Valentinogsx Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam, zamierzam przeprowadzić remont silnika w suzuki gsx 1100e (86r), dokładnie chodzi mi o zmiane cylindrów, tłoków z pierscieniami gdyz obecnie spalanie oleju przewyzsza spalanie benzyny i moto nie ma kompresji:) Mam komplet w bdb stanie cylindry, tłoki z pierścieniami i chciałbym je zmienić, komplet top-end do teog modelu z larssona zamowiłem. Mogłby mi ktos dać jakies wskazówki jak sie za to zabrać??? remontowałem juz wiele sinlików ale z regóły to albo 2 T albo silniki samochodowe z 8 zaworową jednostką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Spradz przy okazji glowice czyli prowadnice, zawory, uszczelniacze itp. Przy sciaganiu zaznacz sobie jak byl ustawiony rozrzad, przy zakladaniu cylindrow uwazaj na pierscienie, i dobrze je ustaw, uzywaj nowych uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Spradz przy okazji glowice czyli prowadnice, zawory, uszczelniacze itp. Przy sciaganiu zaznacz sobie jak byl ustawiony rozrzad, przy zakladaniu cylindrow uwazaj na pierscienie, i dobrze je ustaw, uzywaj nowych uszczelek. z tego co mam udokumentowane to jakies 4000km temu była szlifowana głowica, i rozrząd był robiony ale błedem było zakładanie przez poprzedniego włąsciciela uszczelek jakis chinskich czy cos tam i dlatego wszystkie je "wydmuchało" ja za top-end zapłaciłem 480zł a on podobno jakies 160zł:icon_rolleyes: uszczelniacze zaworowe takze chciałbym wymienić ale tu juz nie bedzie tak łatwo. A jezeli chodzi o rozrząd to zaznaczyc na łancuszku i na zębatce jak był ułozony???. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Poszukaj manuala do swojej gsx-r tam wszsytko pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Poszukaj manuala do swojej gsx-r tam wszsytko pisze z tym bedzie problem bo to jest gsx 1100E i w polsce to na palcach 2 rąk mozna wyliczyc te motocykle i cięzko jest z jakimi kolwiek częsciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) Stosuj ogólne zasady mechaniczne przy takiej robocie. Rorząd masz oznaczony standardowo przez fabrykę. Zdejmujesz stare, zakładasz nowe częsci, skręcasz, sprawdzasz i jadziesz. Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Dobrze było by mieć serwisówke zeby wiedziec z jakim momentem głowice dokrecić nie prawdaz;> Serwisówke napewno znajdziesz w necie. To czy ma zaworów 8 czy 16 czy 20 to jest mały problem;] Masz jakies narzedzia zeby rozbierac głowice czy na pałe? Niestety to nie samochód potrzeba wiekszej precyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Dobrze było by mieć serwisówke zeby wiedziec z jakim momentem głowice dokrecić nie prawdaz;> Serwisówke napewno znajdziesz w necie. To czy ma zaworów 8 czy 16 czy 20 to jest mały problem;] Masz jakies narzedzia zeby rozbierac głowice czy na pałe? Niestety to nie samochód potrzeba wiekszej precyzji. na pewno bedzie problem ze zdjęciem zaworów, bo nie mam takiego narzędzia, pozyczałem od znajomego ale jest za granicą, a co konkretnie jest potrzebne, jakies specjalne klucze do tego modelu czy cos?? a i gdzie tu jest filtr oleju?? w serwisie jak rozbieralismy kiedys LT-ka to był filtr prawie taki sam jak w aucie a filtr ktory zamowiłem wyglada tak jakby był gdzies w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 na pewno bedzie problem ze zdjęciem zaworów, bo nie mam takiego narzędzia, pozyczałem od znajomego ale jest za granicą, a co konkretnie jest potrzebne, jakies specjalne klucze do tego modelu czy cos?? a i gdzie tu jest filtr oleju?? w serwisie jak rozbieralismy kiedys LT-ka to był filtr prawie taki sam jak w aucie a filtr ktory zamowiłem wyglada tak jakby był gdzies w srodku. Witamnie chce byc zlym prorokiem, ale jesli nie znajdujesz samodzielnie filtra oleju, to nie zrobisz tego remontu sam...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Klucze specjalne to tylko klucze dynamometryczne. Byłbym spokojniejszy jak bys juz w rekach miał ta serwisówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valentinogsx Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witamnie chce byc zlym prorokiem, ale jesli nie znajdujesz samodzielnie filtra oleju, to nie zrobisz tego remontu sam...pozdrawiamNie znajduje bo nie szukałem:) w tym tyg skoncze taunusa to garaz wolny i od przyszłego tyg sie wezme do roboty. Cylinder i tłoki to sam zmienie bo z tym nie bedzie problemów a z głowicą do serwisu zawioze i bede bardziej pewny niz jakbym to sam robił, chodzi tylko o uszczelniacze zaworowe a potem regulacje to u siebie zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 bez servisowki sie nie obedzie, moze choc od podobnego modelu, wszystkie srobki z momentem podanym w servisowce, 2 klucze momentowe musisz miec - maly i duzy i pewnie rurkowe nasadki Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Filtr oleju może być:A. Zwykły, puszkowy jak w samochodachB.Wkład filtrowy umieszczony w bloku pod pokrywką, w Suzuki powinna ona być z przodu w dolnej części bloku silnika. EDIT:Serwisówke mogę Ci zapodać później bo teraz jestem w pracy. Napisz mi czy ta Twoja maszyna to ta klasyczna GS1100E? Ta z mega tylną lampą wbudowaną w zadupek i aluminowymi, 5-ramiennymi kołami? Jeśli tak to mam serwisówkę.Chyba że juz znalazłeś to "never mind". :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Ja tylko dodam, że zestaw helicoil m6 pod ręka może być przydatny - te gwinty lubią się urywać (choćby ze starości), poza tym części czy uszczelek szukaj na ebayu - z dolcem nic nie wartym wiele części jest za połowę ceny. Poważnie! Oczywiście jest jeszcze shipping, ale i tak się opłaca. Powodzenia - ABSOLUTNIE nie bierz sie do tego bez serwisówki. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Jezeli to wlasciwy rocznik to jest to braciszek mego GS1150 i mam fabryczna serwisowke. Skad kupujesz czesci ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.