Skocz do zawartości

Honda cr 250 99r- mała moc na wysokich obrotach


Gościu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :icon_rolleyes: co niektorzy moze mnie papietaja. Kolega chce kupic 2t , ogladalismy juz 6 motor z mazowieckiego, wiekszosc albo naped do roboty albo lagi albo jakies dziwne dzwieki z silnika. sam mam KX 250 wiec juz troszke wiem jak to powino brzmiec i latac. Wracajac do tematu jest na allegro Honda cr 250 odpala ładnie, kompresja gitara, po wymianie tłoka, nicasilu i całego sprzegła. motor sie rozgrzewa wszystko ok. wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, wlasciciel mowie ze to wina swiecy, wczesniej mial z katalogu jedna jazda bylo wszystko ok, potem juz dupa, kupil jakas iskre 3 jazdy ok i znowu dupa. czemu tak te swiece moga sie konczyc? druga sprawa to ze pomiedzy cylindrem a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ?

 

Moj KX 250 ciagnie prawie od samego dolu potem wiadomo ma powera , ale ten power trwa i czuje sie ze to jest to.

 

 

Z gory dziekuje za szybka odpowiedz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :icon_rolleyes: co niektorzy moze mnie papietaja. Kolega chce kupic 2t , ogladalismy juz 6 motor z mazowieckiego, wiekszosc albo naped do roboty albo lagi albo jakies dziwne dzwieki z silnika. sam mam KX 250 wiec juz troszke wiem jak to powino brzmiec i latac. Wracajac do tematu jest na allegro Honda cr 250 odpala ładnie, kompresja gitara, po wymianie tłoka, nicasilu i całego sprzegła. motor sie rozgrzewa wszystko ok. wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, wlasciciel mowie ze to wina swiecy, wczesniej mial z katalogu jedna jazda bylo wszystko ok, potem juz dupa, kupil jakas iskre 3 jazdy ok i znowu dupa. czemu tak te swiece moga sie konczyc? druga sprawa to ze pomiedzy cylindrem a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ?

 

Moj KX 250 ciagnie prawie od samego dolu potem wiadomo ma powera , ale ten power trwa i czuje sie ze to jest to.

Z gory dziekuje za szybka odpowiedz :icon_mrgreen:

przedmuch - czy znaczący wpływ to nie wiem, ale z moich doświadczeń z wydeszkami wynika ze moze mieć spore znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak na początek to cr z tego roku do niczego się nie nadaje i ślepa wiara w to, że koleś robił nicasil i zmienił tłok z korbą i łożystami na sprzedaż to powiem, że większe prawdopodobieństwo ma trafienie 6 w totka.

Jeśli chodzi o świece, to wystarczy; zła ciepłota, nieumiejętne rozgrzewanie moto, zbyt bogata mieszanka, zły dobór dyszy głównej i położenia iglicy, majstrowanie przy kącie wyprzedzenia, etc etc.

Przedmuch w dyfuzorze dyskwalifikuje osiągi, ponieważ cała moc dwusuwa to dyfuzor i wystarczy nawet pozaginać go tu i tam i już nie będzie ta moc i moment. Problem pracy na górze leży najczęściej w zaworze wydechowym nie mówiąc o zjechanym tłoku i cylindrze.

 

ja również jeździłem kx 125 i 250 :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, kupil jakas iskre

 

 

Problem pracy na górze leży najczęściej w zaworze wydechowym

Ja głównie odstawał bym za walniętym zaworem wydechowym. Pewnie się coś blokuje i nie otwiera się do końca. I dla tego może czuć jakby silnik nie dokręcał się. A iskra nie nadaje sie do takich silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak by uszczelnic polaczenie dyfuzor cylinder , to by było git? bo jak ten motor jedzie to go bardziej słychac z przodu niz z tyłu. a co do wymian tłoka i reszty to ja akurat wierze i czuje, kompresja taka jak powina byc, ostatnio tez testowalem ( ogladałem) innego KX 250 to tamtego kopało sie jak motorynke :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh gościu zrobił kapitalke co nie kosztuje mało, ale świecy za grosze nie wymienił.... podejrzane

 

może wymienił tylko że mu padła wiadomo jak jest z ngk raz czy dwa sie zaleje na zimnym i po świecy....

 

jeżeli świeca to autentycznie iskra to zobacz ciepłote f100 np jest odpowiednikiem jakiejśtam ngk co katalog zaleca do mtx 80c w praktyce róźnica jest kosmiczna (iskra jest niezniszczalna nie straszne jej zalania olej nic natomiast na NGK zupełnie innaczej przyśpiesza pod obciązeniem i na ngk ma tego kopa w okolicach 10 tys a na iskrze cięzko dochodzi do 10 tys i nie ma tego takiego strzału za progiem mocy) reasumując skoro w 8KM mtx jest róxnica to w cr chyba tymbardziej ....

 

choć reguły nie ma kumpel miał w kx500 f95 i normalnie kopa miał (może i był słabszy ale i tak nie szło tego opanować )

 

a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ?

 

bardzo znaczący wydech w 2t ma być szczelny i tyle a już szczególnie tam gdzie jest dyfuzor w formie gruchy (połaczenie grucha ctlinder)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...