Cezary Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam,Mam pytanie do użytkowników sprzętu jak w temacie. Czy u Was też występuje problem z pierwszym biegiem oraz wkurzające wibracje w okolicach 3 tys obrotów ?Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bravo1 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam,Mam pytanie do użytkowników sprzętu jak w temacie. Czy u Was też występuje problem z pierwszym biegiem oraz wkurzające wibracje w okolicach 3 tys obrotów ?Pozdrawiam, witam jakiego typu problem z pierwszym biegiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Uuuu mamy chyba pierwszego na forum uzytkownika nowego GSX 650 f-a :) Szczerze mówiąc, to ciekawy jestem jak sie maszyna sprawuje w porównaniu z jej poprzednikiem czyli słynnym jajkiem. Szkoda tylko, ze nie została stara pojemnośc z wiekszego jajka czyli 750 - to byłaby bardzo ciekawa propozycja w stronę można powiedzieć poważniejszych turystów. Ps. Tyle lat robili stare jajko i praktycznie nie miało słabych punktów. Teraz zaczeli kombinować z jakimiś natryskami na skrzynie i nie wiem czym jeszcze i już sie zaczyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 witam jakiego typu problem z pierwszym biegiem?Cześć,Nie zawsze wskakuje z biegu neutralnego. Dopiero po przetoczeniu kilku centymetrów można bez problemów wrzucić jedynkę. Jest to szczególnie wkur.. w jeździe miejskiej.PozdrawiamPSWszystko bylo by dobrze gdyby nie nadmiar plastików. GSX może i ładnie wygląda ale żałuję, że nie kupiłem bandyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Cześć,Nie zawsze wskakuje z biegu neutralnego. Dopiero po przetoczeniu kilku centymetrów można bez problemów wrzucić jedynkę. Jest to szczególnie wkur.. w jeździe miejskiej.PozdrawiamPSWszystko bylo by dobrze gdyby nie nadmiar plastików. GSX może i ładnie wygląda ale żałuję, że nie kupiłem bandyty. To jest problem występujący we wszystkich nie zsynchronizowanych skrzyniach biegów czyt. wszystkich motocyklach :buttrock: Jak nie chce wskoczyć popuść sprzęgła i spróbuj jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 To jest problem występujący we wszystkich nie zsynchronizowanych skrzyniach biegów czyt. wszystkich motocyklach :icon_mrgreen: Jak nie chce wskoczyć popuść sprzęgła i spróbuj jeszcze razOk Efendi tylko zbyt często się to się przytrafia w porównaniu do hondy CBF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Nowy motocykl - daj jej troche popracowac, powinno byc lepiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Uuuu mamy chyba pierwszego na forum uzytkownika nowego GSX 650 f-a Spokojnie, ja byłem pierwszy :). Bardzo fajny motocykl, a problemów ze sprzynią nie stwierdziałem, podejrzewam tutaj jakiś pośpiech czy niedokładność w działaniach właściciela. Albo masz źle ustawioną dźwignię, to też możliwe i w nienaturalny sposób zaginasz nogę, co komplikuje całą sprawę. http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445...aty_krola_.html Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 U mnie brak problemów z jedynką natomiast dwójka bardzo często mi nie wchodzi - skok dźwigni jest dużo większy niż przy innych biegach i trzeba to robić bardzo dokładnie. Niestety obserwuję też dziurę w obrotach przy ~4700. Objawia się to tym, że motocykl samoczynnie delikatnie przyspiesza i zwalnia przy tej prędkości obrotowej. Niesamowicie wkurzające - miałem to samo w GS 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytek81 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witajcie, od 3 miesięcy jeżdzę gsx650f,podobnie jak kolega , czasami mam problem z dwójką..Wygląda to tak: po przejechaniu pierwszych kilometrów, na nierozgrzanym silniku,skrzyni dwojka wchodzi bez problemów, na rozgrzanym jest juz troche gorzej..ale.. przejechałęm "już" 4000km, muszę stwierdzić ,że to raczej moja wina niż producenta, trzeba przyzwyczaić się i, z większym wyczuciem machać dzwigienką między zmianami z 1 na 2, reszta bez zarzutu. Chciałbym zapytać ustawienie kontrolki do obrotów,podobno jest taka opcja ,że przy określonych przez użytkownika obrotach zapala się dioda,jak to zrobić,nie mam książeczki obsługi,zaginęła w akcji:)..? PS. v-max, mojego "jajka" 227km/h,jechał ktoś szybciej,pytam z ciekawości...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Witajcie, od 3 miesięcy jeżdzę gsx650f,podobnie jak kolega , czasami mam problem z dwójką..Wygląda to tak: po przejechaniu pierwszych kilometrów, na nierozgrzanym silniku,skrzyni dwojka wchodzi bez problemów, na rozgrzanym jest juz troche gorzej..ale.. przejechałęm "już" 4000km, muszę stwierdzić ,że to raczej moja wina niż producenta, trzeba przyzwyczaić się i, z większym wyczuciem machać dzwigienką między zmianami z 1 na 2, reszta bez zarzutu. Chciałbym zapytać ustawienie kontrolki do obrotów,podobno jest taka opcja ,że przy określonych przez użytkownika obrotach zapala się dioda,jak to zrobić,nie mam książeczki obsługi,zaginęła w akcji:)..? PS. v-max, mojego "jajka" 227km/h,jechał ktoś szybciej,pytam z ciekawości...? Nie mam przy sobie książki. Jak sprawa jest aktualna postaram się wieczorem zamieścić opis ustawiania kontrolki obrotów. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIWY1977 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam, Mam pytanie do użytkowników sprzętu jak w temacie. Czy u Was też występuje problem z pierwszym biegiem oraz wkurzające wibracje w okolicach 3 tys obrotów ? Pozdrawiam, W moim jest problem z przejściem z 1 na 2 "bardzo głośne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 W moim jest problem z przejściem z 1 na 2 "bardzo głośne" Moze opiszesz ten problem? Co to znaczy "bardzo glosne"? Ze glosno zmienia sie bieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIWY1977 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Moze opiszesz ten problem? Co to znaczy "bardzo glosne"? Ze glosno zmienia sie bieg? bieg 2 wchodzi z głośnym zgrzytem i czasami nie przeskoczy od razu na 2 tylko najpierw luz i jeszcze raz dopiero 2. lepiej jest jak nie spuszczam gazu do końca wtedy jest łagodniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 bieg 2 wchodzi z głośnym zgrzytem i czasami nie przeskoczy od razu na 2 tylko najpierw luz i jeszcze raz dopiero 2. lepiej jest jak nie spuszczam gazu do końca wtedy jest łagodniej Zle biegi zmieniasz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.