Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witajcie :icon_rolleyes: co niektorzy moze mnie papietaja. Kolega chce kupic 2t , ogladalismy juz 6 motor z mazowieckiego, wiekszosc albo naped do roboty albo lagi albo jakies dziwne dzwieki z silnika. sam mam KX 250 wiec juz troszke wiem jak to powino brzmiec i latac. Wracajac do tematu jest na allegro Honda cr 250 odpala ładnie, kompresja gitara, po wymianie tłoka, nicasilu i całego sprzegła. motor sie rozgrzewa wszystko ok. wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, wlasciciel mowie ze to wina swiecy, wczesniej mial z katalogu jedna jazda bylo wszystko ok, potem juz dupa, kupil jakas iskre 3 jazdy ok i znowu dupa. czemu tak te swiece moga sie konczyc? druga sprawa to ze pomiedzy cylindrem a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ? Moj KX 250 ciagnie prawie od samego dolu potem wiadomo ma powera , ale ten power trwa i czuje sie ze to jest to. Z gory dziekuje za szybka odpowiedz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witajcie :icon_rolleyes: co niektorzy moze mnie papietaja. Kolega chce kupic 2t , ogladalismy juz 6 motor z mazowieckiego, wiekszosc albo naped do roboty albo lagi albo jakies dziwne dzwieki z silnika. sam mam KX 250 wiec juz troszke wiem jak to powino brzmiec i latac. Wracajac do tematu jest na allegro Honda cr 250 odpala ładnie, kompresja gitara, po wymianie tłoka, nicasilu i całego sprzegła. motor sie rozgrzewa wszystko ok. wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, wlasciciel mowie ze to wina swiecy, wczesniej mial z katalogu jedna jazda bylo wszystko ok, potem juz dupa, kupil jakas iskre 3 jazdy ok i znowu dupa. czemu tak te swiece moga sie konczyc? druga sprawa to ze pomiedzy cylindrem a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ? Moj KX 250 ciagnie prawie od samego dolu potem wiadomo ma powera , ale ten power trwa i czuje sie ze to jest to.Z gory dziekuje za szybka odpowiedz :icon_mrgreen:przedmuch - czy znaczący wpływ to nie wiem, ale z moich doświadczeń z wydeszkami wynika ze moze mieć spore znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 bo ogladalismy tez inna cr 250 i tamta nie miala przedmuchu a zachowywałą si epodbnie, tez jak by jej brakowalo mocy na gorze jak by nie dokrecala gory, nie wiem moze mam takie wrazenie po KX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 No tak na początek to cr z tego roku do niczego się nie nadaje i ślepa wiara w to, że koleś robił nicasil i zmienił tłok z korbą i łożystami na sprzedaż to powiem, że większe prawdopodobieństwo ma trafienie 6 w totka. Jeśli chodzi o świece, to wystarczy; zła ciepłota, nieumiejętne rozgrzewanie moto, zbyt bogata mieszanka, zły dobór dyszy głównej i położenia iglicy, majstrowanie przy kącie wyprzedzenia, etc etc.Przedmuch w dyfuzorze dyskwalifikuje osiągi, ponieważ cała moc dwusuwa to dyfuzor i wystarczy nawet pozaginać go tu i tam i już nie będzie ta moc i moment. Problem pracy na górze leży najczęściej w zaworze wydechowym nie mówiąc o zjechanym tłoku i cylindrze. ja również jeździłem kx 125 i 250 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 wsiadam odkrecam nic nic nic nagle power i znowu nic, tylko ze ten power trwa jakas 1sec, czuc ze to nie chce jechac, kupil jakas iskre Problem pracy na górze leży najczęściej w zaworze wydechowymJa głównie odstawał bym za walniętym zaworem wydechowym. Pewnie się coś blokuje i nie otwiera się do końca. I dla tego może czuć jakby silnik nie dokręcał się. A iskra nie nadaje sie do takich silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 czyli jak by uszczelnic polaczenie dyfuzor cylinder , to by było git? bo jak ten motor jedzie to go bardziej słychac z przodu niz z tyłu. a co do wymian tłoka i reszty to ja akurat wierze i czuje, kompresja taka jak powina byc, ostatnio tez testowalem ( ogladałem) innego KX 250 to tamtego kopało sie jak motorynke :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 (edytowane) Wydaje mi sie ze moze byc zle wyregulowany zawor i nie bedzie ciagnal do konca. Edytowane 8 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 heh gościu zrobił kapitalke co nie kosztuje mało, ale świecy za grosze nie wymienił.... podejrzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 heh gościu zrobił kapitalke co nie kosztuje mało, ale świecy za grosze nie wymienił.... podejrzane może wymienił tylko że mu padła wiadomo jak jest z ngk raz czy dwa sie zaleje na zimnym i po świecy.... jeżeli świeca to autentycznie iskra to zobacz ciepłote f100 np jest odpowiednikiem jakiejśtam ngk co katalog zaleca do mtx 80c w praktyce róźnica jest kosmiczna (iskra jest niezniszczalna nie straszne jej zalania olej nic natomiast na NGK zupełnie innaczej przyśpiesza pod obciązeniem i na ngk ma tego kopa w okolicach 10 tys a na iskrze cięzko dochodzi do 10 tys i nie ma tego takiego strzału za progiem mocy) reasumując skoro w 8KM mtx jest róxnica to w cr chyba tymbardziej .... choć reguły nie ma kumpel miał w kx500 f95 i normalnie kopa miał (może i był słabszy ale i tak nie szło tego opanować ) a dyfuzorem jest ostry przedmuch , czy to tez moze miec znaczacy wpływ? bardzo znaczący wydech w 2t ma być szczelny i tyle a już szczególnie tam gdzie jest dyfuzor w formie gruchy (połaczenie grucha ctlinder) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jak mialem w kacie nieszczelny wydech to glownie nie mial dolu.. Chodzi o gruche.. No i nie wkrecal sie tak ladnie na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 dzieki panowie, cr juz poszla, niestety w mazowieckim nie ma zadnej godnej 250 do kupienia, no moze jedna honda cr 250 rok 2000 a cena 8,5 ty lekka przesada. teraz juz szukamy 125, bo wypad coraz blizej a kolega bez moto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.