Skocz do zawartości

Hondy VFR 1000


Rekomendowane odpowiedzi

a ja jeszcze chciałbym dodać , ze moto będzie mi odpowiadać jeśli po odpaleniu usłyszę piękny gwizd kółek rozrządu, bo vfr musi gwizdać , m.in. dlatego V-tec to dla mnie osobny model, nie vfr, Pzdr

 

Już w V-tec go nie zaznasz.Cichutko i tylko klikniecie przy 7tys obrotów daje znac ze cos sie pod spodem dzieje. A ryk RC36 miodzio wrzeczy samej.

 

Co do nówek- bardzo podoba mi sie opcja 2 wersji. Jescze jakby w miare bezinwazyjnie dało sie przeskakiwac z wersji GT na F to ja go biore :icon_mrgreen: .

 

Qurim, ucywilizowanie cebry to niegłupi pomysł. Lepiej miec mozliwosci niz ich nie mieć.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda już dawno powinna myśleć nad zwiększeniem pojemności w VFR....

 

design ok.....ale jeśli nie zrobią rozrządu na koła zębate, to bedzie kolejnym modelem, który z prawdziwym VFR ma współną nazwę.....

 

Dla mnie typowy VFR powinien mieć:

-rozrząd na koła zębate

-monowachacz

-zintegrowane kierunki z obudową

-tylne siedzenie z nakładką udającą jednoosobowy tył

a przede wszystkim konfigurację silnika V4...

Tyle ode mnie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niedziele 13.10. bede wiedzial cos wiecej, wyjdzie czy nie wyjdzie, czas pokaze

 

Ciekawi mnie co bedzie dalej z XX - em

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer ma racje, sztywny rozrząd byl od lat znakiem rozpoznawczym VFRek. Od 2002 bodajże odstępili od tego rozwiażania i mnie to dziwi,dlaczego? Może za mało VFRek odwiedzało serwis? nie wiem. Bez sensu. Jeśli nie będzie sztywnego rozrządu to będzie to motocykl, a jak bedzie sztywny to znaczy ze bedzie to VFRa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer ma racje, sztywny rozrząd byl od lat znakiem rozpoznawczym VFRek. Od 2002 bodajże odstępili od tego rozwiażania i mnie to dziwi,dlaczego? Może za mało VFRek odwiedzało serwis? nie wiem. Bez sensu. Jeśli nie będzie sztywnego rozrządu to będzie to motocykl, a jak bedzie sztywny to znaczy ze bedzie to VFRa:)

VTR SP2 też ma kółka zębate. :) Niestety do Varana nie wpasuję :)

 

A w VFR zmienili na łańcuch z powodu kosztów produkcji - łańcuchy tańsze niż kółka i łatwiejsze wykonanie metalurgiczne silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie połączenie FZ1S i R1. Jak tylko się otworzyła strona to pierwsze co mi na myśl przyszło to wielkie "G". Nawet kolory podobne. A ten tył, wielka porażka. Ogólnie ładny, tak jak zabawki dla dzieci, czyli ładny , ale mało praktyczny. W czasie deszczu błoto na plecach. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTR SP2 też ma kółka zębate. :buttrock: Niestety do Varana nie wpasuję :icon_biggrin:

 

A w VFR zmienili na łańcuch z powodu kosztów produkcji - łańcuchy tańsze niż kółka i łatwiejsze wykonanie metalurgiczne silnika.

 

O ile dobrze kojarzę, koła zębate były jeszcze w VF1000R, NR750,CBR400,VFR400 ( ostatnich dwóch nie jestem pewien)

 

Myślę,że argument ceny nie jest aż tak ważny, jeśli jestem zdecydowany na moto za conajmniej 50kawałków (myślę,że VFR1000 napewno nie bedzie tańszy) to różnica w cenie - powiedzmy 1000-1500pln nie gra roli, zwłaszcza,że po kilkudziesięciu tysiącach odzyskam znaczną część tej sumy, przy okazji serwisu....

Odpada także ryzyko poważnej awarii w trasie, a sądzę,ze ten model, jak bedzie wykorzystywany do DALEKIEJ, dynamicznej turystyki....

Edytowane przez DEALER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu coś sie zaczyna dziać ........ jeszcze poczekam na XXa nowego

 

Coś mi się wydaje że możliwośc wyboru pomiędzy różnymi wersjami VFR 1000 może zastąpic 800tke i XXa. Mogliby wrócic do kół zębatych, bo ten Vtec jakoś do mnie nie przemawia.

Wygląd to kwestia gustu, poza tym inaczej moto wygląda na zdjęciach, a inaczej rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym się podniecacie :). Takie zapowiedzi są od kilku lat, więc spokojnie. Ja czekam do oficjalnej prezentacji.

 

Pawel

 

 

A to się niestety zgadza. Gadałem z mechanikami w Hondzie i twierdzą, że to kolejne macanie rynku przez Hondę poprzez puszczanie kaczek w postaci zdjęć. Doszli do tego analizując dokładnie te dwa zdjęcia co się pokazały. Wyszło im, że ta wizja na zdjęciach ma jakąś tam osłonę wydechu z obecnej VFRki (nie wiem dokładnie o co chodzi). Sęk w tym, że w obecnej ta osłona potrzebna jest po to, żeby nie poparzyć sobie kulasków z tego powodu , że sam wydech jest pod tyłkiem. W tych niby wizjach co się pokazały wydech jest na dole, więc te osłony są zupełnie zbędne, a mimo to są.

Ale gdyby to była prawda to chyba byłby to rynkowy hicior - zacięcie sportowe a i okufrzyć się da... Dwa w jednym :icon_biggrin:). Nie mogłaby tylko kosztować tyle co obecna jeszcze sezon, dwa temu, bo za ponad 50k to naprawdę już można wybierać (busa, lekko używane beemki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Motocykl jest ok,chociaz ja tam wole naked, ale kto te wydechy projektuje,gadam z kumpalmi i nikomu sie ten osrany wydech nie podoba,wyglada jak by był jakis niedorobiony.

 

Wydech jest paskudny...

Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to cudo dostanie obiecanego V5 z rc211 to to bedzie bajka. Stylistycznie mi sie podoba, poza dziwnym wydechem, ale - od czego sa Yoshimury, Akrapovice i inne ;)

Rozrząd też fajnie jak by sie poajwił na kołach zebatych, bo dodaje to temu moto bardzo charakterystycznego dzwieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...