zapytać ustawienie kontrolki do obrotów,podobno jest taka opcja ,że przy określonych przez użytkownika obrotach zapala się dioda,jak to zrobić,nie mam książeczki obsługi,zaginęła w akcji:)..?

PS. v-max, mojego "jajka" 227km/h,jechał ktoś szybciej,pytam z ciekawości...?

Nie mam przy sobie książki. Jak sprawa jest aktualna postaram się wieczorem zamieścić opis ustawiania kontrolki obrotów.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

Mam pytanie do użytkowników sprzętu jak w temacie. Czy u Was też występuje problem z pierwszym biegiem oraz wkurzające wibracje w okolicach 3 tys obrotów ?

Pozdrawiam,

 

 

W moim jest problem z przejściem z 1 na 2 "bardzo głośne"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze opiszesz ten problem? Co to znaczy "bardzo glosne"? Ze glosno zmienia sie bieg?

bieg 2 wchodzi z głośnym zgrzytem i czasami nie przeskoczy od razu na 2 tylko najpierw luz i jeszcze raz dopiero 2. lepiej jest jak nie spuszczam gazu do końca wtedy jest łagodniej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...