cyborg78 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wueska napisal:Dodam od siebie ze kazda tarcza ma lekka krzywizne która ma za zadanie oddalenie klocka od tarczyWueska, bez urazy ale twoje teorie czasem przerazaja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 tarcze nie sa idealnie równe krzywizna jest rzedó pól setki;) Zreszta jak na litosc boska mozna wykonac taki krązek prosto;] Poto sa zaciski i tarcze pływajace zeby niwelowac zjawisko falowania rozgrzanej tarczy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Coraz slabiej sie grzeje. Kiedys tez sie grzala ale przestala. teraz moze tez przestanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 no mi tez obcieralo , a dzisiaj zapieklo sie na amen juz dym szedl z klockow , rozbieram ten zacisk i pompe , ale nie moge przepompowac nowego plynu z pompy do zacisku - nie bardzo wiem dlaczego ;/ rozbieralem pompe i jest drozna , gumki cale Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Sprawdziles otworek wyrownujacy cisnienie w pompie ( maly obok duzego ktorym plyn ze zbiorniczka idzie do pompy ) ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 nie moge sie tam dostac , nad otworkami jest przezroczysta zaslepka plastikowa , ona jakos puszcza plyn pod siebie gdzie sa wasnie otworki , aczkolwiek widze tylko jeden otworek , wyglada to tak jak by pompa nie tloczyla plynu , odrkrecilem wezyk od pompy i nic nie leci , po wyjeciu tloczka i zalaniu plynu swobonie przeplywal , czasem pojawia sie jakies bombelki ale bardzoo zadko Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Wueska napisal:tarcze nie sa idealnie równe krzywizna jest rzedó pól setki;) Zreszta jak na litosc boska mozna wykonac taki krązek prosto;] Poto sa zaciski i tarcze pływajace zeby niwelowac zjawisko falowania rozgrzanej tarczy;]Hmm... Wiec sadzisz ze krzywizna rzedu pol setki jest w stanie odepchnac klocki razem z tloczkiem??A idac dalej Twoim tokiem myslenia to nic na swiecie nie jest wykonane prosto... Bo jak wziac odpowiednio dokladny przyrzad pomiarowy lub mikroskop to zawsze zobaczysz niedokladnosci ksztaltu czy wymiarow..Teoria...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 chce człowiek pomagac mówi co wie ale jak zwykle znajdzie sie jakiś z batem;] Nie zamierzam sie z nikim kłucić kup sobie ksiazke o hamulcach tarczowych zapewniam ze jest taka. Jest sporo o teori hamowania i o samych rozwiazaniach hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Rozumiem ze chcesz pomagac ale dobrymi checiami pieklo jest wybrukowane.. Jak chcesz pomoc to powiedz cos konkretnego a nie teoretyczne rozwazania o biciu tarczy rzedu pol setki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 A moze masz luźne szprychy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 pół setki to jest troche bicia 1,5 setki jest juz wyczuwalne na klamce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 do zalozyciela tematu! sytuacja jaką opisujesz to normalka-wez przestan kombinowac i ciesz sie jazdą!!! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) Wueska, dopuszczalne bicie tarczy hamulcowej w wiekszosci motocykli jest na poziomie 0,15 mm czyli 15 setek.. limit serwisowy to mniej wiecej 0,3 mm czyli 30 setek.. jesli wyczujesz na klamce bicie rzedu poltorej setki czyli 0,015 mm to jestes mistrz czulej dloni.. Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 no jesli jest to dupnieta tarcza to wyczujesz nawet tak mała wielkosc;) Po to własnie sa pływajace zaciski i tarcze zeby ta tolerancja była wieksza niestety jak dla mnie 0,3 jest wielkoscia brana z kosmosu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie z kosmosu a z serwisowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.