LORD VADER Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 a ja jeszcze chciałbym dodać , ze moto będzie mi odpowiadać jeśli po odpaleniu usłyszę piękny gwizd kółek rozrządu, bo vfr musi gwizdać , m.in. dlatego V-tec to dla mnie osobny model, nie vfr, Pzdr Już w V-tec go nie zaznasz.Cichutko i tylko klikniecie przy 7tys obrotów daje znac ze cos sie pod spodem dzieje. A ryk RC36 miodzio wrzeczy samej. Co do nówek- bardzo podoba mi sie opcja 2 wersji. Jescze jakby w miare bezinwazyjnie dało sie przeskakiwac z wersji GT na F to ja go biore :icon_mrgreen: . Qurim, ucywilizowanie cebry to niegłupi pomysł. Lepiej miec mozliwosci niz ich nie mieć. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Honda już dawno powinna myśleć nad zwiększeniem pojemności w VFR.... design ok.....ale jeśli nie zrobią rozrządu na koła zębate, to bedzie kolejnym modelem, który z prawdziwym VFR ma współną nazwę..... Dla mnie typowy VFR powinien mieć:-rozrząd na koła zębate-monowachacz-zintegrowane kierunki z obudową-tylne siedzenie z nakładką udającą jednoosobowy tył a przede wszystkim konfigurację silnika V4...Tyle ode mnie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 W Niedziele 13.10. bede wiedzial cos wiecej, wyjdzie czy nie wyjdzie, czas pokaze Ciekawi mnie co bedzie dalej z XX - em :buttrock: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Ale pokraka mam nadzieje ze to tylko nieudany projekt jakiegos grafika. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Ale pokraka Kwestia gustu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dealer ma racje, sztywny rozrząd byl od lat znakiem rozpoznawczym VFRek. Od 2002 bodajże odstępili od tego rozwiażania i mnie to dziwi,dlaczego? Może za mało VFRek odwiedzało serwis? nie wiem. Bez sensu. Jeśli nie będzie sztywnego rozrządu to będzie to motocykl, a jak bedzie sztywny to znaczy ze bedzie to VFRa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dealer ma racje, sztywny rozrząd byl od lat znakiem rozpoznawczym VFRek. Od 2002 bodajże odstępili od tego rozwiażania i mnie to dziwi,dlaczego? Może za mało VFRek odwiedzało serwis? nie wiem. Bez sensu. Jeśli nie będzie sztywnego rozrządu to będzie to motocykl, a jak bedzie sztywny to znaczy ze bedzie to VFRa:)VTR SP2 też ma kółka zębate. :) Niestety do Varana nie wpasuję :) A w VFR zmienili na łańcuch z powodu kosztów produkcji - łańcuchy tańsze niż kółka i łatwiejsze wykonanie metalurgiczne silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Yo! A ja mysle, ze Honda niezle kombinuje :].Uderza w litry o roznych mocach, by kazdy mial cos dla siebie: - CBF1000 - 98KM- CB1000 - 124KM- VFR1000 - 160KM- CBR1000 - 175KM Brakuje tylko czego na ok. 140KM :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Takie połączenie FZ1S i R1. Jak tylko się otworzyła strona to pierwsze co mi na myśl przyszło to wielkie "G". Nawet kolory podobne. A ten tył, wielka porażka. Ogólnie ładny, tak jak zabawki dla dzieci, czyli ładny , ale mało praktyczny. W czasie deszczu błoto na plecach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) VTR SP2 też ma kółka zębate. :buttrock: Niestety do Varana nie wpasuję :icon_biggrin: A w VFR zmienili na łańcuch z powodu kosztów produkcji - łańcuchy tańsze niż kółka i łatwiejsze wykonanie metalurgiczne silnika. O ile dobrze kojarzę, koła zębate były jeszcze w VF1000R, NR750,CBR400,VFR400 ( ostatnich dwóch nie jestem pewien) Myślę,że argument ceny nie jest aż tak ważny, jeśli jestem zdecydowany na moto za conajmniej 50kawałków (myślę,że VFR1000 napewno nie bedzie tańszy) to różnica w cenie - powiedzmy 1000-1500pln nie gra roli, zwłaszcza,że po kilkudziesięciu tysiącach odzyskam znaczną część tej sumy, przy okazji serwisu....Odpada także ryzyko poważnej awarii w trasie, a sądzę,ze ten model, jak bedzie wykorzystywany do DALEKIEJ, dynamicznej turystyki.... Edytowane 5 Września 2008 przez DEALER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 no a już myślałem że niebede miał co kupić gdy sprzedam CBRe, jeśli ten motocykl wyjdzie w przyszłym roku to prawdopodobnie zawita kiedyś w moim garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 W końcu coś sie zaczyna dziać ........ jeszcze poczekam na XXa nowego Coś mi się wydaje że możliwośc wyboru pomiędzy różnymi wersjami VFR 1000 może zastąpic 800tke i XXa. Mogliby wrócic do kół zębatych, bo ten Vtec jakoś do mnie nie przemawia.Wygląd to kwestia gustu, poza tym inaczej moto wygląda na zdjęciach, a inaczej rzeczywistości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evergreen Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nie wiem czym się podniecacie :). Takie zapowiedzi są od kilku lat, więc spokojnie. Ja czekam do oficjalnej prezentacji. Pawel A to się niestety zgadza. Gadałem z mechanikami w Hondzie i twierdzą, że to kolejne macanie rynku przez Hondę poprzez puszczanie kaczek w postaci zdjęć. Doszli do tego analizując dokładnie te dwa zdjęcia co się pokazały. Wyszło im, że ta wizja na zdjęciach ma jakąś tam osłonę wydechu z obecnej VFRki (nie wiem dokładnie o co chodzi). Sęk w tym, że w obecnej ta osłona potrzebna jest po to, żeby nie poparzyć sobie kulasków z tego powodu , że sam wydech jest pod tyłkiem. W tych niby wizjach co się pokazały wydech jest na dole, więc te osłony są zupełnie zbędne, a mimo to są. Ale gdyby to była prawda to chyba byłby to rynkowy hicior - zacięcie sportowe a i okufrzyć się da... Dwa w jednym :icon_biggrin:). Nie mogłaby tylko kosztować tyle co obecna jeszcze sezon, dwa temu, bo za ponad 50k to naprawdę już można wybierać (busa, lekko używane beemki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Motocykl jest ok,chociaz ja tam wole naked, ale kto te wydechy projektuje,gadam z kumpalmi i nikomu sie ten osrany wydech nie podoba,wyglada jak by był jakis niedorobiony. Wydech jest paskudny... Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jak to cudo dostanie obiecanego V5 z rc211 to to bedzie bajka. Stylistycznie mi sie podoba, poza dziwnym wydechem, ale - od czego sa Yoshimury, Akrapovice i inne ;) Rozrząd też fajnie jak by sie poajwił na kołach zebatych, bo dodaje to temu moto bardzo charakterystycznego dzwieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.